Додати оголошення

Центр підтримки

Услуга "OLX доставка"
Что делать при технической неполадке?

Що робити при технічній несправності?

  • Послуга "OLX доставка": NP_CONTACT_ERROR

Якщо ви продавець - зверніться в контакт-центр "Нова Пошта" за номером телефону 0-800-500-609 для актуалізації особистих даних. Якщо ви покупець - після усунення помилки на стороні продавця, використання послуги буде доступним.

  • Послуга "OLX доставка": Відсутня кнопка "Купити з безкоштовною доставкою"

Створіть оголошення повторно і повідомте його номер (ID) в листі до Служби підтримки.

  • Послуга "OLX доставка": Помилка NP_undefined 

Виникла оскільки в оголошенні вказано неіснуюче (зачинене) відділення "Нова Пошта". Замініть на актуальні дані, якщо ситуація не зміниться - повідомте в Службу підтримки.

  • Послуга "OLX доставка": Якщо не приходить LOOKUPCODE для підтвердження оплати 

Дізнайтеся його в банку в телефонному режимі. Введіть код протягом 30 хв. (!) В банк може не надійти запит, якщо сторінка банку завантажується після підтвердження оплати або ви не відключили програми для блокування реклами в браузері - в таком випадку, змініть браузер і повторіть оплату.

  • Послуга "OLX доставка": Якщо виникає помилка при оплаті в додатку 

Надішліть в листі Службі підтримки дані, а саме: дату і час здійснення покупки і номер телефону покупця.

  • Послуга "OLX доставка": Помилка NP_CLIENT_REGISTRATION_ERROR 

- якщо ПІБ не збігається з зазначеними на стороні "Нова Пошта". Перевірте дані в особистому кабінеті "Нова Пошта". Якщо будуть труднощі - звертайтеся на гарячу лінію "Нова Пошта" 0-800-500-609.

- якщо ви зареєстровані на "Нова Пошта" як юридична особа за даними, що вводяться при покупці або підключенні послуги "OLX доставка". Змініть або карту лояльності на "Нова Пошта" на фізичну особу, або змініть номер телефону та електронну адресу на OLX, щоб пройти реєстрацію по послузі "OLX доставка". Якщо будуть труднощі - ви можете звертатися на гарячу лінію "Нова Пошта" 0-800-500-609.

Перевірте вкладку Доставка, замовлення оформлене успішно або виникла тимчасова затримка. Сервісні листи в такому випадку не приходять.

  • Послуга "OLX доставка": У профілі статус угоди Safedeal.transaction.status.card_payment_error

- встановлений ліміт на транзакції. Додайте іншу карту або почекайте обнулення лімітів (відбувається 1 числа кожного місяця);

- ліміт на кількість операцій за певний період від банку емітента. Зверніться в банк.

  • Послуга "OLX доставка": Помилка 405 Not Allowed - найближчим часом буде усунена. Повторіть підключення використовуючи десктоп версію сервісу.
  • Не можу: вибрати рубрику при публікації оголошення / оплатити послугу

Вимкніть / додайте сервіс OLX в виключення програми для блокування реклами і спливаючих вікон для вашого браузера. Програма для блокування реклами відображається в правому верхньому куті у вигляді червоного або синього значка, вимкніть її в кілька кліків навівши на неї мишкою. Для Opera - вимкніть програму в Налаштуваннях самого браузера.

  • Бачу повідомлення "Щось пішло не так :( Була зафіксована підозріла активність з вашої IP-адреси"

Скористайтеся іншими браузерами (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome). Якщо протягом 3 годин ситуація не змінитися, надайте номер, що з'явився у вікні-сповіщенні, в листі до Служби підтримки.