Якщо ви замовили послугу на сервісі і вас цікавить як і за яких умов можна повернути сплачені кошти — ця стаття для вас😏
Повернення грошових коштів на рахунок профілю OLX
Проводитися в разі видалення оголошення при модерації (крім оголошень, які відправлені на редагування) за послуги Легкий старт, Швидка продаж, Турбо продаж, VIP-оголошення, Топ-оголошення, Додаткове розміщення.
Повернення здійснюється автоматично на рахунок Повернення в профілі OLX за той час, коли послуга не надавалася. Термін дії повернутих коштів необмежений.
Повернення грошових коштів на банківську карту
- Здійснюється через наявність будь-якої технічної неполадки, при якій послуга не надавалася, або надавалася некоректно;
- Через помилку клієнта:
- покупка пакету розміщень не для тієї рубрики, яка необхідна (якщо частина розміщень використана, повернення здійснюється на суму, еквівалентну не використаній кількості розміщень в пакеті);
- покупка не тієї рекламної послуги, яка була необхідна, при цьому клієнт оперативно повідомив про це Службу підтримки;
- поповнення рахунку OLX для замовлення товару з OLX доставка;
- При необхідності зміни Місця розташування в оголошенні з активною рекламною послугою;*
- Після відновлення заблокованою облікового запису, яка містила активні платні послуги;*
- При блокуванні через дублювання облікового запису, яка містила активні платні послуги.*
*Повернення проводиться в розмірі, еквівалентному періоду, в якому послуга не надавалася.
Повернення коштів на банківську карту здійснюється виключно за запитом клієнта через форму "Чат" або на телефонну лінію підтримки. Повернення можливе тільки на ту карту, з якої проводилася оплата.
Ситуації, при яких кошти не повертаються
- Період публікації оголошення (30 днів) закінчився раніше, ніж замовлені для нього послуги;
- Оголошення відхилено при модерації, але при цьому доступне для редагування;
- Обліковий запис заблоковано через порушення Умов, публікацію товарів, які знаходяться в списку Товари і послуги, заборонені до публікації і/або систематичного порушення Правил сервісу;
- Оголошення, опубліковане в рамках оплаченого пакета розміщень, видалено при модерації за порушення Правил або у зв'язку з підтвердженими скаргами;
- Клієнт сам видалив оголошення з активними, коректно наданими платними послугами;
- Оплачена послуга працює коректно.