Якщо оголошення порушує Правила, в ньому вказана недостовірна інформація або у вашій угоді з продавцем щось пішло не так 😱 — використовуйте кнопку «Поскаржитися» внизу кожного оголошення:
Існує шість типів повідомлень про порушення:
- Спам — вкажіть цей тип, якщо ви виявили оголошення небажаного змісту, яке дублює або повторює зміст раніше розміщеного оголошення;
- Невірна рубрика — оголошення розміщене в невідповідному розділі, рубриці, місті;
- Заборонений товар/послуга — товар або послуга, які пропонуються в оголошенні, є в списку Товарів і послуг, заборонених до публікації;
- Оголошення не актуальне — оголошення більше не актуальне, товар по оголошенню проданий;
- Агентство в рубриці від приватних осіб — оголошення від агентств і представників бізнесу під виглядом приватної особи;
- Шахрай — ви зіткнулися з нечесним користувачем.
Ми розглянемо скаргу і приймемо рішення згідно Правил та Умов сервісу 😏.
Важливо:
- Кнопка «Поскаржитися» — анонімна, її використання не передбачає отримання зворотного зв'язку про статус розгляду скарги. Тому вказуйте в скарзі достатньо інформації, щоб ми могли максимально розібратися в ситуації і вірно вжити заходів 😉,
- Отримані скарги проходять обов'язкову перевірку відповідним відділом і, якщо перевірка не виявить порушень — оголошення залишиться активним. Також, якщо на оголошення бізнес-користувача (OLX-магазин) надходять скарги про порушення правил/недостовірну інформацію — такий клієнт може отримати попередження та обмежений час на виправлення порушень (тому оголошення в деяких випадках залишаються активними).
Якщо користувач порушив умови угоди
Якщо користувач порушив умови угоди (не відправив товар після передплати, відправив поламаний товар чи подібне) — обов'язково повідомте нам про це через форму зворотного зв'язку «Чат» внизу цієї статті:
У зверненні надайте:
- фото/відскановану копію/скріншот документа про оплату (якщо була здійснена передоплата);
- товарно-транспортну накладну (якщо була відправка товару);
- скріншот листування з користувачем;
- нік і номер телефону користувача;
- номер оголошення або посилання на нього;
- деталі угоди.
Ця інформація допоможе нам запобігти подальшим діям користувача і вберегти інших від сумного досвіду 😞
Якщо в оголошенні використовується фото, зроблене вами / порушені авторські права
Якщо порушені ваші авторські права на фотографію, текст і т.д., напишіть, будь ласка, нам через форму зворотного зв'язку «Чат» і надайте:
- номер оголошення або посилання на нього;
- в чому конкретно полягає порушення;
- якщо в оголошенні використані ваші авторські фотографії — прикріпіть до звернення їх оригінали з метаданими для підтвердження авторства.
Якщо ваша скарга про порушення прав торгової марки — відправте свій запит через форму OLX Group Policies і прикріпіть документи, що підтверджують реєстрацію знака для товарів і послуг на території України / довіреність на право представлення інтересів правовласника.
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.