Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Правила услуги OLX Доставка
Подозрительная активность в профиле

Правила публікації у розділі Нерухомість

При публікації оголошень у розділі Нерухомість необхідно дотримуватись тих самих правил, що й при розміщенні будь-яких інших оголошень на OLX. Однак є кілька нюансів, на які варто звернути увагу.

1. Вибір рубрики

Оголошення, що публікуються, за своїм змістом мають відповідати рубриці, в яку розміщуються. Оголошення, розміщені в невірну рубрику, будуть видалені.

Зверніть увагу на специфічні напрямки операцій з нерухомістю - декілька підказок, в які рубрики розміщувати оголошення:

  • Оголошення про подобову оренду квартири, будинка, кімнати, готельного номера, хостелу чи пропозиції від туристичних агентств - в підрубрику Подобова оренда житла.
  • Оголошення про продаж квартир чи будинків від компаній забудовників, офіційних відділів продажу та ексклюзивних представників - в підрубрику Пропозиції від забудовників.
  • Оголошення про продаж або оренду об’єктів нерухомості комерційного призначення - в підрубрику Комерційна нерухомість.

2. Актуальність оголошення

На OLX категорично заборонені фейки, рекламні оголошення, «утки», «гачки» і т.п., а також оголошення про неактуальні й нереальні об’єкти нерухомості. Оголошення має бути завжди актуальним, тобто рекламований об’єкт нерухомості має дійсно продаватися чи здаватися в оренду. Деактивуйте оголошення відразу після здачі або продажу об’єкта нерухомості.

3. Місцезнаходження об’єкта. Адреса

Вказуйте в оголошенні точну адресу: населений пункт, район, вулицю і номер будинка, які відповідають місцезнаходженню об’єкта нерухомості.
Наприклад, якщо об’єкт знаходиться у м. Бровари, Київської області, то в параметрі «Місцезнаходження» повинно бути вказано «м. Бровари», а не «Київ».

4. Ціна

Вказуйте реальну вартість об’єкта. Умовна вартість - заборонена.
Декілька уточнень:

  • можна вказувати вартість за квадратний метр чи сотку при здачі в оренду або продажу нерухомості від забудовників (новобудови), землі, комерційної нерухомості;
  • можна вказувати в тексті оголошення варіанти цін в залежності від сезону, якщо ви пропонуєте в оренду об’єкт для відпочинку. Однак у полі Ціна слід вказати вартість, актуальну на даний момент;
  • в підрубриці Оренда подобово, погодинно ціна вказується лише за одну добу - мінімальний термін оренди.

5. Фото

Додавайте до оголошення тільки фото пропонованого об’єкта нерухомості. Максимальна кількість фото, яку можна додати в оголошення - 24. Забороняється публікація оголошень із кількістю фото менше 3-х (окрім рубрик Земля і Пропозиції від забудовників - від одного фото).
Не допускається завантаження в оголошення:

  • тільки логотипів агентств нерухомості;
  • фото з логотипами / водними знаками конкурентних майданчиків;
  • візитних карток;
  • колажів фото;
  • фото планування інших об’єктів нерухомості;
  • недостовірних фото;
  • фото й картинок з інтернету, стокових фото;
  • копій екранів мобільних телефонів, смартфонів, планшетів, ноутбуків і ПК;
  • будь-яких інших символічних зображень, що не мають відношення до об’єкта нерухомості, що пропонується;
  • буквених і цифрових символів, контактної інформації (номерів телефонів, e-mail, посилань на сайт та ін.);
  • фото з роздільною здатністю менше 1024x768 пікселів;
  • фото з частковим або повним зображенням людей, тварин і предметів, що безпосередньо не мають відношення до об’єкта нерухомості;
  • розмитих, нечітких фото.

Компанія залишає за собою право запросити оригінали фото з метаданими або надруковане ID (номер) оголошення на фоні об'єкта нерухомості з різних ракурсів для підтвердження реальності об'єкта нерухомості. У разі, якщо користувачем підтвердження не буде надане  - оголошення може бути видалене.

6. Заголовок

Заголовок повинен максимально точно відповідати пошуковим запитам для збільшення переглядів і дзвінків.
Для в ньому має бути надана ключова інформація:

  • тип угоди (продаж, оренда);
  • тип об’єкта (квартира, кімната, дім, земля, таунхаус, вілла і т.д.);
  • точна та єдина адреса (мікрорайон, вулиця, квартал, проспект, провулок і номер будинка).

Приклад найбільш ефективного заголовка: «Здаю 2-к. квартиру, вул. Прорізна, 43Б».

