Додати оголошення

Центр підтримки

Сообщения временно недоступны
Важно: изменение электронного адреса

Запитання про доставку "Нова пошта"

Чи буде діяти акція -50% на доставку з "Нова пошта"?

Ні, термін цієї акції закінчився 22 лютого. 

Чи можлива доставка кур'єром?

Ні, у рамках послуги Безпечна угода можлива доставка лише у відділення "Нова пошта".

Чи можна використовувати для доставки іншого оператора, не "Нова пошта"?

Ні, на даний момент послуга реалізується лише з допомогою компанії "Нова пошта".

Де я можу відслідковувати свої відправлення з Безпечною угодою?

Відслідковувати статуси про відправлення, які ви оформили з послугою Безпечна угода, можна самостійно: у Профілі OLX, в Особистому кабінеті "Нова пошта", з допомогою мобільного додатку та трекінгу на сайті "Нова пошта". 

Як мені змінити контактні дані отримувача чи відділення для отримувача?

Після оформлення угоди у Вас не буде можливості змінити контактні дані Отримувача. У момент оформлення відправлення у відділенні "Нова пошта" Ви зможете змінити номер відділення Отримувача. 

Як мені змінити контактні дані відправника?

Після оформлення угоди Ви зможете змінити контактні дані Відправника - коли будете оформлювати відправлення у відділенні "Нова пошта".

Як зробити відправлення на декілька місць?

З Безпечною угодою Ви можете оформити відправлення тільки на одне місце. 

Хто заплатить за доставку, якщо покупцю не підійде товар або якщо він не прийде у відділення?

У цих випадках вартість доставки в бік покупця спалчує покупець, доставку в бік продавця - продавець під час отримання посилки у відділенні "Нова пошта".

Як мені правильно упаковати товар і що робити, якщо товар не відповідає нормам упаковки "Нова пошта"?

З правилами пакування товарів Ви можете ознайомитися на сайті "Нова пошта" за посиланням. Якщо посилка не відповідає нормам упаковки, вам запропонують додатково придбати упаковку в момент оформлення відправлення. 

Як мені скористатися послугою Безпечна угода на іншому сайті чи у відділенні "Нова пошта"?

Послуга Безпечна угода доступна лише на сервісі OLX. 

Як мені правильно вказати вагу відправлення? Що означає діапазон ваги?

Розміщуючи оголошення на OLX з послугою Безпечна угода, Ви маєте вказати вагу товару, щоб правильно розрахувати вартість доставки. Для цього Вам потібно вибрати один із 6 запропонованих діапазонів, у котрий потрапляє вага Вашої посилки. Зверніть увагу, що Вам потрібно вказати діапазон,  куди потрапляє більше значення ваги: об'ємне чи фактичне. При розрахунках враховуйте, що Ви відправлятимете товар в упаковці. Вказуйте вагу коректно, адже в разі помилки гроші за доставку повернуться покупцю, і вартість доставки потрібно буде сплачувати у відділенні "Нова пошта".

Що трапиться, якщо в момент відправлення товару вказана мною вага буде неправильна?

У такому випадку потрібно буде виправити вартість доставки. Покупцю на картку повернеться вартість доставки, а вартість доставки необхідно буде оплатити у відділенні "Нова пошта".. 

Чому вартість доставки відрізняється від вартості на сайті "Нова пошта"?

Під час замовлення товару з Безпечною угодою у вартість послуг "Нова пошта" входить доставка товару і гарантія дотриманння умов Безпечної угоди: підтвердження для переказу грошей проходить лише після огляду товару й підтвердження успішної угоди Отримувачем. 

Що робити, якщо я помилився/-лася з номером відділення?

Якщо посилка ще не була відправлена, зв'яжіться з Продавцем і попросіть його виправити відділення "Нова пошта" при відправленні.  

Чому вказані мною персональні дані в Профілі OLX не відповідають даним, зазначеним в експрес-накладній?

У момент створення експрес-накладної "Нова пошта" у дані Відправника додаються дані, з якими Відправник зареєстрований у програмі лояльності "Нова пошта" - за вказаним номером телефону. На переказ грошових коштів це не вплине: кошти будуть зараховані на вказану Вами банківську картку. 

Чи може хтось отримати товар замість мене?

Щоб отримати посилку, необхідно показати документи, які посвідчують особу. Зі списком документів можна ознайомитися за посиланням. Для безпеки отримання товару завжди отримуйте посилку особисто й при оформленні замовлення вказуйте лише свій номер телефону.

Куди мені звернутися, якщо в мене є запитання про доставку?

Із запитаннями про доставку звертайтеся в контакт-центр "Нова пошта": 0-800-500-609.

Часті запитання

Запитання про фінансові послуги UAPAY