Розміщення оголошень в розділі Нерухомість🏡 - це майже ті ж правила, що і для інших оголошень на OLX. Але є свої тонкощі, на них і зупинимося😏
Зміст:
- Вибір рубрики
- Неіснуючі або неактуальні об'єкти нерухомості
- Місцезнаходження об’єкта та його адреса
- Ціна
- Фото
- Заголовок
- Опис об’єкта
- Один об’єкт нерухомості
- Редагування значної частини заголовка й опису оголошення
- Приватна особа чи Бізнес
- Контактна інформація
- Попит
- Один обліковий запис — один користувач
- Нерухомість за кордоном
- Вимоги до якості оголошень
1. Вибір рубрики
Оголошення за змістом мають відповідати рубриці, в яку розміщуються. Якщо рубрика вибрана невірно — оголошення буде видалено.
Зверніть увагу на специфічні напрямки операцій з нерухомістю — декілька підказок, в які рубрики розміщувати оголошення:
- Оголошення про подобову оренду квартири, будинка, кімнати, готельного номера, хостелу чи пропозиції від туристичних агентств — в підрубрику Подобова оренда житла;
- Оголошення про продаж квартир від компаній забудовників, офіційних відділів продажів та ексклюзивних представників — в рубрику Квартири → Продаж квартир, з параметром «Вид об'єкта → Новобудови» (об'єктів нерухомості, щодо яких не проведено державну реєстрацію права власності);
- Оголошення про продаж будинків від компаній забудовників, офіційних відділів продажів і ексклюзивних представників — в рубрику Будинки, обираючи параметр в оголошенні «Продаж від забудовника»;
- Оголошення про продаж або оренду об’єктів нерухомості комерційного призначення — в підрубрику Комерційна нерухомість;
- Оголошення про продаж квартир (щодо яких проведено державну реєстрацію права власності) від власників, ріелторів, представника власника, агентств нерухомості, компаній, що управляють нерухомістю, та інших — в рубрику Продаж квартир;
- Оголошення про довгострокову оренду квартир (щодо яких проведено державну реєстрацію права власності) від власників, ріелторів, представника власника, агентств нерухомості, компаній, що управляють нерухомістю, та інших — в рубрику Довгострокова арента квартир.
👉 Що потрібно розміщувати в кожній рубриці дивіться тут — Як вірно обрати рубрику в Нерухомості?
2. Неіснуючі або неактуальні об'єкти нерухомості
У рубриці OLX Нерухомість категорично заборонено рекламувати:
- неіснуючі об'єкти нерухомості — рекламні оголошення «фейки», «качки», «гачки» і т. д. з використанням чужих або скопійованих з інтернету фото;
- не актуальні об'єкти нерухомості, які неможливо купити або орендувати в день звернення (наприклад, вони вже здані, але продовжують бути доступні як актуальні).
В рубриці OLX Нерухомість можна розміщувати тільки реальні, існуючі об'єкти нерухомості з авторськими фотографіями та достовірною інформацією🧐 Об'єкт нерухомості в оголошенні повинен бути актуальним, щоб його можна було купити або орендувати на момент звернення.
Продали об'єкт або здали в оренду — деактивуйте оголошення. Це золоте правило😊
При надходженні підтверджених скарг від користувачів або виявленні нами таких порушень, оголошення буде видалено без можливості редагування.
Якщо клієнт телефонує по оголошенню, а йому пропонують натомість інші об'єкти — таке оголошення вважається рекламним і буде видалено без можливості редагування.
Що робити, якщо оголошення було видалене?
Якщо ви хочете підтвердити реальність або актуальність об'єкту нерухомості, вишліть нам через форму зворотнього зв'язку нові фотографії з роздрукованим номером оголошення і датою зйомки на фоні рекламованого об'єкту нерухомості з різних ракурсів. Об'єкт повинен бути впізнаваний. Фотографії — тільки оригінальні і з метаданими.
Приклад:
3. Місцезнаходження об’єкта і його адреса
Вказуйте в оголошенні точну адресу: населений пункт, район, вулицю і номер будинка, які відповідають місцезнаходженню об’єкта нерухомості.
Наприклад, якщо об’єкт знаходиться у м. Бровари, Київської області, то в параметрі «Місцезнаходження» повинно бути вказано «м. Бровари», а не «Київ»😏
4. Ціна
Вказуйте реальну вартість об'єкта. Умовна вартість – заборонена.
В описі оголошення можна вказувати варіанти цін залежно від сезону, якщо ви пропонуєте об'єкт для відпочинку в оренду. Однак, у полі Ціна вкажіть вартість, актуальну на даний момент.
