Іноді трапляється й так — з якоїсь причини покупець не забрав товар на пошті. Але і в цьому випадку ви не втратите гроші або сам товар😎 Ось як все відбувається.
Хто оплатить вартість доставки, якщо покупець не забрав товар?
Доставку на своє відділення покупець уже сплатив. І вона не повертається, якщо він відмовиться від товару або взагалі за ним не прийде (адже послуга вже надана — посилка до нього приїхала).
Якщо покупець не прийшов за товаром до відділення «Нова пошта», на 5-й день буде автоматично оформлене повернення посилки продавцю.
Відмовився покупець від посилки або не прийшов за нею, в будь-якому випадку назад до продавця товар повертається безкоштовно згідно акції «Безкоштовне повернення»😏
Як мені повернути свій товар, якщо покупець не забирає своє замовлення?
Посилка повернеться до вас сама😁 Вона очікує отримання протягом 5-ти календарних днів і, якщо покупець не прийшов у відділення за товаром — на 5-й день оформлюється автоматичне повернення відправнику.
Коли повернеться товар, якщо покупець відмовився від отримання?
Автоматичне повернення посилки продавцеві буде оформлене в той же день і товар відправляється назад на наступний. Нагадаємо, що повернення посилки для продавця безкоштовне згідно акції «Безкоштовне повернення»🤩.
Також корисні статті по темі: