Додати оголошення

Центр підтримки

Кто-то изменил электронный адрес в Профиле OLX
Важно: измените электронный адрес

Як створити привабливе оголошення?


Серед безлічі оголошень, розміщених на OLX, деякі привертають увагу з першого погляду, «чіпляють» і мотивують до покупки/укладення угоди, а є такі, які ми лише переглядаємо. Чому так відбувається і як потрапити в поле зору потенційних покупців або клієнтів?

Ми впевнені, що ці поради стануть для вас цінним і корисним посібником при створенні ідеального оголошення!

1. Поміняйтеся ролями! Перш ніж почати складання опису, на хвилинку уявіть себе потенційним покупцем вашого ж товару (споживачем вашої послуги) і визначте, яку інформацію про товар/послугу необхідно донести в першу чергу, про що слід згадати всередині тексту і як повинна виглядати заключна частина вашого оголошення.

2. Починайте опис з головного! Перші 2-3 рядки опису мають бути найпривабливішою частиною вашого оголошення, оскільки перше, на що звертають увагу інші користувачі, - це заголовок і перше речення тексту оголошення. Не пишіть не надто важливі, додаткові параметри у першій частині оголошення, подавайте інформацію згідно з її значенням для потенційного покупця/клієнта.

3. Подавайте опис докладно, у зручній для сприйняття формі. Використовуйте абзаци, не забувайте про пробіли між словами. Оголошення, написані суцільним текстом, погано сприймаються і зазвичай не привертають увагу клієнтів/покупців, які не мають часу і бажання вишукувати в них головне. Повнота і чіткість - невід'ємна характеристика будь-якого якісного, успішного оголошення.

4. Прдм авто або РОЗ-БЕЗ пиши з З:) Пишіть грамотно та уважно, не допускайте помилок, чітко формулюйте свою думку. Грамотний текст стане вам гідною рекомендацією, його приємніше читати, він не викличе насмішку вашого потенційного покупця/клієнта. Не скорочуйте слова до невпізнання, використовуйте загальновідомі форми скорочення для того, щоб потенційний клієнт зміг розшифрувати ваше рекламне послання без спеціального словника або сторонньої допомоги.

5. Не зловживайте загальними фразами! Дуже часто можна прочитати оголошення, в яких є такі вирази: «Краще тільки у нас!», «Наші послуги найдешевші!», «Тільки ми допоможемо Вам!» і подібні. Оголошення з загальними фразами в описі (а також у заголовку) не мають успіху і не розглядаються в першу чергу. Уникайте подібних формулювань у перших рядках оголошень.

6. Адаптуйте текст для свого клієнта. Задумайтесь, хто потенційно бажає придбати ваш товар - акуратна домогосподарка, турботлива мама, успішний бізнесмен, прискіпливий колекціонер або спортсмен-екстремал. Використовуйте потрібні слова, намагайтеся підібрати найвдаліший стиль для опису вашого товару/послуги.

7. Будьте оригінальними! У рубриці, де розміщене ваше оголошення, ймовірно вже є пропозиції, схожі за змістом з вашою, а в окремих випадках для опису товару/послуги доводиться використовувати подібну лексику або стандартні терміни. Для того, щоб вигідно виділитися серед однотипних оголошень, використовуйте оригінальні формулювання заголовка, приваблюйте відкритістю, цікавими деталями, перевагами вашого товару/послуги.

8. Продаю шафу і телевізор або 1 + 1 = 0. Не створюйте оголошення, в якому ви пропонуєте 2 і більше різнорідних товарів. По-перше, для таких оголошень немає і не буде відповідної рубрики. Створюйте окремі оголошення для нового товару - це приверне більше уваги до ваших пропозицій і збільшить шанс вдалої угоди.

