Додати оголошення

Центр підтримки

OLX доставка
Изменения лимитов в рубриках от 05.09.2017

Запитання про фінансові послуги UAPAY

Які дані банківської картки повинні вводити продавці й покупці?

Дані, необхідні для здійснення платежу: номер картки, термін дії та CVV код (для покупця). Якщо банк, що випустив картку, передбачив авторизацію платежу через 3D-Secure, необхідно буде також вказати одноразовий пароль, котрий користувач отримає в смс-повідомленні.

(!) Перед активацією послуги продавець обов'язково повинен перевірити коректність внесення даних банківської карти, оскільки подальша зміна буде неможлива. Додати нову карту доступно в новому оголошенні.

Чи є якісь ризики для продавців чи покупців при користуванні послугою?

Ні, коли продавець та покупець вводять свої дані на OLX у рамках послуги “OLX доставка” - ніяких ризиків немає.

Чому не прийшло СМС із кодом підтвердження операції?

Є багато причин, з яких СМС із кодом підтвердження не приходить миттєво. Точну причину Ви можете уточнити в банку, котрий випустив Вашу картку. Для цього зверніться, будь ласка, до спеціалістів банку. Контакти, за якими Ви можете зв'язатися за банком, зазвичай вказані на звороті Вашої картки чи на сайті банку.

Чи можна заплатити за покупу карткою іноземного банку?

Ні, оплата можлива лише карткою, випущеною українським банком.

Я вводжу всі дані картки правильно, але гроші з картки не списуються.

Операція з карткою може бути відхилена банкам, котрий випустив Вашу картку з декількох причин: картка не активна для оплати в інтернеті, встановлений ліміт на оплату в інтернеті нижчий за суму платежу, суми доступних на картці коштів не достатньо для оплати всієї суми переказу з комісією провайдера, код підтвердження з СМС не вказаний або вказаний некоректно. Часто банки встановлюють ліміти на допустиму кількість неуспішних операцій за день чи інший часовий інтервал (година, тиждень тощо). Ці ліміти також можуть бути причиною відмови банку, котрий випустив Вашу картку, у проведенні транзакції, навіть якщо Ви правильно вказали всі дані картки. Для того щоб встановити й усунути точну причину, з якої Ваша транзакція відхилена банком, зверніться до служби підтримки банку, котрий випустив Вашу картку. Контакти, за якими Ви можете зв'язатися з банком, як правило вказані на звороті Вашої картки чи на сайті банку. 

За що я сплачую комісію послуги “OLX доставка”?

Послуга “OLX доставка” абсолютно безкоштовна. Покупець сплачує комісію фінансовому партнеру за проведення транзакції переказу грошей із карти на карту - 0,4% + 3 грн. Це дешеве звичайних переказів.

Чому при отриманні товару з мене можуть вимагати заплатити за доставку?

Якщо Ви скористалися послугою “OLX доставка”, вартість доставки Ви сплачуєте карткою в момент оформлення угоди. При отриманні товару Ви нічого не платите. Оплатити вартість доставки в відділенні «Нова Пошта» Ви можете тільки в тому випадку, якщо передоплачена вартість доставки була змінена, а Ви вказані як платник (продавець помилився і вказав неправильну вагу). В такому випадку оплачена Вами вартість доставки, буде повернута на Вашу банківську карту.

Якщо мені не підійшов товар, чому я повинен платити за доставку й комісію за повернення грошей?

На OLX при замовленні товару з послугою “OLX доставка” Ви замовляєте товар з урахуванням вартості послуг за доставку й переказ коштів. У момент отримання відправлення послуги з доставки і переказу коштів будуть виконані. Якщо після огляду товару він Вас не влаштує, за зворотну доставку заплатить продавець. 

Як мені замовити доставку на адресу? Як відправити з адреси?

Умови послуги “OLX доставка” передбачають відправлення й отримання товару лише у відділення "Нова пошта".

Куди мені звернутися, якщо в мене є запитання про грошовий переказ?

З усіх фінансових запитань варто звертатися до Колцентру нашого фінансового партнера - компанії UAPAY: 0800 303 311.

Часті запитання

Запитання про доставку "Нова пошта"