Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Частые вопросы об услуге "OLX доставка"
Лимиты для профессиональных пользователей

Часті запитання

(!) Якщо при оформленні / підключенні послуги "OLX доставка" ви бачите помилку - скористайтеся запропонованими варіантами рішення.

Відсутня кнопка "Купити з доставкою"

Кнопка "Купити з доставкою" зникає на 15 хвилин, якщо її натиснув потенційний покупець або будь-хто з метою тесту, але не зробив оплату. Якщо оплата була здійснена - послугу необхідно підключити повторно через редагування оголошення.

Хто оплачує доставку?

Доставка оплачується покупцем. Якщо покупець не прийшов за товаром у відділення "Нова пошта" або відмовився від посилки, вона відправляється назад продавцеві безкоштовно. Детальніше про тарифи та умови: Офіційні правила акції

Обмеження по доставці.

Продавати і купувати з послугою "OLX доставка" можна товари вагою до 30 кг і вартістю від 30 грн. до 14 999 грн. Послуга "OLX доставка" недоступна в розділах:

  • Бізнес і послуги (у всіх рубриках);
  • Нерухомість (у всіх рубриках);
  • Дім і сад (в рубриці Продукти харчування / напої);
  • Електроніка (у підрубриці Герої ігор);
  • Хобі, відпочинок і спорт (в рубриках Пошук груп / музикантів, Пошук попутників);
  • Тварини (в рубриках Безкоштовно (тварини і в'язка), Бюро знахідок, Гризуни, Інші тварини, Кішки, Птахи, Рептилії, Сільгосп тварини, Собаки);
  • Транспорт (у рубриках Автобуси, Повітряний транспорт, Водний транспорт, Вантажні автомобілі, Інший транспорт, Легкові автомобілі, Мото, Причепи / будинки на колесах, Сільгосптехніка, Спецтехніка);
  • Запчастини для транспорту (в рубриці Шини, диски і колеса, крім підрубрики Ковпаки).

Чи можливо оплатити товар з особистого Рахунку OLX?

Оплата товару з послугою "OLX доставка" неможлива з Рахунку OLX. При оформленні замовлення, оплата відбувається за допомогою банківської картки за безготівковим розрахунком.

Чи можливо змінити відділення відправника? 

Так, якщо товар ще не був відправлений. В такому випадку повідомте оператору "Нова Пошта" вірні дані відправника перед зазначенням номера ТТН. Після зміни міста / відділення вартість доставки може змінитися. Раніше оплачена вартість доставки повернеться на карту покупцеві, нову вартість необхідно оплатити безпосередньо в відділенні "Нова Пошта".

Я можу відправити посилку з будь-якого відділення "Нова пошта"?

Да, в такому випадку буде автоматично вказане місто і відділення відправлення. Вартість доставки може змінитись і отримувачу буде потрібно оплатити нову суму доставки.

Як скоро надійдуть гроші за покупку продавцеві?

Протягом 2 годин після підтвердження отримання посилки покупцем у відділенні "Нова пошта".

Коли повернуться гроші якщо продавець підтвердив угоду, але не відправив товар?

Якщо продавець підтвердив замовлення і не відправив товар протягом 3 робочих днів - покупцеві буде здійснено повернення грошових коштів на карту протягом 5-6 днів (без урахування дня покупки, неділі та святкових). Для повернення суми доставки може знадобитися додатково до 3 робочих днів. Комісія за проведення транзакції переказу грошей з карти на карту не повертається.

Якщо покупець відмовився від посилки у відділенні, коли йому повернуться кошти?

Кошти за товар повернуться на карту покупця автоматично протягом 2,5 годин.

Якщо покупець не забирає своє замовлення, як мені повернути свій товар?

Посилка очікує отримання протягом 5-ти днів. На 5-й день буде оформлене автоматичне повернення відправнику.

Коли мені повернуться гроші, якщо продавець не підтвердив угоду протягом 2 днів?

Якщо продавець не підтвердить угоду протягом 2 днів, гроші за товар і вартість доставки повернуться на вашу карту через 48 годин після замовлення.

Якщо продавець / покупець скасував замовлення до закінчення 2 робочих днів?

Гроші за товар повернуться автоматично. Для повернення суми доставки може знадобитися додатково до 3 робочих дні.

