Додати оголошення

Центр підтримки

Услуга "OLX доставка"
Что делать при технической неполадке?

Послуга оплачена, але не активована

Якщо ви заплатили за послугу (Топ-оголошення (+Виділене), VIP-оголошення, Підняття, Пакет оголошень чи Додаткове розміщення), але не отримали сервісного листа, котре підтверджує активацію послуги, будь ласка, повідомте нам деталі платежу за прикладом, що наведений нижче, для з'ясування причин неуспішної обробки запиту.

Для електронних платежів і платежів готівкою:

1. номер рахунку для оплати (він же номер замовлення);
2. сума платежу;
3. дата й час платежу;
4. спосіб оплати (електронні гроші, банківська картка, мобільні гроші, приват24);
5. при оплаті карткою: маска картки (перші 6 та останні 4 цифри номеру картки);
6. фото/скан копію чеку про оплату послуги.

Для SMS платежів:

1) повний номер (включаючи код країни) мобільного телефону, з якого відправлене повідомлення;
2) оператор мобільного зв'язку;
3) короткий номер SMS, на котрий було відправлене повідомлення;
4) текст відправленого SMS-повідомлення;
5) дата й час відправлення повідомлення;
6) текст відповіді від провайдера;
7) яка сума була знята.

З допомогою цієї інформації ми зможемо оперативно зв'язатися з провайдером і вирішити ситуацію неуспішної обробки запиту найкращим чином.