Додати оголошення

Центр підтримки

Услуга "OLX доставка"
Что делать при технической неполадке?

Запитання про доставку "Нова пошта"

Чи буде діяти акція -50% на доставку з "Нова пошта"?

Ні, термін цієї акції закінчився 22 лютого. 

Чи можлива доставка кур'єром?

Ні, у рамках послуги “OLX доставка” можлива доставка лише у відділення "Нова пошта".

Чи можна використовувати для доставки іншого оператора, не "Нова пошта"?

Ні, на даний момент послуга реалізується лише з допомогою компанії "Нова пошта".

Де я можу відслідковувати свої відправлення з послугою “OLX доставка”?

Відслідковувати статуси про відправлення, які ви оформили з послугою “OLX доставка”, можна самостійно: у Профілі OLX, в особистому кабінеті "Нова пошта", з допомогою мобільного додатку та трекінгу на сайті "Нова пошта". 

Як мені змінити контактні дані отримувача чи відділення для отримувача?

Після оформлення угоди у вас не буде можливості змінити контактні дані отримувача. У момент оформлення відправлення у відділенні "Нова пошта" ви зможете змінити номер відділення отримувача. 

Як мені змінити контактні дані відправника?

Якщо ваші дані вказані некоректно, змінити їх можна звернувшись до контакт-центру "Нова пошта" за номером 0-800-500-609.

Як зробити відправлення на декілька місць?

З послугою “OLX доставка” ви можете оформити відправлення тільки на одне місце. 

Хто заплатить за доставку, якщо покупцю не підійде товар або якщо він не прийде у відділення?

Якщо покупець не прийшов за товаром до відділення "Нова пошта" або відмовився від посилки, її буде доставлено назад продавцеві безкоштовно. Детальніше про безкоштовну доставку читайте в офіційних правилах акції.

Як мені правильно упаковати товар і що робити, якщо товар не відповідає нормам упаковки "Нова пошта"?

З правилами пакування товарів ви можете ознайомитися на сайті "Нова пошта" за посиланням. Якщо посилка не відповідає нормам упаковки, вам запропонують додатково придбати упаковку в момент оформлення відправлення. 

Хто сплачує за упаковку посилки?

Для надійного транспортування вашої посилки, може знадобиться додаткова упаковка. Упаковку посилки завжди оплачує продавець, окремим чеком у відділенні "Нова пошта".

Яка вигода продавцю при оплаті упаковки?

Продавець може бути впевнений, що його товар буде доставлений в цілісності, покупцеві необхідно буде тільки оглянути товар для завершення угоди.

Які переваги для покупця?

Доставка до покупця буде безкоштовною до 31.12.2017 включно. При отриманні посилки немає необхідності доплачувати за упаковку. Вам потрібно лише оглянути і отримати товар.

Як мені скористатися послугою “OLX доставка” на іншому сайті чи у відділенні "Нова пошта"?

Послуга “OLX доставка” доступна лише на сервісі OLX. 

Як мені правильно вказати вагу відправлення? Що означає діапазон ваги?

Розміщуючи оголошення на OLX з послугою “OLX доставка”, ви маєте вказати вагу товару, щоб правильно розрахувати вартість доставки. Для цього вам потрібно вибрати один із 6 запропонованих діапазонів, у котрий потрапляє вага вашої посилки. Зверніть увагу, що вам потрібно вказати діапазон, куди потрапляє більше значення ваги: об'ємне чи фактичне. При розрахунках враховуйте, що ви відправлятимете товар в упаковці. 

Що робити, якщо я помилився/-лася з номером відділення?

Якщо посилка ще не була відправлена, зв'яжіться з продавцем і попросіть його виправити відділення "Нова пошта" при відправленні.  

Чому вказані мною персональні дані в Профілі OLX не відповідають даним, зазначеним в експрес-накладній?

У момент створення експрес-накладної "Нова пошта" у дані відправника додаються дані, з якими відправник зареєстрований у програмі лояльності "Нова пошта" - за вказаним номером телефону. На переказ грошових коштів це не вплине: кошти будуть зараховані на вказану вами банківську картку. 

Чи може хтось отримати товар замість мене?

Щоб отримати посилку, необхідно показати документи, які посвідчують особу. Зі списком документів можна ознайомитися за посиланням. Для безпеки отримання товару завжди отримуйте посилку особисто й при оформленні замовлення вказуйте лише свій номер телефону.

Куди мені звернутися, якщо в мене є запитання про доставку?

З запитаннями про доставку звертайтеся в контакт-центр "Нова пошта": 0-800-500-609.

Часті запитання

Запитання про фінансові послуги UAPAY