Додати оголошення

Центр підтримки

Услуга "OLX доставка"
Что делать при технической неполадке?

Часті запитання

(!) Якщо при оформленні / підключенні послуги "OLX доставка" ви бачите помилку - скористайтеся запропонованими варіантами рішення.

Хто оплачує доставку?

Доставка до покупця буде безкоштовною до 31.12.2017 включно. Якщо покупець не прийшов за товаром в відділення "Нова пошта" або відмовився від посилки, вона також буде доставлена ​​назад продавцеві безкоштовно. Детальніше про послугу читайте в офіційних правилах акції.

Обмеження по доставці?

Продавати і купувати з послугою "OLX доставка" можна товари вагою до 30 кг і вартістю від 30 грн. до 14 999 грн. Послуга "OLX доставка" недоступна в розділах:

  • Бізнес і послуги (у всіх рубриках);
  • Нерухомість (у всіх рубриках);
  • Дім і сад (в рубриці Продукти харчування / напої);
  • Електроніка (у підрубриці Герої ігор);
  • Хобі, відпочинок і спорт (в рубриках Пошук груп / музикантів, Пошук попутників);
  • Тварини (в рубриках Безкоштовно (тварини і в'язка), Бюро знахідок, Гризуни, Інші тварини, Кішки, Птахи, Рептилії, Сільгосп тварини, Собаки);
  • Транспорт (у рубриках Автобуси, Повітряний транспорт, Водний транспорт, Вантажні автомобілі, Інший транспорт, Легкові автомобілі, Мото, Причепи / будинки на колесах, Сільгосптехніка, Спецтехніка).
  • Запчастини для транспорту (в рубриці Шини, диски і колеса, крім підрубрики Ковпаки).

Чи можливо оплатити товар з особистого Рахунку OLX?

Оплата товару з послугою "OLX доставка" неможлива з Рахунку OLX. При замовленні, оплата відбувається за допомогою банківської картки за безготівковим розрахунком.

Як скоро надійдуть гроші за покупку продавцеві?

Протягом 2 годин після підтвердження отримання посилки покупцем у відділенні "Нова пошта".

Коли повернутися гроші якщо продавець підтвердив угоду, але не відправив товар?

Якщо продавець підтвердив замовлення і не відправив товар протягом 5 робочих днів - покупцеві буде здійснено повернення грошових коштів на карту через 5 робочих банківських днів (без урахування суботи, неділі та святкових).

Коли повернеться товар, якщо покупець відмовився від отримання?

Якщо покупець не прийшов у відділення за товаром або відмовився від нього після огляду, автоматичне повернення посилки продавцеві буде оформлено на 5 день. Також, продавець може оформити повернення швидше самостійно, звернувшись до відділення "Нова пошта".

Як визначити вагу посилки?

Для розрахунку об'ємної ваги використовується формула: кг = (Довжина (см) × Ширина (см) × Висота (см)) / 4000, або обсяг вантажу, м × 250.

Хто платить за упаковку, за яких умов?

Для надійного транспортування вашої посилки, може знадобиться додаткова упаковка. Упаковку посилки завжди сплачує продавець, окремим чеком у відділенні "Нова пошта". Продавець може бути впевнений, що його товар буде доставлений в цілісності, покупцеві необхідно буде тільки оглянути товар для завершення угоди.

Як замовити більше 1 товара?

За допомогою послуги "OLX доставка" ви можете оформити відправлення тільки на одне місце.

Як додати нову або відредагувати стару карту? 

Додати нову карту можливо після підтвердження її заміни в Мій профіль за допомогою пароля отриманого в SMS на номер верифікації.

Якщо карта загублена, з якої здійснювалася оплата, куди повернуть кошти?

Якщо карта неактивна / немає можливості зарахувати гроші, користувач може змінити її в особистому кабінеті на сайті UaPay.

Чому операція відхиляється банком-емітентом?

Операція з картою може бути відхилена банком, який випустив вашу карту по одній з причин:

  • карта не активна для оплати в інтернеті;
  • встановлений ліміт на оплату в інтернеті нижче, ніж сума платежу;
  • суми доступних коштів на картці недостатньо для оплати всієї суми переказу з комісією;
  • код підтвердження з СМС не вказано, чи зазначений не коректно.

