Додати оголошення

Центр підтримки

"OLX доставка"
Изменения лимитов в рубриках от 05.09.2017

Запитання про доставку "Нова пошта"

Чи буде діяти акція -50% на доставку з "Нова пошта"?

Ні, термін цієї акції закінчився 22 лютого. 

Чи можлива доставка кур'єром?

Ні, у рамках послуги “OLX доставка” можлива доставка лише у відділення "Нова пошта".

Чи можна використовувати для доставки іншого оператора, не "Нова пошта"?

Ні, на даний момент послуга реалізується лише з допомогою компанії "Нова пошта".

Де я можу відслідковувати свої відправлення з “OLX доставкою”?

Відслідковувати статуси про відправлення, які ви оформили з послугою “OLX доставка”, можна самостійно: у Профілі OLX, в Особистому кабінеті "Нова пошта", з допомогою мобільного додатку та трекінгу на сайті "Нова пошта". 

Як мені змінити контактні дані отримувача чи відділення для отримувача?

Після оформлення угоди у Вас не буде можливості змінити контактні дані Отримувача. У момент оформлення відправлення у відділенні "Нова пошта" Ви зможете змінити номер відділення Отримувача. 

Як мені змінити контактні дані відправника?

На даний момент змінити контактні дані Відправника в відділенні "Нова пошта" неможливо, оскільки буде створено нову ТТН.

Як зробити відправлення на декілька місць?

З “OLX доставка” Ви можете оформити відправлення тільки на одне місце. 

Хто заплатить за доставку, якщо покупцю не підійде товар або якщо він не прийде у відділення?

У цих випадках вартість доставки в бік покупця сплачує покупець, доставку в бік продавця - продавець під час отримання посилки у відділенні "Нова пошта".

Як мені правильно упаковати товар і що робити, якщо товар не відповідає нормам упаковки "Нова пошта"?

З правилами пакування товарів Ви можете ознайомитися на сайті "Нова пошта" за посиланням. Якщо посилка не відповідає нормам упаковки, вам запропонують додатково придбати упаковку в момент оформлення відправлення. 

Хто сплачує за упаковку посилки?

Для надійного транспортування вашої посилки, може знадобиться додаткова упаковка. Упаковку посилки завжди оплачує Продавець, окремим чеком у відділенні "Нова пошта".

Яка вигода Продавцю при оплаті упаковки?

Продавець може бути впевнений, що його товар буде доставлений в цілісності, Покупцеві необхідно буде тільки оглянути товар для завершення угоди.

Які переваги для Покупця?

Доставку необхідно сплатити тільки під час замовлення товару. При отриманні посилки немає необхідності доплачувати за упаковку. Вам потрібно лише оглянути і отримати товар.

Як мені скористатися послугою “OLX доставка” на іншому сайті чи у відділенні "Нова пошта"?

Послуга “OLX доставка” доступна лише на сервісі OLX. 

Як мені правильно вказати вагу відправлення? Що означає діапазон ваги?

Розміщуючи оголошення на OLX з послугою “OLX доставка”, Ви маєте вказати вагу товару, щоб правильно розрахувати вартість доставки. Для цього Вам потібно вибрати один із 6 запропонованих діапазонів, у котрий потрапляє вага Вашої посилки. Зверніть увагу, що Вам потрібно вказати діапазон,  куди потрапляє більше значення ваги: об'ємне чи фактичне. При розрахунках враховуйте, що Ви відправлятимете товар в упаковці. Вказуйте вагу коректно, адже в разі помилки гроші за доставку повернуться покупцю, і вартість доставки потрібно буде сплачувати у відділенні "Нова пошта".

Що трапиться, якщо в момент відправлення товару вказана мною вага буде неправильна?

У такому випадку потрібно буде виправити вартість доставки. Покупцю на картку повернеться вартість доставки, а вартість доставки необхідно буде оплатити у відділенні "Нова пошта".. 

Чому вартість доставки відрізняється від вартості на сайті "Нова пошта"?

Під час замовлення товару з “OLX доставкою” у вартість послуг "Нова пошта" входить доставка товару і гарантія дотриманння умов “OLX доставка”: підтвердження для переказу грошей проходить лише після огляду товару й підтвердження успішної угоди Отримувачем. 

За що я повинен платити 10 грн?

При замовленні товару з “OLX доставкою” в вартість послуг "Нова пошта" входить оплата 10 грн за огляд товару: гарантія дотримання умов “OLX доставки”.

Що робити, якщо я помилився/-лася з номером відділення?

Якщо посилка ще не була відправлена, зв'яжіться з Продавцем і попросіть його виправити відділення "Нова пошта" при відправленні.  

Чому вказані мною персональні дані в Профілі OLX не відповідають даним, зазначеним в експрес-накладній?

У момент створення експрес-накладної "Нова пошта" у дані Відправника додаються дані, з якими Відправник зареєстрований у програмі лояльності "Нова пошта" - за вказаним номером телефону. На переказ грошових коштів це не вплине: кошти будуть зараховані на вказану Вами банківську картку. 

Чи може хтось отримати товар замість мене?

Щоб отримати посилку, необхідно показати документи, які посвідчують особу. Зі списком документів можна ознайомитися за посиланням. Для безпеки отримання товару завжди отримуйте посилку особисто й при оформленні замовлення вказуйте лише свій номер телефону.

Куди мені звернутися, якщо в мене є запитання про доставку?

Із запитаннями про доставку звертайтеся в контакт-центр "Нова пошта": 0-800-500-609.

Часті запитання

Запитання про фінансові послуги UAPAY