Перш за все, варто розділяти OLX Доставку як послугу і сам процес доставки товару 😉 Якщо у вас питання по процесу доставки посилки (напр., оформлення повернення або втрата/пошкодження посилки) — їх варто адресувати безпосередньо нашим партнерам:
- «Нова Пошта» — за телефоном 📞 0-800-500-609,
- Укрпошта — за телефоном 📞 0-800-300-545,
- Meest — https://ua.meest.com/contact-center.
Чимало таких ваших питань ми також адресуємо їм, тому звернутися до служби доставки напряму буде однозначно швидше 😏. Якщо ж у вас питання про умови послуги OLX Доставка або існуючу угоду (її деталі, оформлення чи скасування) — зверніться до нас в «Чат».
Якщо ваш товар була втрачено або пошкоджено при транспортуванні — зверніться із заявою на компенсацію до найближчого відділення логістичного партнера, що здійснював доставку. Адже відповідальність за збереження товару при доставці несе саме перевізник 🚚. Сума компенсації дорівнює ціні товару, яка була вказана вами в оголошенні на OLX.
Або, можливо, тут вже є відповідь на ваше питання🧐:
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.