Будь ласка, зверніть увагу на особливості відправлення та отримання товарів по OLX Доставка, якщо у відділенні Укрпошта немає електропостачання/зв'язку 👇
Відправка товару
- Роздрукуйте ШКІ вашого відправлення — форма для друку міститься у листі «Форми для друку накладної замовлення OLX доставка», що був відправлений на вашу пошту* після підтвердження угоди.
- Передайте співробітнику пошти ваше пакування із прикріпленим бланком ШКІ.
* Якщо ваш профіль зареєстрований лише на номер телефону — зверніться до нас в Чат OLX і ми надамо вам ШКІ для друку.
❗ Якщо на момент відправки угода скасована (завершився її термін дії або вона скасована продавцем вручну) — товар не буде прийнято для відправлення. Якщо з якихось причин товар таки було прийнято — буде автоматично оформлено його повернення продавцю.
Якщо на відділенні відсутні механічні ваги — співробітник пошти може оцінити фактичну / об'ємну вагу приблизно. Якщо візуально, вага пакування значно більша за 30 кг — у відправці товару буде відмовлено. Нагадуємо про обмеження для послуги OLX Доставка 😉.
Після відновлення енергопостачання/зв'язку співробітник пошти має внести дані щодо відправлення у систему. ❗ Лише після цього статус угоди OLX Доставка буде оновлено у профілі OLX.
Отримання товару
- Назвіть співробітнику пошти номер ШКІ.
- Отримайте від співробітника пошти заповнений бланк про вручення пакування та поставте свій підпис.
- Отримайте посилку 😊.
Після відновлення енергопостачання/зв'язку співробітник пошти має внести дані щодо отримання у систему. ❗ Лише після цього статус угоди OLX Доставка буде оновлено у профілі OLX та продавець отримає кошти за товар. Детальніше Коли продавцеві зарахуються гроші по угоді з OLX Доставка?
Якщо на момент отримання товару угода скасована
Отримати товар на відділенні Укрпошта необхідно протягом 7-ми днів (відлік починається від часу оновлення статусу угоди на «Прибув у відділення» в профілі OLX). Якщо на момент отримання товару угода вже скасована — у видачі посилки буде відмовлено.
Це означає, що покупець вже отримав назад свої кошти за товар. Також, буде оформлено повернення товару продавцю.
📞 За додатковими питаннями також звертайтеся до Служби підтримки Укрпошта:
- за номером: 0 800 300 545
- або на електронну адресу: ukrposhta@ukrposhta.ua
Коментарі
0 коментарів
Стаття закрита для коментарів.