Часто банки встановлюють ліміти на допустиму кількість неуспішних операцій в день або інший часовий інтервал (годину, тиждень і т.п.). Ці ліміти також можуть бути причиною відмови банку-емітента, навіть якщо дані карти вказані коректно. Для того, щоб встановити і усунути точну причину, по якій ваша транзакція відхиляється банком, зверніться в службу підтримки банку, який випустив вашу карту. Контакти, за якими ви можете зв'язатися з банком, як правило, вказані на звороті вашої картки або на сайті банку.

Хто фінансовий партнер?

Ми ретельно підійшли до вибору фінансового партнера. Їм стала компанія UAPAY. Це національний сервіс миттєвих грошових переказів. Користуватися цим сервісом абсолютно безпечно, адже компанія сертифікована за стандартами безпеки платіжних систем VISA / Mastercard.

Наскільки безпечно вводити дані карти?

Вводити дані банківської картки на OLX в рамках послуги "OLX доставка" абсолютно безпечно. За збереження цих даних відповідає наш фінансовий партнер, який сертифікований за стандартами безпеки платіжних систем VISA / Mastercard. Дані карти будуть видні тільки самому користувачеві.

Які карти можна використовувати?

Щоб скористатися послугою "OLX доставка", можна використовувати банківські платіжні картки, випущені будь-яким українським банком - для приватної особи. Будь ласка, не використовуйте карту-ключ до рахунку фізичної особи-підприємця, ми не зможемо зарахувати на неї гроші.

Якщо ви плануєте скористатися кредитною карткою, будь ласка, зверніться в банк-емітент і з'ясуйте всі умови для операцій в інтернеті - банк може стягувати додаткову комісію. Перед тим, як використовувати віртуальну карту, зверніться, будь ласка, в банк-емітент і переконайтеся, що для цієї картки дозволено здійснення операцій в інтернеті і на неї можливо зарахування коштів.

Якщо я забрав товар, а потім передумав - як повернути гроші?

Після отримання товару у відділенні "Нова Пошта", угода вважається закритою. OLX, UAPAY і "Нова Пошта" не беруть участі в спорах, що виникають між продавцем і покупцем за закритими угодам: всі розбіжності вирішуються безпосередньо між продавцем і покупцем.

Чи буде працювати послуга "Безпечна угода"?

Послуга "OLX доставка" - це поліпшена версія Безпечної угоди. В майбутньому ми плануємо вдосконалювати послугу, щоб всі наші користувачі могли зручно і безпечно відправляти товари і здійснювати ще більше успішних угод легко по всій Україні.

Скільки коштує послуга доставки?

Послуга "OLX доставка" абсолютно безкоштовна. Покупець оплачує комісію фінансовому партнеру за проведення транзакції переказу грошей з картки на картку - 0,3% + 3 грн. Це дешевше звичайних переказів.

Які є фінансові обмеження для покупців і продавців?

Послуга "OLX доставка", працює на основі фінансової операції переказу з карти на карту, для неї діють такі обмеження:

  • Максимальна сума переказу без урахування комісії (грн) - 14 999;
  • Максимальна сума переказів на місяць без урахування комісії (грн) - 249 999;
  • Максимальна кількість усіх переказів для відправника на місяць (MasterCard) - 100;
  • Максимальна кількість усіх переказів для отримувача на місяць (MasterCard) - 100;
  • Максимальна кількість усіх переказів на місяць для відправника, картка якого емітована АТ «ТАСКОМБАНК» - 25;
  • Максимальна кількість усіх переказів на місяць для одержувача, картка якого емітована АТ «ТАСКОМБАНК» - 50.
  • Максимальна кількість всіх переказів в місяць для відправника (карта іншого банку) - 50;
  • Максимальна кількість всіх переказів в місяць для одержувача (карта іншого банку) - 50.

Ліміт діє для конкретної карти в рамках календарного місяця з 1-го числа і до кінця місяця.

Як підключити послугу "OLX доставка" в профілі зареєстрованому на номер тел.?

На даний момент неможливо підключити послугу "OLX доставка" в профілі, зареєстрованому на номер телефону.

Як змінити номер телефону, який відображається в оголошенні з послугою «OLX доставка»?

При підключенні послуги «OLX доставка» автоматично прив'язується номер телефону верифікації. Автору оголошення недоступно редагування цього номера.

Як змінити e-mаil в оголошенні з послугою "OLX доставка"

Змінити електронну адресу можна в налаштуваннях профілю. В оголошеннях з підключеною послугою "OLX доставка" буде вказано старий e-mаil, проте сервісні листи будуть вже приходити на новий.