З 2019 року компанія OLX Україна систематично проводить UX-дослідження досвіду користувачів🔎, які дозволяють зрозуміти, як клієнти користуються сервісом і чи допомагає він вирішити їхні завдання. Ми завжди напряму контактуємо з користувачами, фіксуємо зворотній зв'язок та за результатами дослідження вносимо зміни в продукт.
Допомога користувачів надзвичайно важлива для покращення сервісу OLX🤗, над чим ми безперервно працюємо щодня.
Як проводиться дослідження?
1. Міжнародна команда OLX Group складає завдання та визначає групи цільової аудиторії для дослідження.
2. Пошук та запрошення користувачів на інтерв’ю.
2.1. Попередній відбір учасників через наші офіційні сторінки у соцмережах (Facebook та Instagram) або через форму-опитування на сайті чи в додатку OLX.ua.
2.2. Телефонний дзвінок із узгодженням взяти участь у дослідженні.
Під час дзвінка ми задаємо кілька запитань, аби переконатися в тому, що користувач входить в цільову групу.
3. Обов'язково❗ підписання інформованої згоди. Це документ, у якому містяться положення щодо використання та зберігання даних. Він юридично захищає OLX та користувача, який взяв участь у дослідженні. Для підписання необхідно перейти на сайт https://userconsentua.olx.ua/, ознайомитися з Загальними положеннями та умовами, Політикою конфіденційності та обробкою даних, і підтвердити свою участь, заповнивши відповідну форму.
4. Безпосередня участь в дослідженні у форматі інтерв'ю. Ми пропонуємо учаснику долучитися до програми UserZoom Live для проведення дослідження онлайн. Під час сесії наші дослідники задають різні запитання щодо досвіду користування сервісом OLX. Після проведення дослідження ми готуємо звіт, який містить висновки та рекомендації щодо покращення сервісу.
5. Оплата участі у дослідженні. Згідно з світовою практикою, участь в UX-дослідженнях – це витрачений час та внесок користувача у розвиток компанії. Саме тому після сесії ми обираємо зручний для учасника спосіб отримання оплати за участь у дослідженні.
Ви також можете дізнатися більше про дослідження, прочитавши інтерв’ю з UX-дослідником OLX.
Навіщо необхідно проводити інтерв'ю з користувачем?
Інтерв'ю з користувачем — стандартна міжнародна процедура при створенні нових продуктів на сервісі та/або покращенні існуючих. Завдяки ним ми можемо дізнатися про очікування, думки та проблеми клієнтів.
Це дослідження / повідомлення від OLX?
Якщо вас запрошують взяти участь у дослідженні або тестуванні від імені OLX і якийсь з вищезазначених пунктів офіційних правил не сходиться – це шахраї або конкуренти. Групи чи профілі типу OLX Software Developer / ІТ-відділ OLX / відділ розробки програмного забезпечення OLX – не мають відношення до компанії OLX.
Приклади повідомлень від шахраїв (текст може змінюватися):
(Вас вітає ІТ-відділ OLX! пропонуємо взяти участь в тестуванні нової мобільної версії додатку OLX. Оплата за допомогу в тестуванні - 600 грн на вашу картку або OLX рахунок. Тестування триватиме два дні, виконання технічних завдань займатиме 20-30 хвилин на день. Якщо ви бажаєте прийняти участь то дайте відповідь у цьому чаті.)
Ви завжди можете зв’язатися зі службою підтримки OLX за номером 0 800 20 4444 або через форму «Чат» і переконатися чи дійсно ми проводимо відбір учасників для UX-дослідження.
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.