Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Сообщения о выигрыше
Лимиты для профессиональных пользователей

Запитання про фінансові послуги UAPAY

Які дані банківської картки повинні вводити:

- продавці - тільки номер карти;

- покупці:

  • Номер картки;
  • термін дії карти;
  • CVV код (тільки для покупця).

Якщо банк-емітент передбачає авторизацію платежів через 3D-Secure, необхідно вказати одноразовий пароль, який буде відправлений в SMS-повідомленні.

Чи є якісь ризики для продавців чи покупців при користуванні послугою?

Ні, коли продавець та покупець вводять свої дані на OLX у рамках послуги “OLX доставка” - ніяких ризиків немає.

Чому не прийшло СМС із кодом підтвердження операції?

Є багато причин, з яких СМС із кодом підтвердження не приходить миттєво. Точну причину ви можете уточнити в банку, котрий випустив вашу картку. Для цього зверніться, будь ласка, до спеціалістів банку. Контакти, за якими ви можете зв'язатися за банком, зазвичай вказані на звороті вашої картки чи на сайті банку.

Чи можна заплатити за покупу карткою іноземного банку?

Ні, оплата можлива лише карткою, випущеною українським банком.

Я вводжу всі дані картки правильно, але гроші з картки не списуються.

Операція з карткою може бути відхилена банкам, котрий випустив вашу картку з декількох причин: картка не активна для оплати в інтернеті, встановлений ліміт на оплату в інтернеті нижчий за суму платежу, суми доступних на картці коштів не достатньо для оплати всієї суми переказу з комісією провайдера, код підтвердження з СМС не вказаний або вказаний некоректно. Часто банки встановлюють ліміти на допустиму кількість неуспішних операцій за день чи інший часовий інтервал (година, тиждень тощо). Ці ліміти також можуть бути причиною відмови банку, котрий випустив вашу картку, у проведенні транзакції, навіть якщо ви правильно вказали всі дані картки. Для того щоб встановити й усунути точну причину, з якої ваша транзакція відхилена банком, зверніться до служби підтримки банку, котрий випустив вашу картку. Контакти, за якими ви можете зв'язатися з банком, як правило вказані на звороті вашої картки чи на сайті банку. 

За що я сплачую комісію послуги “OLX доставка”?

Доставку в рамках акції «Безкоштовне повернення» оплачує покупець. Додатково покупець оплачує комісію фінансовому партнеру за проведення транзакції переказу грошей з картки на картку - 0.3% + 3 грн. Це дешевше звичайних переказів.

Як мені замовити доставку на адресу? Як відправити з адреси?

Умови послуги “OLX доставка” передбачають відправлення й отримання товару лише у відділення "Нова пошта".

Куди мені звернутися, якщо в мене є запитання про грошовий переказ?

З усіх фінансових запитань варто звертатися до гарячої лінії сервісу "OLX Доставка" за телефоном: 0-800-303-311 (безкоштовно), 044-364-44-64 (за тарифним планом вашого оператора).

Часті запитання

Запитання про доставку "Нова пошта"