Серед безлічі оголошень, розміщених на OLX, деякі привертають увагу з першого погляду, «чіпляють» і мотивують до покупки / укладення угоди, а є такі, які ми лише переглядаємо.
Чому так відбувається і як потрапити в поле зору потенційних покупців або клієнтів?🤔
Читайте нижче наші поради, щоб знати як створити власне ідеальне оголошення! 😍
Опис оголошення
Перш ніж почати складати опис, на хвилинку уявіть себе потенційним покупцем вашого ж товару / клієнтом і визначте, яку інформацію про товар / послугу необхідно донести в першу чергу, про що слід згадати всередині тексту і як повинна виглядати кінцева частина вашого оголошення.
Починайте опис з головного
Перші 2-3 рядки опису мають бути найпривабливішою частиною вашого оголошення, оскільки перше, на що звертають увагу інші користувачі, - це заголовок і перше речення тексту😎. Не пишіть додаткові параметри у першій частині оголошення, подавайте інформацію згідно з її значенням😉.
Опис має читатися легко!
Використовуйте абзаци, не забувайте про пробіли між словами. Оголошення, написані суцільним текстом, погано сприймаються і зазвичай не привертають увагу клієнтів / покупців, які не мають часу і бажання вишукувати в них головне. Повнота і чіткість - невід'ємна характеристика будь-якого якісного успішного оголошення😊.
Посилання замість опису - це погано
Оголошення, в тексті якого вказане посилання для переходу на детальний опис товару, - не надто вдале рішення😕. Не всі користувачі сміливо переходять за невідомими посиланнями, тому рекомендуємо вам додавати опис товару в призначеному для нього полі. Зверніть увагу: посилання в описі оголошення допускаються тільки на сторінку конкретного товару, оголошення з посиланнями на головну сторінку сайту або його розділ відхиляються.
Прдм авто або РОЗ-БЕЗ пиши з З:)
Пишіть уважно, не допускайте помилок, чітко формулюйте свою думку. Грамотний текст стане вам гідною рекомендацією, його приємніше читати, він не викличе насмішок. Не скорочуйте слова до невпізнання, використовуйте загальновідомі форми скорочення, щоб потенційний клієнт зміг розшифрувати ваш текст без спеціального словника або сторонньої допомоги😅.
Не зловживайте загальними фразами
Дуже часто можна прочитати оголошення, в яких є такі вирази: «Краще тільки у нас!», «Наші послуги найдешевші!», «Тільки ми допоможемо вам!» і т.п. Оголошення з загальними фразами в описі (і в заголовку) неефективні, тож уникайте подібних формулювань🙅.
Адаптуйте текст для свого клієнта
Говоріть зрозумілою для нього мовою. Використовуйте потрібні слова, намагайтеся підібрати найвдаліший стиль для опису вашого товару / послуги.
Будьте оригінальними!
У рубриці, де розміщене ваше оголошення, ймовірно вже є пропозиції, схожі за змістом з вашим. Щоб вигідно виділитися серед інших пропозицій, використовуйте оригінальні формулювання заголовка, приваблюйте відкритістю, цікавими деталями, перевагами вашого саме товару / послуги.
Для одного товару — одне оголошення
Не створюйте оголошення, в якому ви пропонуєте 2 і більше різнорідних товарів. Створюйте окремі оголошення для кожного нового товару - це приверне більше уваги до ваших пропозицій і збільшить шанс вдалої угоди.
Клієнт повинен довіряти вам!
Погодьтеся - набагато надійніше мати справу з Іваном Андрійовичем, Світланою або Сергієм, ніж з Астронавтом, angel_666, kyky або Sale2011🤕. Тому не використовуйте в полі Контактна особа незрозумілі, космічні імена. Краще вказувати власне ім'я - це збільшить довіру клієнта до вас і вашої пропозиції💙.
Будьте на зв'язку 📞
Відповідайте на повідомлення вчасно, ввічливо та інформативно. Пам'ятайте: швидка й чітка відповідь на будь-яке питання зацікавленої особи може виявитися ключовим моментом у прийнятті рішення придбати саме ваш товар.
Намагайтеся не пропускати вхідні дзвінки, і навіть якщо у вас не було можливості відповісти, передзвоніть самі: можливо, саме цей пропущений виклик виявиться найважливішим для здійснення вдалої угоди.
Бачити — значить вірити
Обов'язково додавайте фото до вашого оголошення. Клієнт, що бачить якісне, чітке зображення товару, який він має намір придбати, більш зацікавлений у вашій пропозиції, ніж в аналогічній без фото. Не забувайте про правила: у багатьох рубриках на OLX не допускається розміщення стокових, взятих з інтернету або відсканованих з каталогу фото.
Грамотно використовуйте ключові слова!
Ваше оголошення може бути знайдено не тільки безпосередньо на OLX, а й за допомогою пошукових систем, тому використовуйте ключові слова в заголовку і тексті.
У тексті ключове слово або словосполучення рекомендується згадувати кілька разів, при цьому важливо пам'ятати, що зловживання ними викличе підозру з боку пошукових систем і накладення на сторінку з оголошенням санкцій, аж до виключення її з бази пошукової системи. Не рекомендуємо вам захоплюватися такими заголовками: "Замовити портрет. Портрет на замовлення Київ. Києві замовити портрет в Києві. Київ замовити портрет Київ. Київ Портрет за фотографією Київ. Києві портрет на замовлення в Києві. КИЇВ ЗАМОВИТИ ПОРТРЕТ в Арт Студії. АКЦІЯ З нами завжди вигідно!" Також не використовуйте подібне перенасичення ключових слів у тексті.
Вдалих вам угод на OLX! 🤗
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.