Види оголошень
Сторінка результатів пошуку містить оголошення двох типів:
- Розміщення в ТОП Це оголошення, за рекламування яких продавці платять за допомогою функції «Розміщення в ТОП».
- Звичайні оголошення. До них належать:
- Оголошення, за рекламу яких продавці платять за допомогою функції «Підняти».
- Оголошення, які не рекламуються за допомогою функцій.
На нашій сторінці результатів пошуку є фіксована кількість місць для оголошень типу «Розміщення в ТОП» і «Звичайні оголошення». Здебільшого на кожні 10 звичайних оголошень випадає 3 оголошення типу «Розміщення в ТОП».
Щодня на OLX з’являються тисячі оголошень типу «Розміщення в ТОП», тому доводиться здійснювати певний вибір. Визначивши, які оголошення найрелевантніші для вашого пошуку, наш алгоритм випадковим чином вибирає релевантні оголошення для показу.
Якщо алгоритм вибере оголошення типу «Розміщення в ТОП», існує ймовірність, що ви побачите його двічі: як оголошення типу «Розміщення в ТОП» на одній сторінці та як оголошення типу «Звичайні оголошення» на іншій.
Якщо алгоритм не вибере оголошення типу «Розміщення в ТОП», ви все ще зможете побачити його в розділі, зарезервованому для оголошень типу «Звичайні оголошення».
Види сортування
Звичайні оголошення можна сортувати в 4 способи:
Рекомендоване вам
Цей тип сортування використовує наш алгоритм машинного навчання та методологію рейтингу, щоб показувати вам оголошення, релевантні вашому пошуковому запиту. Кожного разу, коли ви виконуєте пошук, цей алгоритм:
- Знаходить набір оголошень і визначає зв’язки між вашим пошуковим запитом і назвою, оформленням та/або описом оголошення
- Оцінює оголошення на основі того, наскільки вони релевантні вашому пошуковому запиту
- Упорядковує та відсортовує оголошення одне під одним, формуючи список
Ось деякі з критеріїв, які наш алгоритм враховує для розрахунку коефіцієнта релевантності:
- Схожість того, що ви написали в пошуковому запиті, і того, що написано в заголовку й описі оголошення
- Попередні взаємодії користувачів з оголошенням
- Дата створення оголошення
- Дата застосування функції «Підняти» для оголошення
- Якщо оголошення належить до категорії, яка відповідає вашому пошуку (якщо ви не вибрали категорію)
- Відстань між вибраним вами місцем розташування й розташуванням в оголошенні
- Стан товару (новий чи б/у)
- Тип продавця (компанія або приватний)
Залежно від категорії, у якій ви шукаєте, збільшенню або зменшенню кінцевого коефіцієнта релевантності можуть сприяти різні критерії.
Що вищий коефіцієнт релевантності > то релевантніше оголошення для вашого пошуку > то більша ймовірність, що воно вас зацікавить > то вище воно відображається в результатах пошуку.
Цей спосіб формування рейтингу впливає лише на оголошення типу «Звичайні оголошення». Він вставляє такі оголошення в розділи, не зарезервовані для оголошень типу «Розміщення в ТОП» і реклам третіх сторін.
Найновіші
За допомогою цього типу сортування ви можете сортувати оголошення за датою їх розміщення на OLX. На це можуть впливати:
- Дата створення оголошення
- Дата застосування функції «Підняти» для оголошення
- Дата повторної активації оголошення після закінчення терміну його дії
- Дата, коли оголошення було продовжено або автоматично продовжено
Усі ці дати обчислюються з точністю до секунди.
Найдешевше й Найдорожче
За допомогою цих двох типів сортування ви можете сортувати оголошення від найдешевшого до найдорожчого й навпаки. Якщо два й більше оголошень мають однакову ціну, першим відображатиметься найновіше.
Для деяких категорій цей тип сортування може бути недоступним або мати іншу форму. Наприклад, у категорії «Робота» можна відсортувати результати за розміром пропонованої заробітної плати.
Розширення пошуку
Якщо ваш пошук не дає жодних результатів або ви досягаєте кінця результатів пошуку, ми іноді застосовуємо функцію, яку називаємо «розширеннями пошуку». У нас є кілька типів розширень:
- Синоніми: Ми шукаємо синоніми слова, яке ви шукали. Наприклад, якщо ви шукаєте «playstation», ми також покажемо результати для слова «ps4».
- Відстань: Показавши вам усі результати у вибраному місці розташування, ми також показуємо результати в інших місцях.
- Категорія: Якщо ваш пошук більше відповідає іншій категорії, а не вибраній, ми також шукаємо результати в цій категорії. Наприклад, якщо ви шукаєте «Айфон» у категорії «Автомобілі», ми також покажемо результати для «Айфон» у категорії «Телефони».
- OLX Доставка: Якщо ви шукаєте товар у певному місці, результатів може бути мало або навіть не бути. У цьому разі ми покажемо вам оголошення з усієї країни, доступні для доставки за допомогою функції «OLX Доставка».
- Перевірка правопису: Якщо у вашому пошуковому запиті є слово з орфографічною помилкою, ми спробуємо його виправити та покажемо результати для виправленого слова. Наприклад, якщо ви шукаєте «плейстейшон», ми покажемо результати для «плейстейшен».
- Останній засіб: Якщо всі інші розширення не працюватимуть, ми покажемо вам оголошення, які не відповідають вашому пошуку, але пов’язані з оголошеннями, які ви бачили в минулому.
Під час кожного розширення результатів ми завжди повідомлятимемо вас про те, що змінили ваші критерії пошуку, за допомогою такого банера:
Описані вище правила сортування також застосовуються до наших розширень пошуку. «Відстань» є єдиним винятком. У цьому разі оголошення сортуються за тим, наскільки близьким є їхнє місце розташування, як порівняти з місцем, яке ви вибрали під час пошуку.
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.