Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Частые вопросы об услуге "OLX доставка"
Что делать при технической неполадке?

Як відновити/змінити пароль?

Для відновлення/зміни паролю:

 

  • вкажіть електронну адресу, яку ви використовували для реєстрації, або номер телефону, вказаний при верифікації та новий пароль:

 

На вказану електронну адресу буде відправлено посилання для підтвердження нового паролю. Перейдіть за посиланням для активації паролю й входу в особистий обліковий запис.

(!) Будь ласка, не повідомляйте пароль будь-яким особам.

Якщо ви вказали номер телефону: на телефон буде відправлений пароль.

Також ви можете змінити пароль у Мій профіль, вкладка Налаштування > Змінити пароль.

Пароль повинен бути не менше 8 символів, містити латинські букви і / або цифри. З метою безпеки створіть унікальний і легкий для запам'ятовування пароль, не повідомляйте його нікому - це конфіденційна персональна інформація!