Це означає, що в угоді щось не так з даними для «Нова пошта», Укрпошта або Meest 🤔.
Найчастіші ситуації:
- Відділення №1 в місті продавця не працює з якихось причин. Чому так? Для продавця в угоді автоматично пишеться відділення №1 пошти того населеного пункту, що зазначений в «Місцезнаходженні» оголошення (але все одно відправляти товар можна з будь-якого відділення, навіть з іншого міста 😉). Рішення: до підтвердження угоди змінити нас.пункт в «Місцезнаходженні», підтвердити угоду і відправити товар зі зручного вам відділення пошти.
- Обране вами відділення пошти може приймати товари лише вартістю до 15 000 грн (тоді в описі помилки буде рядок "Cost must be less than 15000 UAH"). Рішення наступне: потрібно змінити місцерозташування в оголошенні і переукласти угоду (скасувати поточну і попросити покупця повторити замовлення).
- Обране покупцем відділення пошти закрилося або покупець зовсім не вказав його при покупці (в описі помилки буде рядок "Warehouse with this Ref is not exist"). Рішення: угоду потрібно переукласти — скасувати поточну і попросити покупця повторити оформлення вказавши інше відділення.
🤓 Переглянути інформацію про припинення роботи відділень «Нова пошта» можна тут.
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.