Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Достигнут лимит, не могу опубликовать новое
Лимиты для профессиональных пользователей

Запитання про доставку "Нова Пошта"

Можу я змінити свій номер телефону в Особистому кабінеті "Нова Пошта"?

Так, зареєстровані клієнти "Нова Пошта" можуть самостійно змінювати чи коригувати свій номер телефону.

Хто заплатить за доставку, якщо покупцю не підійде товар або якщо він не прийде у відділення?

Доставка оплачується покупцем. Якщо покупець не прийшов за товаром у відділення "Нова Пошта" або відмовився від посилки, вона відправляється назад продавцеві безкоштовно. Детальніше про умови: Офіційні правила акції.

Чи можлива доставка кур'єром?

Ні, у рамках послуги “OLX доставка” можлива доставка лише у відділення "Нова Пошта".

Чи можна використовувати для доставки іншого оператора, не "Нова Пошта"?

Ні, на даний момент послуга реалізується лише з допомогою компанії "Нова Пошта".

Де я можу відстежувати свої відправлення з послугою “OLX доставка”?

Відстежувати статуси про відправлення, які ви оформили з послугою “OLX доставка”, можна самостійно: у Профілі OLX, в особистому кабінеті "Нова Пошта", з допомогою мобільного додатку та трекінгу на сайті "Нова Пошта". 

Як мені змінити контактні дані отримувача чи відділення для отримувача?

Після оформлення угоди у вас не буде можливості змінити контактні дані отримувача. У момент оформлення відправлення у відділенні "Нова Пошта" ви зможете змінити номер відділення отримувача. 

Як я можу змінити електронну адресу в своєму профілі в особистому кабінеті «Нова Пошта»?

Ви можете додати новий логін (адресу електронної пошти) в профіль, пройшовши процедуру відновлення доступу до кабінету, для цього введіть:

  • ваш номер карти;
  • номер телефону, який закріплений за картою для отримання смс (обов'язково);
  • код, отриманий в смс;
  • нову електронну адресу, яка надалі буде встановлена логіном;
  • завершіть процедуру за посиланням у відправленому на пошту листі на нову електронну пошту. Якщо ви бажаєте змінити електронну адресу, вказану в Карту Клієнта - зверніться до контакт-центру "Нова Пошта" за номером: 0-800-500-609. 

Чому зазначені мною персональні дані в Профілі OLX, не відповідають даним зазначеним в експрес-накладній?

У момент створення експрес-накладної "Нова Пошта", в інформації про Відправника вказані дані за якими Відправник був зареєстрований в програмі лояльності "Нова Пошта". Якщо дані відрізняються, то на зарахування грошових коштів це не вплине, адже гроші будуть зараховані на зазначену вами банківську карту.

Чому у мене в карті лояльності «Нова Пошта» змінився номер телефону після публікації оголошення з послугою «OLX доставка»?

Номер телефону, вказаний вами під час реєстрації в «Нова Пошта» буде змінений на вказаний в оголошенні, якщо під час публікації оголошення з послугою «OLX доставка» ви використовуєте електронну адресу за якою зареєстровані на «Нова Пошта» та номер телефону за яким реєстрація на «Нова Пошта» відсутня.

Чому у мене автоматично змінюється номер телефону в карті лояльності «Нова Пошта» та в створених накладних?

У всіх ваших оголошеннях з послугою «OLX доставка» повинен відображатися номер телефону та електронна адреса вказана в Профілі OLX, якщо дані відрізняються відредагуйте або видаліть оголошення з неправильними даними.

Чому я був зареєстрований в системі «Нова Пошта» після публікації оголошення з послугою «OLX доставка»?

