Ми від вас на відстані в пару кліків!💙 Оберіть канал, який вас цікавить 👇
Чат
- В додатку OLX натисніть «Допомога» в розділі «Налаштування та інше»:
- В браузері відкриється наш Центр підтримки клієнтів (до речі, може тут вже є відповідь на ваше питання — обов'язково пошукайте😉). Інколи система, при переході до Центру підтримки клієнтів, може запросити у вас авторизацію в профілі OLX — авторизуйтеся і оберіть в профілі повторно розділ «Допомога».
- Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання — форма «Чат» знаходиться внизу кожної статті, в тому числі і цієї😉:
Звертайтесь — ми на зв'язку 😊.
Телефон OLX
Ви можете зв'язатися* з нами телефоном використавши під статтею кнопку 📞 «Зателефонувати»:
❗Кнопки може не бути, але номер доступний для всіх (якщо ви зберегли його раніше). Таким чином навантаження розподіляється між письмовою та голосовою підтримкою, щоб відповідь на ваше питання була надана якнайшвидше. Тому, якщо кнопка «Зателефонувати» недоступна — напишіть нам своє питання в «Чат» 😉.
* Графік роботи телефонної підтримки OLX: з Пн по Пт, з 9:30 до 18:00 (на час дії повітряної тривоги робота може бути призупинена).
👉 Компанія має право на свій розсуд припинити розгляд скарги, та/або обмежити кількість відповідей в чаті/офлайн листуванні користувачам, якими порушено Правила сервісу. Оператор, який надає підтримку телефоном, і/або відповідає на телефонний дзвінок користувача, має право припинити дзвінок в разі загроз користувача в сторону оператора/компанії, нецензурної лексики, переходу розмови на особисті теми, безпредметності розмови.
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.