Отримайте тут відповіді на всі питання, що можуть виникнути у вас про звернення правовласників та їх скарги на оголошення 👇
- Чому оголошення може бути видалене через звернення правовласника?
- Як мені відновити оголошення?
- Чому на сервісі лишилися оголошення цієї ТМ, а моє було видалене?
- Чи можу я отримати копію цього звернення або контакти правовласника?
- Чому я не маю право продати свій оригінальний товар, куплений в магазині?
Чому оголошення може бути видалене через звернення правовласника?
Сервіс OLX.ua, як частина OLX Group і публічної компанії Prosus|Naspers, не може отримувати прибуток від продажу незаконної продукції — тобто шляхом розміщення оголошень, що таку продукцію пропонують. Зокрема, до такої продукції відносяться і контрафактні (фальсифіковані, підробні) товари, в тому числі копії (репліки) товарів, товари, що порушують авторські права. Обіг такої продукції є незаконним та може призвести до порушення прав споживачів.
Фальсифікована продукція — це продукція, виготовлена з порушенням технології чи неправомірним використанням знака для товарів та послуг, або копіюванням форми, упаковки, зовнішнього оформлення, а також неправомірним відтворенням товару іншої особи. Для прикладу: кросівки з логотипом Nike, що виготовлені не за ліцензією — є фальсифікатом, оскільки вони виготовлені не компанією «Nike, Inc» і логотип на продукцію було нанесено без згоди правовласника.
Обіг такої продукції на території України заборонений згідно ч.4 ст.6 Закону України «Про захист прав споживачів».
Також, згідно п.6.1. Списку заборонених товарів: на OLX заборонено продаж товарів і надання послуг, за якими на адресу Адміністрації був направлений офіційний запит від правовласника ТМ (торгової марки) або власника патенту.
Будучи посередником в електронній комерції, на етапі публікації OLX.ua не проводить аналізу на оригінальність товарів, оскільки ми не маємо достатньої експертності та не можемо судити про порушення прав інтелектуальної власності (наприклад, ознаки, за якими можна відрізнити підробку). А також ми не зобов’язані цього робити згідно чинного законодавства про електронну комерцію.
Проте ми зобов'язані реагувати на скарги від правовласників, адже вони мають на це право згідно ч.5 ст.16 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг». З моменту подання офіційного звернення, правовласник несе повну відповідальність за правдивість наданої інформації.
Щоб скарга правовласника була розглянута Адміністрацією OLX.ua, необхідно надіслати запит через спеціально створену форму і в ньому додати:
- документи, що підтверджують реєстрацію знака для товарів і послуг на території України,
- довіреність на право представлення інтересів правовласника, якщо запит подається представником,
- номер кожного оголошення (або посилання на нього), що на думку правовласника порушують його права.
Після перевірки інформації та наданих документів нашою командою, вказані у запиті оголошення можуть бути видалені.
❗ Якщо на один обліковий запис буде отримано 2 і більше скарг від правовласника, профіль буде заблокований за повторні порушення правил Сервісу, відповідно до п.11.11 Правил.
Як мені відновити оголошення?
Зверніться до правовласника напряму, якщо ви впевнені в оригінальності своїх товарів і вважаєте скаргу помилковою. Зазвичай ці контакти загальнодоступні і їх можна знайти в мережі Інтернет. Ми можемо надати контакти правовласника лише за його згоди.
Якщо ми отримаємо від правовласника повідомлення с проханням відновити ваші оголошення — з радістю повернемо їх на сервіс 😊.
❗ Зверніть увагу, що Адміністрація OLX (менеджери підтримки чи модерація) не можуть самостійно приймати рішення щодо відновлення таких оголошень.
Зміна опису товару (напр., видалення назви торгової марки), також не гарантує, що нове оголошення не потрапить до наступної скарги правовласника. Адже незалежно від опису, товар досі фактично лишається контрафактним.
Яке ж рішення? Все просто: якщо ви бажаєте продавати продукцію з даною ТМ — вона повинна бути оригінальною.
Чому на сервісі лишилися оголошення цієї ТМ, а моє було видалене?
Бо конкретно ваше оголошення потрапило до скарги 😬.
Ми видаляємо лише вказані у скарзі оголошення, нам не відомі алгоритми, за якими правовласник формує їх список. І дійсно, можуть виникати ситуації, коли правовласники надсилають нам лише частину розміщеного контенту і на сервісі можуть лишатися оголошення деяких користувачів.
Чи можу я отримати копію цього звернення або контакти правовласника?
Ми можемо переслати текст звернення, що не містить персональних даних третіх осіб, або іншої інформації, яка адресована виключно OLX.ua, якщо ви напишете нам в «Чат» 🙂. Ми також зробимо усе можливе, щоб зв'язати вас із представником правовласника, від якого ми отримали скаргу.
Чому я не маю право продати свій оригінальний товар, куплений в магазині?
Таке право у вас є ☝.
Якщо оголошення з таким товаром було видалене, вам необхідно звернутися до правовласника та надати документи, які підтверджують оригінальність товару, наприклад, чек із відповідного магазина, накладна на отримання товару, або інші документи та інформацію, що може бути підтвердженням оригінальності товару. Нажаль, ми не можемо сказати, що надання таких документів є гарантією відновлення оголошення на сервісі, адже кожен випадок є унікальним, та розглядається окремо.
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.