Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Частые вопросы об услуге "OLX доставка"
Лимиты для профессиональных пользователей

Як додати/замінити карту в оголошенні "OLX доставка"?

Щоб додати карту:

  • клікніть на надішліть SMS з паролем: 

  • на номер телефону верифікації прийде SMS від нашого партнера UAPAY з одноразовим паролем;
  • введіть отриманий пароль і натисніть Підтвердити;

(!) Будь ласка, не повідомляйте пароль будь-яким особам.

  • натисніть на Додати нову картку:

  • для підтвердження змін натисніть на Зберегти:

Якщо в оголошенні неактивна / неактуальна карта?

У такому випадку кошти по вже здійсненій угоді будуть зараховані на наступний день о 22:00, після заміни карти в оголошенні.

Якщо необхідно замінити карту покупцеві для повернення коштів?

Така можливість доступна тільки в особистому кабінеті UaPay або зателефонувавши до контакт-центр UaPay (контактний номер: 0 800 21 44 64 - всі дзвінки безкоштовні).

Як зайти в особистий кабінет на сайті UaPay?

Зайти можна тільки через відновлення паролю. А саме:

  1. Натискаємо кнопку «Увійти»
  2. Вводимо номер телефону і натискаємо кнопку «Забули пароль»
  3. Вводимо номер телефону, і натискаємо «Надіслати»
  4. Вводимо новий пароль, який прийшов в смс-повідомленні на вказаний номер.
  5. Придумуємо свій новий пароль і вводимо його двічі, поки не отримаємо повідомлення «Пароль змінено успішно!»

 (!) Надалі для входу не потрібно використовувати процедуру відновлення пароля, здійснюйте вхід в особистий кабінет вказавши на головній сторінці UaPay телефон верифікації і встановлений пароль.