Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Почему я не могу подтвердить Мой профиль?
Как изменить электронный адрес авторизации?

Запитання про доставку Нова Пошта

Хто заплатить за доставку, якщо покупцю не підійде товар або якщо він не прийде у відділення?

Доставка оплачується покупцем. Якщо покупець не прийшов за товаром у відділення Нова Пошта або відмовився від посилки, вона відправляється назад продавцеві безкоштовно. Детальніше про умови: Офіційні правила акції

Чи може відрізнятися вартість доставки при оформленні замовлення і в момент отримання на Нова Пошта?

Так, оскільки вартість доставки розраховується на підставі даних про місто і вагу зазначені продавцем при підключенні послуги OLX Доставка. У разі заміни будь-яких даних перед відправленням, може змінитися вартість доставки, яку необхідно сплатити покупцеві при отриманні посилки. Якщо покупець не прийде за товаром або відмовиться від отримання, то різницю вартості доставки потрібно буде сплатити продавцю при отриманні повернення товару.

Якщо вартість доставки виявилася меншою, ніж було списано з покупця під час підтвердження угоди - різниця коштів повернеться покупцеві на картку автоматично при отриманні посилки.

Чи можлива доставка кур'єром?

Ні, у рамках послуги OLX Доставка можлива доставка лише у відділення Нова Пошта.

Чи можна використовувати для доставки іншого оператора, не Нова Пошта?

Ні, на даний момент послуга реалізується лише з допомогою компанії Нова Пошта.

Де я можу відстежувати свої відправлення з послугою OLX Доставка?

Відстежувати статуси про відправлення, які ви оформили з послугою OLX Доставка, можна самостійно: у профілі OLX, в особистому кабінеті Нова Пошта, з допомогою мобільного додатку та трекінгу на сайті Нова Пошта. 

Як мені змінити контактні дані отримувача чи відділення для отримувача?

Після оформлення угоди у вас не буде можливості змінити контактні дані отримувача. У момент оформлення відправлення у відділенні Нова Пошта ви зможете змінити номер відділення/місто отримувача. 

Як зробити відправлення на декілька місць?

З послугою OLX Доставка ви можете оформити відправлення тільки на одне місце. 

Як мені правильно упакувати товар і що робити, якщо товар не відповідає нормам упаковки Нова Пошта?

З правилами пакування товарів ви можете ознайомитися на сайті Нова Пошта за посиланням. Якщо посилка не відповідає нормам упаковки, вам запропонують додатково придбати упаковку в момент оформлення відправлення. 

Хто сплачує за упаковку посилки?

Для надійного транспортування вашої посилки, може знадобиться додаткова упаковка. Упаковку посилки завжди оплачує продавець, окремим чеком у відділенні Нова Пошта.

Яка вигода продавцю при оплаті упаковки?

Продавець може бути впевнений, що його товар буде доставлений в цілісності, покупцеві необхідно буде тільки оглянути товар для завершення угоди.

Чому вартість доставки відрізняється від вартості на сайті Нова Пошта?

Для OLX Доставка діють спеціальні тарифи на послуги Нова Пошта. Доступна вартість послуг діє тільки для користувачів OLX, вона включає доставку відправлення та гарантії дотримання умов безпеки: переказ грошових коштів відбувається тільки після огляду товару та підтвердження успішної угоди одержувачем. Вартість послуг оплачується покупцем в момент замовлення.

Які переваги для покупця?

Якщо продавець не відправить товар, угода анулюється, гроші за товар повернуться на карту покупця протягом 5-6 днів (без урахування дня покупки, неділі та святкових). Для повернення суми доставки може знадобитися додатково до 3 робочих днів. Комісія фінансового партнера за проведення транзакції переказу грошей з карти, за умовами акції, повертається на карту покупця протягом 24 годин. 

Як мені скористатися послугою OLX Доставка на іншому сайті чи у відділенні Нова Пошта?

Послуга OLX Доставка доступна лише на сервісі OLX. 

Як мені правильно вказати вагу відправлення? Що означає діапазон ваги?

Розміщуючи оголошення на OLX з послугою OLX Доставка, ви маєте вказати вагу товару, щоб правильно розрахувати вартість доставки. Для цього вам потрібно вибрати один із 7 запропонованих діапазонів, у котрий потрапляє вага вашої посилки. Зверніть увагу, що вам потрібно вказати діапазон, куди потрапляє більше значення ваги: об'ємне чи фактичне. При розрахунках враховуйте, що ви відправлятимете товар в упаковці. 

Що робити, якщо я помилився з номером відділення?

Якщо посилка ще не була відправлена, зв'яжіться з продавцем і попросіть його виправити відділення Нова Пошта при відправленні.  

Чи може хтось отримати товар замість мене?

Щоб отримати посилку, необхідно показати документи, які посвідчують особу. Зі списком документів можна ознайомитися за посиланням. Для безпеки отримання товару завжди отримуйте посилку особисто й при оформленні замовлення вказуйте лише свій номер телефону.

Куди мені звернутися, якщо в мене є запитання про доставку?

З запитаннями про доставку звертайтеся в контакт-центр Нова Пошта: 0-800-500-609.

Часті запитання

Запитання про фінансові послуги UAPAY