Перегляньте детальніше що потрібно вказувати в полі «Ціна» в залежності від рубрики 👇
Рубрика | Продаж | Оренда / Довгострокова оренда |
Будинки |
Повна вартість продажу будинку, гаража, місця на паркінгу або машиномісця. 🛑 Не можна вказувати вартість за м2. |
Вартість оренди за місяць. Якщо об'єкт здаватиметься в оренду з певного числа, обов'язково вкажіть це в тексті оголошення. |
Гаражі, парковки | ||
Земля |
Вартість 1 сотки або повна вартість земельної ділянки. |
|
Кімнати |
Повна вартість продажу кімнати/квартири. 🛑 Не можна вказувати вартість за м2. |
|
Квартири | ||
Подобова оренад житла | - |
Ціна за одну добу - мінімальний термін оренди. Якщо об'єкт здається і погодинно - поставте галочку "Можлива здача погодинно" та/або вкажіть це в описі. 🛑 Ціну за годину в полі «Ціна» вказувати заборонено. |
Комерційна нерухомість | Вартість за м2 або весь об'єкт. Якщо комерційна нерухомість має різні цільові призначення та різні ціни, публікуйте кожен тип в окремому оголошенні (наприклад, склад, приміщення під офіс, торгові точки). |
|
Нерухомість за кордоном |
Повна вартість продажу. 🛑 Вказувати вартість за м2 або сотку – заборонено. |
- |
Пропозиції туроператорів | Повна вартість туру. | - |
5. Фото
Додавайте до оголошення тільки фото пропонованого об’єкта нерухомості. Максимальна кількість фото, яку можна додати в оголошення - 24. Забороняється публікація оголошень із кількістю фото менше 3-х (окрім рубрики Земля — від одного фото). До введення обов'язкового поля "Фото" в рубриці Нерухомість — оголошення від одного фото об'єкта нерухомості допускають.
Важливо: у рубриці Будинки та Продаж квартир → Новобудови обов'язково додайте фотопланування об'єкту.
🛑 Не можна додавати до оголошення фото:
- тільки логотипів агентств нерухомості;
- фото з логотипами / водними знаками конкурентних майданчиків;
- візитних карток;
- колажів фото;
- фото планування інших об’єктів нерухомості;
- недостовірних фото;
- фото й картинок з інтернету, стокових фото;
- копій екранів мобільних телефонів, смартфонів, планшетів, ноутбуків і ПК;
- будь-які інші символічні зображення, що не мають відношення до запропонованого об'єкта нерухомості (рамки, елементи, слова «терміново», «увага» і т.п.);
- буквених і цифрових символів, контактної інформації (номерів телефонів, e-mail, посилань на сайт та ін.);
- фото з роздільною здатністю менше 1024x768 пікселів;
- фото з частковим або повним зображенням людей, тварин і предметів, що безпосередньо не мають відношення до об’єкта нерухомості;
- розмитих, нечітких фото.
Компанія залишає за собою право запросити оригінали фото з метаданими або надруковане ID (номер) оголошення на фоні об'єкта нерухомості з різних ракурсів для підтвердження реальності об'єкта нерухомості. У разі, якщо користувачем підтвердження не буде надане — оголошення може бути видалене.
Приклади заборонених фотографій:
6. Заголовок
Заголовок повинен максимально точно відповідати пошуковим запитам для збільшення переглядів і дзвінків 👍
Для в ньому має бути надана ключова інформація:
- тип угоди (продаж, оренда);
- тип об’єкта (квартира, кімната, дім, земля, таунхаус, вілла і т.д.);
- точна та єдина адреса (мікрорайон, вулиця, квартал, проспект, провулок і номер будинка).
Приклад найбільш ефективного заголовка: «Здаю 2-к. квартиру, вул. Прорізна, 43Б».
🛑 Заборонено використовувати:
- адресу без визначення елемента міської інфраструктури (вулиця, проспект, провулок, квартал, тупик, площа, шосе, алея, бульвар, кільце і т.д.);
- великі букви (написання заголовка Caps Lock);
- слова, які не несуть смислового навантаження;
- трансліт;
- небуквені символи (*^@<>), а також чисельні знаки оклику (!!!!!) чи знаки питання (????);
- набір ключових слів і фраз, що повторюються (теги). Пошукові системи можуть розцінити їх як спам і не проіндексувати, що виключить потрапляння вашого оголошення в результати пошуку. Заборонено: Прекрасний дім із сауною. Міла (Петрушки, Мрія, Дмитрівка, Буча, Стоянка);
- описові характеристики на кшталт «відмінна», «ексклюзив», «не пошкодуєте».
