Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Достигнут лимит, не могу опубликовать новое
Технические работы Portmone

Послуга оплачена, але не активована

Якщо ви заплатили за послугу (Топ-оголошення (+Виділене), VIP-оголошення, Підняття вгору списку (на 1 або 7 днів), один з наборів послуг (Легкий старт, Швидкий продаж, Турбо продаж), Пакет оголошень або Додаткове розміщення), але не отримали сервісного листа, котре підтверджує активацію послуги, будь ласка, для з'ясування причин неуспішної обробки запиту повідомте нам деталі платежу.

Для платежів готівкою:

  • номер рахунку для оплати (він же номер замовлення);
  • сума платежу;
  • дата та час платежу;
  • спосіб оплати (банківська картка, приват24);
  • маска картки (перші 6 та останні 4 цифри номеру картки);
  • фото/скан копію чеку про оплату послуги.

Для SMS платежів:

  • повний номер (включаючи код країни) мобільного телефону, з якого відправлене повідомлення;
  • оператор мобільного зв'язку;
  • короткий номер SMS, на котрий було відправлене повідомлення;
  • текст відправленого SMS-повідомлення;
  • дата та час відправлення повідомлення;
  • текст відповіді від провайдера;
  • яка сума була знята.

За допомогою цієї інформації ми зможемо оперативно зв'язатися з провайдером і вирішити ситуацію неуспішної обробки запиту найкращим чином.