На сервісі щось пішло не так?😨 Подивіться в нашому розділі Технічні питання — можливо, опис (а головне — рішення!) цієї неполадки там вже є.
Якщо це все ж щось новеньке — ми все виправимо!😎 Для цього вам потрібно обов'язково повідомити нам через форму «Чат» (внизу статті) про виниклу помилку та надати у вашому листі:
- опис ваших покрокових дій (що ви робите та куди тиснете для появи помилки?);
- скріншот неполадки (обов'язково, якщо її можна передати скріншотом);
- назва та версія браузера, в якому виникає помилка;
- операційна система вашого ПК;
- ваша IP-адреса (її можна дізнатися тут);
- чи увімкнені Cookies, Javascript?
На всяк випадок ось ще корисний лайфхак:
- Вимкніть програми / доповнення для браузера, які блокують рекламу та спливаючі вікна. Оскільки вони можуть впливати на роботу деяких функцій на сервісі.
Як зробити скріншот на комп'ютері?
Якщо Ви використовуєте комп'ютер або ноутбук з OC Windows:
- натисніть клавішу Print Screen (PrtScr);
- потім в меню «Пуск» знайдіть програму «Paint»;
- після чого одночасно натисніть «Ctrl» и «V» та збережіть файл.
Якщо у Вас MacOS — одночасно натисніть та утримуйте три клавіші: Shift, Command та цифру 3. Знімок буде збережений на Ваш робочий стіл.
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.