Ми не рекомендуємо складати описові заголовки, оскільки це гарантовано погіршить пошук і зменшить довіру до оголошення.
7. Опис об’єкта
🛑 Не додавайте в опис об'єкта:
- інформацію про декілька об’єктів чи інші об’єкти нерухомості, крім того, що рекламується;
- великі букви, знаки чи символи, що не мають сенсу й погіршують сприйняття тексту (це ж стосується і заголовка!);
- список бізнес-послуг, що надаються, варіанти об’єктів нерухомості та інше;
- інформацію про рекламні канали, посилання на соціальні мережі Telegram, Instagram, Facebook та ін.
- повну та детальну інформацію про тур: країна, місто, готель, вид розміщення, тип харчування, тривалість туру та його дати, опис туру, опис готелю;
- уточніть, що входить у вартість туру (страховка, переліт, трансфер та інше);
- інформацію про послуги та супутні сервіси, що надаються, вказуйте в описі компанії на бізнес-сторінці (доступна при активації пакета розміщень).
8. Один об’єкт нерухомості
Це суперважливий пункт, не забувайте про нього: в одному оголошенні допускається розміщення одного об’єкта нерухомості.
- Якщо об’єкт нерухомості має кілька варіантів планувань — створіть для кожного планування окреме оголошення.
- Якщо ви пропонуєте однотипні об’єкти нерухомості з однаковим плануванням (наприклад, розташовані в одному ЖК) — виділіть кожний конкретний об’єкт в описі або на фото.
9. Редагування значної частини заголовка й опису оголошення
Заміна одного об’єкта нерухомості на інший, надання інформації про інший об’єкт нерухомості в одному оголошенні заборонене і є порушенням правил.
Для рекламування будь-якого іншого об’єкта створіть нове оголошення. Якщо ліміт рубрики вичерпано, придбайте пакет оголошень або додаткове розміщення.
10. Приватна особа чи Бізнес
Параметр Приватна особа в розділі Нерухомість означає, що ви власник нерухомості, і на вас оформлений договір купівлі / продажу.
Важливо: ми залишаємо за собою право в будь-який момент запитати документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості, і документи, що засвідчують особу, для підтвердження статусу Приватна особа.
Параметр Бізнес – посередник, агент, ріелтор, представник власника, інвестор, забудовник і т.д.
Параметр Бізнес вибирайте, якщо ви:
- власник декількох об’єктів нерухомості, які продаєте або здаєте в оренду з метою отримання доходу;
- діяльність у сфері Нерухомості є вашим основним видом зайнятості;
- ви особисто не є власником об’єкта нерухомості, що пропонується.
Важливо:
- Статус Бізнес-користувач для розділу Нерухомість за замовчуванням присвоюється всім користувачам, що придбали пакет розміщень у розділі Нерухомість;
- Аналізуючи діяльність користувача на сервісі ми залишаємо за собою право відносити його до категорії бізнес незалежно від того, який статус він вибрав сам при публікації оголошення.
11. Контактна інформація
При розміщенні оголошення в полі «Ім’я» вказуйте своє власне ім’я або ім’я і по батькові.
🛑 Не додавайте в це поле:
- символи, цифри, контактний номер телефону, скорочення, абревіатури і т. п.;
- слова та словосполучення «відділ продажів», «ріелтор», «агент», «агентство», «менеджер», «продавець», «власник» і т.п.
- будь-які символи в написанні номера телефону, крім дужок, що означають код оператора мережі зв’язку, - «(» и «)».
При розміщенні оголошення у полі «Номер телефону» необхідно вказувати лише дійсний та актуальний номер телефону, що належить авторові оголошення. Для номера телефону дотримуйтесь такого формату: +38 (0**) *** ** **.
12. Попит
Оголошення про попит на нерухомість (Зніму, Куплю, Викуп, Візьму, Прийму в дар, Шукаю та ін.), розміщувати не можна. Якщо вам потрібно знайти об’єкт нерухомості, рекомендуємо скористатися пошуком по сервісу😉
13. Один обліковий запис — один користувач
Тільки один користувач може користуватися одним обліковим записом — розміщувати оголошення, приймати дзвінки, відповіді на повідомлення та ін.
14. Нерухомість за кордоном
Для публікації оголошень про продаж / оренду нерухомості за кордоном виберіть рубрику Нерухомість / Нерухомість за кордоном.
15. Вимоги до якості оголошень
Ми вже зібрали для вас всі рекомендації по оформленню ефективних оголошень по продажу / оренді об'єктів нерухомості тут — Як створити якісне оголошення😍
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.