9. Клієнт повинен довіряти вам! Ваше оголошення - це насамперед комерційна пропозиція, за допомогою якої ви маєте намір якомога вигідніше і швидше продати свій товар або знайти клієнтів, зацікавлених у ваших послугах. Не використовуйте в полі Контактна особа незрозумілі, космічні імена. Погодьтеся - набагато надійніше мати справу з Іваном Андрійовичем, Світланою або Сергієм, ніж з Астронавтом, angel_666, kyky або Sale2011.

Ваш потенційний клієнт буде довго розмірковувати, як до вас звернутися, навіть якщо він зважиться на дзвінок щодо товару/послуги, що його цікавлять. Будьте простішими і вказуйте своє ім'я - це відразу викличе довіру клієнта до вас і вашої пропозиції.

Завжди відповідайте на листи зацікавлених осіб вчасно, ввічливо та інформативно. Не лінуйтеся регулярно перевіряти пошту. У разі, якщо ваш потенційний покупець/клієнт не отримує від вас відповідного листа протягом доби або довше, він/вона може припустити, що вас не існує і ваше оголошення неправдиве. Пам'ятайте: швидка й чітка відповідь на будь-яке питання зацікавленої особи може виявитися ключовим моментом у прийнятті рішення придбати саме ваш товар.

Будьте завжди на зв'язку! Якщо ви вказали телефон як єдиний засіб зв'язку з потенційним покупцем/клієнтом, намагайтеся не пропускати вхідні дзвінки, і навіть якщо у вас не було можливості відповісти, передзвоніть абоненту самі: можливо, саме цей пропущений виклик виявиться найважливішим для здійснення вдалої угоди за вашим оголошенням.

10. Посилання замість опису - це погано. Оголошення, в тексті якого вказане посилання для переходу на детальний опис товару, - не надто вдале рішення. Такі оголошення залишаються непоміченими, до них мало довіри. Не всі користувачі сміливо переходять за невідомими посиланнями, тому рекомендуємо вам додавати опис товару в призначеному для нього полі - опис. Також нагадуємо: посилання в описі оголошення допускаються тільки на сторінку конкретного товару, оголошення з посиланнями на головну сторінку сайту або його розділ видаляються модератором.

11. Бачити - значить вірити. Обов'язково додавайте фото до вашого оголошення. Клієнт, що бачить якісне, чітке зображення товару, який він має намір придбати, більш зацікавлений у вашій пропозиції, ніж в аналогічній без фото. Зверніть увагу: Правилами сайту заборонено додавати стокові, взяті з Інтернету або відскановані з каталогу фото.

12. Грамотно використовуйте ключові слова! Зверніть увагу на ключові слова в тексті вашого оголошення - адже на основі цих слів роботи пошукових систем здійснюють пошук інформації згідно з заданими критеріями.

Пам'ятайте: ваше оголошення може бути знайдено не тільки безпосередньо на OLX.ua, а й за допомогою пошукових систем (Google, Yandex тощо), тому використовуйте ключові слова в заголовку і тексті вашого оголошення. У тексті ключове слово або словосполучення рекомендується згадувати кілька разів, при цьому важливо пам'ятати, що зловживання ними викличе підозру з боку пошукових систем і накладення на сторінку з оголошенням санкцій, аж до виключення її з бази пошукової системи. Заголовки, які містять набір ключових слів через кому, вважаються порушенням і виправляються під час модерації. Тому не рекомендуємо вам захоплюватися наступними заголовками: "Замовити портрет. Портрет на замовлення Київ. Києві замовити портрет в Києві. Київ замовити портрет Київ. Київ Портрет за фотографією Київ. Києві портрет на замовлення в Києві. КИЇВ ЗАМОВИТИ ПОРТРЕТ в Арт Студії. АКЦІЯ З нами завжди вигідно!", також не використовуйте подібне перенасичення ключових слів у тексті.

Ключове слово - це ваш союзник і помічник у боротьбі за покупця/клієнта, але його надмірне вживання може легко перетворити його на ворога.

Вдалих вам угод на OLX!