Для початку, зазирніть до нашого розділу Проблеми з мобільним додатком OLX - там вже може бути інформація про вашу помилку.
До речі, часто все вирішується дуже просто - перевстановленням додатку. Спробуйте видалити додаток OLX і завантажити його з Play Market або AppStore повторно.
Якщо перші дві поради не допомогли, схоже, ви зіткнулися з чимось новеньким ... і ми повинні про це знати 🦸♂️. Тільки тоді зможемо все виправити.
Отже, напишіть нам в Чат (кнопка внизу статті) і в своєму листі надайте:
- опис ваших покрокових дій (що ви робите і куди натискаєте для появи помилки?);
- скріншот неполадки (обов'язково, якщо її можна передати скріншотом);
- модель пристрою (мобільного телефону, смартфона, планшета);
- версію прошивки пристрою;
- найменування операційної системи і версію (iOS, Android, Windows Mobile, Yandex.Kit або ін.);
- до якої країни (локації) прив'язаний Apple ID користувача (для пристроїв від Apple);
- який Інтернет ви використовуєте для роботи програми (WI-FI, EDGE, GPRS, 3G, 4G або ін.).
Більше інформації про помилку = швидке рішення 😉.
Не знаєте як зробити скріншот на смартфоні? Ми допоможемо!
Скріншот - це фото екрану вашого пристрою, для його створення вам потрібно натиснути певне поєднання кнопок. Найчастіше - це клавіша зменшення гучності і кнопка живлення, або кнопка переходу на домашній екран і кнопка живлення. Ці кнопки потрібно затиснути одночасно 😎.
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.