Найголовніше: перевірте чи підключені потрібні push-сповіщення в налаштуваннях вашого профілю OLX (Налаштування сповіщень):
Якщо підключені (кнопка має бути чорною), тоді йдемо шукати причину далі:
Для Android:
- Сповіщення для додатку вимкнені в Налаштуваннях телефону (в залежності від версії Android йдемо в Налаштування → Сповіщення → Додаток OLX → вмикаємо сповіщення);
- Сповіщення вимкнені в дозволах самого додатку OLX (в телефоні Налаштування → Додатки → OLX → Дозволи → Сповіщення → вмикаємо все);
- На телефоні увімкнений режим економії батареї – це означає, що всі фонові програми припиняють працювати та активними залишаються тільки найважливіші для роботи системи (додати додаток OLX у виключення можна в Налаштування → Батарея та продуктивність → Економія енергії → додаток OLX → обрати пункт “Ніяких обмежень”);
- Обмежена робота програмами у фоновому режимі (Налаштування → З'єднання і загальний доступ → Використання даних → Додаток OLX);
- Ви використовуєте стару версію програми OLX - завантажте нову версію на сторінці Google Play;
- Інші особливості вашої моделі телефону і встановленої версії Android - зверніться в сервісний центр або службу підтримки виробника, оскільки в цьому випадку все вирішується індивідуально 😉.
Для iOS:
- Додаток не підтримує сповіщення (біжимо в меню Установки → Сповіщення → додаток OLX → вмикаємо параметр "Допуск повідомлень");
- Не встановлено параметр "Банери" для додатку (Установки → Сповіщення → додаток OLX → параметр "Банери");
- Переконайтеся, що ви зайшли до свого облікового запису Apple ID;
- Переконайтеся, що режим «Не турбувати» вимкнений;
- Якщо ви недавно встановили додаток або відновлювали дані з резервної копії - просто відкрийте його, щоб знову отримувати повідомлення.
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.