Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Частые вопросы об услуге "OLX доставка"
Лимиты для профессиональных пользователей

Чому заблокований мій Профіль?

Профіль може бути заблокований з декількох причин:

Дублювання Профілів

Згідно з Правилами публікації оголошень (п. 10), одному користувачеві (як юридичній, так і фізичній особі) доступний тільки один обліковий запис, верифікований на особистий номер телефону (крім OLX-магазинів з унікальними оголошеннями). Родичам / членам сім'ї також необхідно використовувати один Профіль для публікації оголошень з унікальним товаром / послугою.

Облікові записи, технічний аналіз яких виявив їх належність до одного автора, визначаються системою як дубльовані й призупиняються або блокуються автоматично.

Для професійних користувачів, компаній (фірм, ПП, їх представників) допускається тільки один обліковий запис із контактними даними компанії.

(!) При видаленні призупиненого облікового запису ви можете видалити тільки той, до якого ви увійшли на момент видалення. Якщо ви бажаєте видалити дубльований запис, вам необхідно увійти в нього, використовуючи його дані: електронну адресу і пароль.

Оголошення в призупиненому обліковому записі активні та доступні для перегляду на OLX до закінчення терміну їх публікації.

Якщо при вході в Профіль ви бачите повідомлення: Ваш обліковий запис заблоковано -це означає, що вхід в обліковий запис недоступний через блокування. Раніше опубліковані оголошення неактивні і недоступні до перегляду на сервісі.