Для користування послугою «OLX доставка» і створення накладних «Нова Пошта» на сервісі OLX. За вказаним номером телефону та електронною адресою особистий Профіль OLX синхронізується з кабінетом «Нова Пошта». У разі якщо ви зареєстровані в «Нова Пошта» по іншій електронній адресі на «Нова Пошта» буде створений новий кабінет. Якщо ви раніше не реєструвалися но «Нова Пошта» за вказаним номером телефону та електронною адресою в системі «Нова Пошта» ви будете автоматично зареєстровані.

Як зробити відправлення на декілька місць?

З послугою “OLX доставка” ви можете оформити відправлення тільки на одне місце. 

Як мені правильно упакувати товар і що робити, якщо товар не відповідає нормам упаковки "Нова Пошта"?

З правилами пакування товарів ви можете ознайомитися на сайті "Нова Пошта" за посиланням. Якщо посилка не відповідає нормам упаковки, вам запропонують додатково придбати упаковку в момент оформлення відправлення. 

Хто сплачує за упаковку посилки?

Для надійного транспортування вашої посилки, може знадобиться додаткова упаковка. Упаковку посилки завжди оплачує продавець, окремим чеком у відділенні "Нова Пошта".

Яка вигода продавцю при оплаті упаковки?

Продавець може бути впевнений, що його товар буде доставлений в цілісності, покупцеві необхідно буде тільки оглянути товар для завершення угоди.

Чому вартість доставки відрізняється від вартості на сайті "Нова Пошта"?

Для "OLX доставка" діють спеціальні тарифи на послуги "Нова Пошта". Доступна вартість послуг діє тільки для користувачів OLX, вона включає доставку відправлення та гарантії дотримання умов безпеки: переказ грошових коштів відбувається тільки після огляду товару та підтвердження успішної угоди одержувачем. Вартість послуг оплачується покупцем в момент замовлення.

Які переваги для покупця?

Якщо продавець не відправить товар, угода анулюється, гроші за товар повернуться на карту покупця протягом 5-6 днів (без урахування дня покупки, неділі та святкових). Для повернення суми доставки може знадобитися додатково до 3 робочих днів. Комісія фінансового партнера за проведення транзакції переказу грошей з карти, за умовами акції, повертається на карту покупця протягом 24 годин. 

Як мені скористатися послугою “OLX доставка” на іншому сайті чи у відділенні "Нова Пошта"?

Послуга “OLX доставка” доступна лише на сервісі OLX. 

Як мені правильно вказати вагу відправлення? Що означає діапазон ваги?

Розміщуючи оголошення на OLX з послугою “OLX доставка”, ви маєте вказати вагу товару, щоб правильно розрахувати вартість доставки. Для цього вам потрібно вибрати один із 6 запропонованих діапазонів, у котрий потрапляє вага вашої посилки. Зверніть увагу, що вам потрібно вказати діапазон, куди потрапляє більше значення ваги: об'ємне чи фактичне. При розрахунках враховуйте, що ви відправлятимете товар в упаковці. 

Що робити, якщо я помилився з номером відділення?

Якщо посилка ще не була відправлена, зв'яжіться з продавцем і попросіть його виправити відділення "Нова Пошта" при відправленні.  

Можливо змінити відділення відправника?

Так, якщо товар ще не був відправлений. В такому випадку повідомте оператору "Нова Пошта" вірні дані відправника перед зазначенням номера ТТН. Після зміни міста / відділення вартість доставки може змінитися. Раніше оплачена вартість доставки повернеться на карту покупцеві, нову вартість необхідно оплатити безпосередньо в відділенні "Нова Пошта".

Чи може хтось отримати товар замість мене?

Щоб отримати посилку, необхідно показати документи, які посвідчують особу. Зі списком документів можна ознайомитися за посиланням. Для безпеки отримання товару завжди отримуйте посилку особисто й при оформленні замовлення вказуйте лише свій номер телефону.

Куди мені звернутися, якщо в мене є запитання про доставку?

З запитаннями про доставку звертайтеся в контакт-центр "Нова Пошта": 0-800-500-609.

Часті запитання

Запитання про фінансові послуги UAPAY