Коли повернуться кошти якщо покупець не прийшов за посилкою?

Повернення коштів буде здійснено після оформлення повернення посилки продавцеві, на 5-й день.

Коли повернуться кошти за доставку, якщо оплата за товар не пройшла успішно?

Протягом 35 хвилин кошти за доставку будуть розблоковані і повернені на карту. Оскільки відбувалося блокування коштів, а не їх зняття, при поверненні баланс карти збільшиться без окремої позначки у виписці. У разі, якщо кошти не надійдуть по закінченню зазначеного часу, рекомендуємо почекати 3 дні (термін обробки платежу на стороні банку).

Я повинен платити за зберігання посилки?

Ні, товар очікує покупця 5 днів після чого буде оформлене повернення продавцю.

Коли повернеться товар, якщо покупець відмовився від отримання?

Якщо покупець не прийшов у відділення за товаром або відмовився від нього після огляду, автоматичне повернення посилки продавцеві буде оформлене на 5 день. В такому випадку посилка буде доставлена продавцеві безкоштовно. Також, продавець може оформити повернення швидше самостійно, звернувшись до відділення "Нова пошта".

Як визначити вагу посилки?

Для розрахунку об'ємної ваги використовується формула: кг = (Довжина (см) × Ширина (см) × Висота (см)) / 4000, або обсяг вантажу, м × 250.

Хто платить за упаковку, за яких умов?

Для надійного транспортування вашої посилки, може знадобитись додаткова упаковка. Упаковку посилки завжди сплачує продавець, окремим чеком у відділенні "Нова пошта". Продавець може бути впевнений, що його товар буде доставлений цілим, покупцеві необхідно буде тільки оглянути товар для завершення угоди.

Як замовити більше 1 товара?

За допомогою послуги "OLX доставка" ви можете оформити відправлення тільки на одне місце.

Як додати нову або відредагувати стару карту? 

Додати нову карту можливо після підтвердження її заміни в Мій профіль за допомогою пароля отриманого в SMS на номер верифікації.

Куди повернуть кошти, якщо карта, з якої була здійснена оплата, загублена/неактуальна?

Якщо карта неактивна / немає можливості зарахувати гроші, користувач може змінити її в особистому кабінеті на сайті UaPay.

Чому операція відхиляється банком-емітентом?

Операція з картою може бути відхилена банком, який випустив вашу карту по одній з причин:

  • карта не активна для оплати в інтернеті;
  • встановлений ліміт на оплату в інтернеті нижче, ніж сума платежу;
  • суми доступних коштів на картці недостатньо для оплати всієї суми за товар, доставку і комісію;
  • код підтвердження з СМС не вказаний, чи зазначений не коректно.

Часто банки встановлюють ліміти на допустиму кількість неуспішних операцій в день або інший часовий інтервал (годину, тиждень і т.п.). Ці ліміти також можуть бути причиною відмови банку-емітента, навіть якщо дані карти вказані коректно. Для того, щоб встановити і усунути точну причину, за якою ваша транзакція відхиляється банком, зверніться до служби підтримки банку, який випустив вашу карту. Контакти, за якими ви можете зв'язатися з банком, як правило, вказані на звороті вашої картки або на сайті банку.

Які карти можна використовувати?

Для продавця: карти українських банків для приватної особи. Для покупця: будь-які карти українських банків для приватної особи, а також валютні карти. Перед використанням кредитної картки уточніть умови в банку-емітенті - можлива додаткова комісія за переказ грошей при оформленні угоди. Детальніше: Які карти можна використовувати для послуги "OLX доставка"?

Чи можна в Профілі зареєстрованому на номер телефону підключити послугу "OLX доставка"?

Ні, підключення послуги "OLX доставка" недоступно в Профілях, зареєстрованих тільки на номер телефону. Послуга "OLX доставка" передбачена для Профілів, зареєстрованих на електронну адресу.

Як скасувати угоду?

Якщо замовлення ще не підтверджене продавцем - скасуйте його в Профілі OLX. Після підтвердження замовлення, скасування не передбачене. Якщо продавець не відправив товар, кошти повернуться на банківську карту покупцеві протягом 5-6 днів.

