Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Услуга "OLX доставка"
Что делать при технической неполадке?

Як включити послугу “OLX доставка” в десктоп версії?

Якщо ви бажаєте підключити послугу в активному оголошенні на десктоп версії (для комп'ютера) сервісу:

1. перейдіть в Мій профіль;

2. знайдіть потрібне оголошення і натисніть кнопку Редагувати:

 

3. виберіть опцію “OLX доставка”:

 

4. заповніть всі поля для відправки товару:

  • своє ПІБ: необхідно вводити українськими символами. Якщо є необхідність змінити раніше зазначені (або некоректні) ПІБ відправника, необхідно звернутися до контакт-центру "Нова пошта" за номером: 0-800-500-609.
  • телефон та електронну адресу: вже вказані автоматично телефон верифікації профілю та електронна адреса, на яку зареєстрований обліковий запис. (!) Підключення послуги "OLX доставка" в профілях, зареєстрованих лише за номером телефону, недоступно.
  • місто, номер відділення "Нова пошта", з якого плануєте відправити товар. При необхідності, допускається зміна в електронній накладній, якщо товар ще не відправлений. Внесіть зміни в Особистому кабінеті «Нова Пошта» або мобільному додатку «Нова Пошта».
  • орієнтована вага товару: з послугою "OLX доставка" можна купувати і продавати товари, фактична або об'ємна вага яких не перевищує 30 кг.
  • дані своєї карти, на яку буде перерахована оплата за товар. Детальніше - Які карти можна використовувати для послуги "OLX доставка"?

 

5. Натисніть кнопку Зберегти.

Якщо ви створюєте нове оголошення, послугу необхідно підключити в момент розміщення оголошення.

 

Якщо опція “OLX доставка” відсутня, значить ви не обрали рубрику або в даній рубриці послуга не діє.

Часті запитання