Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Частые вопросы об услуге "OLX доставка"
Что делать при технической неполадке?

Складності при підключенні послуги "OLX доставка"

Приносимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за розуміння. Якщо при оформленні/підключенні послуги "OLX доставка" ви бачите помилку - пропонуємо наступні варіанти вирішення:

Відсутня кнопка "Купити з доставкою"

Кнопка "Купити з доставкою" зникає на 15 хвилин, якщо на неї натиснув потенційний покупець, але не зробив оплату. Якщо оплата була здійснена - послугу необхідно включити повторно.

Якщо, кнопка "Купити з доставкою" так і не з'явилася, опублікуйте оголошення повторно і повідомте його номер (ID) в листі до Служби підтримки.

NP_CONTACT_ERROR

З'являється якщо дані (електронна адреса / номер телефону) на OLX і "Нова Пошта" відрізняються. Якщо ви продавець - зверніться в контакт-центр "Нова Пошта" за номером телефону 0-800-500-609 для актуалізації особистих даних. Якщо ви покупець - після усунення помилки на стороні продавця, використання послуги буде доступним.

NP_UNDEFINED 

Виникла оскільки в оголошенні вказано неіснуюче (зачинене) відділення "Нова Пошта". Замініть на актуальні дані, якщо ситуація не зміниться - повідомте в Службу підтримки.

Якщо не приходить LOOKUPCODE для підтвердження оплати 

Дізнайтеся його в банку в телефонному режимі. Введіть код протягом 30 хв. (!) В банк може не надійти запит, якщо сторінка банку завантажується після підтвердження оплати або ви не відключили програми для блокування реклами в браузері - в таком випадку, змініть браузер і повторіть оплату.

Помилки MasterCard SecureCode при оплаті в додатку 

Надішліть листом до Служби підтримки дані, а саме: дату і час здійснення покупки і номер телефону покупця. Рекомендуємо здійснити оплату на Десктоп версії сервісу.

NP_CLIENT_REGISTRATION_ERROR при підключенні послуги "OLX доставка"

Можливо, ви юридична особа. Послуга "ОLX доставка" не передбачає зарахування коштів від продажу на р/р. Якщо ви хочете отримувати кошти від продажу на банківську карту фізичної особи, зв'яжіться з вашим персональним менеджером "Нова Пошта".

There was an error during processing your transaction в app при покупці 

Перевірте вкладку Доставка, замовлення оформлене успішно або виникла тимчасова затримка. Сервісні листи в такому випадку не приходять.

У профілі статус угоди Safedeal.transaction.status.card_payment_error

- встановлений ліміт на кількість транзакції. Додайте іншу карту або почекайте обнулення лімітів (відбувається 1 числа кожного місяця);

- ліміт на кількість операцій за певний період від міжнародної платіжної системи. Замініть карту в оголошенні.