Як зв'язатися з покупцем (де подивитися його дані, ПІБ, ТТН, відділення)?

Після підтвердження замовлення в Профілі відобразиться ПІБ одержувача, адреса доставки та номер ТТН.

Чи є додаткова комісія при оплаті картою Приват банка?

Так, існує комісія за переказ грошей, встановлена ​​Приват банком - 0,5% (мінімум 5 грн).

Хто фінансовий партнер?

Ми ретельно підійшли до вибору фінансового партнера. Їм стала компанія UAPAY. Це національний сервіс миттєвих грошових переказів. Користуватися цим сервісом абсолютно безпечно, адже компанія сертифікована за стандартами безпеки платіжних систем VISA / Mastercard.

Наскільки безпечно вводити дані карти?

Вводити дані банківської картки на OLX в рамках послуги "OLX доставка" абсолютно безпечно. За збереження цих даних відповідає наш фінансовий партнер, який сертифікований за стандартами безпеки платіжних систем VISA / Mastercard. Дані карти будуть доступні тільки самому користувачеві.

Які карти можна використовувати?

Щоб скористатися послугою "OLX доставка", можна використовувати банківські платіжні картки, випущені будь-яким українським банком - для приватної особи. Будь ласка, не використовуйте карту-ключ до рахунку фізичної особи-підприємця, ми не зможемо зарахувати на неї гроші.

Якщо ви плануєте скористатися кредитною карткою, будь ласка, зверніться в банк-емітент і з'ясуйте всі умови для операцій в інтернеті - банк може стягувати додаткову комісію. Перед тим, як використовувати віртуальну карту, зверніться, будь ласка, в банк-емітент і переконайтеся, що для цієї картки дозволено здійснення операцій в інтернеті і на неї можливе зарахування коштів.

Якщо я забрав товар, а потім передумав - як повернути гроші?

Після отримання товару у відділенні "Нова Пошта", угода вважається закритою. OLX, UAPAY і "Нова Пошта" не беруть участі в спорах, що виникають між продавцем і покупцем за закритими угодам: всі розбіжності вирішуються безпосередньо між продавцем і покупцем.

Скільки коштує послуга доставки?

Доставку в рамках акції «Купуйте та продавайте по всій Україні зручно та безпечно з OLX доставкою» оплачує покупець. Додатково покупець оплачує комісію фінансовому партнеру за проведення транзакції переказу грошей з картки на картку - 0.3% + 3 грн. Це дешевше звичайних переказів.

Які є фінансові обмеження для покупців і продавців?

Послуга "OLX доставка", працює на основі фінансової операції переказу з карти на карту, для неї діють такі обмеження:

  • Максимальна сума переказу без урахування комісії (грн) - 14 999;
  • Максимальна сума переказів на місяць без урахування комісії (грн) - 249 999;
  • Максимальна кількість усіх переказів для відправника на місяць (MasterCard) - 100;
  • Максимальна кількість усіх переказів для отримувача на місяць (MasterCard) - 100;
  • Максимальна кількість усіх переказів на місяць для відправника, картка якого емітована АТ «ТАСКОМБАНК» - 25;
  • Максимальна кількість усіх переказів на місяць для одержувача, картка якого емітована АТ «ТАСКОМБАНК» - 50.
  • Максимальна кількість всіх переказів в місяць для відправника (карта іншого банку) - 50;
  • Максимальна кількість всіх переказів в місяць для одержувача (карта іншого банку) - 50.

Ліміт діє для конкретної карти в рамках календарного місяця з 1-го числа і до кінця місяця.

Як підключити послугу "OLX доставка" в профілі зареєстрованому на номер тел.?

На даний момент неможливо підключити послугу "OLX доставка" в профілі, зареєстрованому на номер телефону.

Як змінити номер телефону, який відображається в оголошенні з послугою «OLX доставка»?

При підключенні послуги «OLX доставка» автоматично прив'язується номер телефону верифікації. Автору оголошення недоступно редагування цього номера.

Як змінити e-mаil в оголошенні з послугою "OLX доставка"

Змінити електронну адресу можна в налаштуваннях профілю. В оголошеннях з підключеною послугою "OLX доставка" буде вказано старий e-mаil, проте сервісні листи будуть вже приходити на новий.