Заборонено використовувати:

  • адресу без визначення елемента міської інфраструктури (вулиця, проспект, провулок, квартал, тупик, площа, шосе, алея, бульвар, кільце і т.д.);
  • великі букви (написання заголовка Caps Lock);
  • слова, які не несуть смислового навантаження;
  • трансліт;
  • небуквені символи (*^@<>), а також чисельні знаки оклику (!!!!!) чи знаки питання (????);
  • набір ключових слів і фраз, що повторюються (теги). Пошукові системи можуть розцінити їх як спам і не проіндексувати, що виключить потрапляння вашого оголошення в результати пошуку. Заборонено: Прекрасний дім із сауною. Міла (Петрушки, Мрія, Дмитрівка, Буча, Стоянка);
  • описові характеристики на кшталт «відмінна», «ексклюзив», «не пошкодуєте».

Ми не рекомендуємо складати описові заголовки, оскільки це гарантовано погіршить пошук і зменшить довіру до оголошення.

7. Опис об’єкта

Правильний опис об’єкта нерухомості НЕ повинен містити:

  • інформацію про декілька об’єктів чи інші об’єкти нерухомості, крім того, що рекламується;
  • великі букви, знаки чи символи, що не мають сенсу й погіршують сприйняття тексту (це ж стосується і заголовка!);
  • список бізнес-послуг, що надаються, варіанти об’єктів нерухомості та інше.

В описі рекомендуємо вказати точну адресу об’єкта нерухомості, що рекламується в оголошенні, інфраструктуру.

8. Один об’єкт нерухомості

Зверніть на цей пункт правил особливу увагу!
В одному оголошенні допускається розміщення одного об’єкта нерухомості.

А якщо об’єкт нерухомості має кілька варіантів планувань?
Тоді необхідно створити для кожного планування окреме оголошення.

Пропонуєте однотипні об’єкти нерухомості з однаковим плануванням (наприклад, розташовані в одному ЖК)?
Слід виділити кожний конкретний об’єкт в описі або на фото.

9. Редагування значної частини заголовка й опису оголошення

Заміна одного об’єкта нерухомості на інший, надання інформації про інший об’єкт нерухомості в одному оголошенні заборонене і є порушенням правил.

Для рекламування будь-якого іншого об’єкта слід створити нове оголошення. Якщо ліміт рубрики вичерпано, придбайте пакет оголошень або додаткове розміщення.

10. Приватна особа чи Бізнес

Параметр Приватна особа в розділі Нерухомість означає, що ви власник нерухомості, на якого оформлений договір купівлі / продажу.

(!) Ми залишаємо за собою право в будь-який момент запитати документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості, і документи, що засвідчують особу, для підтвердження статусу Приватна особа.

Параметр Бізнес – посередник, агент, ріелтор, представник власника, інвестор, забудовник і т.д.

Параметр Бізнес необхідно вибрати, якщо ви:

  • власник декількох об’єктів нерухомості, які продаєте або здаєте в оренду з метою отримання доходу;
  • діяльність у сфері Нерухомості є вашим основним видом зайнятості;
  • ви особисто не є власником об’єкта нерухомості, що пропонується.

(!) Статус Бізнес-користувач для розділу Нерухомість за замовчуванням присвоюється всім користувачам, що придбали пакет розміщень у розділі Нерухомість. На основі аналізу діяльності користувача на сервісі ми залишаємо за собою право відносити його до категорії бізнес незалежно від того, який статус він обрав сам при публікації оголошення.

11. Контактна інформація

При розміщенні оголошення у полі “Ім’я” вказуйте своє власне ім’я або ім’я та прізвище.

Заборонено вводити в це поле:
символи, цифри, контактний номер телефону, скорочення, абревіатури і т.п.;
слова та словосполучення “відділ продажів”, “ріелтор”, “агент”, “агентство”, “менеджер”, “продавець”, “власник” і т.п.
будь-які символи в написанні номера телефону, крім дужок, що означають код оператора мережі зв’язку, - «(» и «)».

При розміщенні оголошення у полі «Номер телефону» необхідно вказувати лише дійсний та актуальний номер телефону, що належить авторові оголошення. Номера телефону слід надавати в такому форматі: +38 (0**) *** ** **.

12. Попит

Оголошення про попит на нерухомість (Зніму, Куплю, Викуп, Візьму, Прийму в дар, Шукаю та ін.) не допускаються до публікації. Якщо вам потрібно знайти об’єкт нерухомості, рекомендуємо скористатися пошуком по сервісу.

13. Один обліковий запис - один користувач

Діяльність у рамках одного облікового запису (розміщення оголошень, прийом дзвінків, відповіді на повідомлення та інше) може здійснювати тільки один користувач.
Можливе створення корпоративного облікового запису в системі Atlastock.

14. Нерухомість за кордоном

Для публікації оголошень про продаж / оренду нерухомості за кордоном необхідно вибрати рубрику Нерухомість / Нерухомість за кордоном.

15. Вимоги до якості оголошень

Рекомендації з оформлення ефективних оголошень з продажу / оренди об’єктів нерухомості ви знайдете в статті Як створити якісне оголошення.