Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Сообщения о выигрыше
Лимиты для профессиональных пользователей

Труднощі при підключенні послуги "OLX доставка"

Приносимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за розуміння. Якщо при оформленні/підключенні послуги "OLX доставка" ви бачите помилку - пропонуємо наступні варіанти вирішення:

Відсутня кнопка "Купити з доставкою"

Кнопка "Купити з доставкою" зникає на 15 хвилин, якщо на неї натиснув потенційний покупець, але не зробив оплату. Якщо оплата була здійснена - послугу необхідно включити повторно.

Якщо, кнопка "Купити з доставкою" так і не з'явилася, опублікуйте оголошення повторно і повідомте його номер (ID) в листі до Служби підтримки.

NP_UNDEFINED 

Виникла оскільки в оголошенні вказано неіснуюче (зачинене) відділення "Нова Пошта". Замініть на актуальні дані, якщо ситуація не зміниться - повідомте в Службу підтримки.

Якщо не приходить LOOKUPCODE для підтвердження оплати 

Дізнайтеся його в банку в телефонному режимі. Введіть код протягом 30 хв. (!) В банк може не надійти запит, якщо сторінка банку завантажується після підтвердження оплати або ви не відключили програми для блокування реклами в браузері - в таком випадку, змініть браузер і повторіть оплату.

Помилки MasterCard SecureCode при оплаті в додатку 

Надішліть листом до Служби підтримки дані, а саме: дату і час здійснення покупки і номер телефону покупця. Рекомендуємо здійснити оплату на Десктоп версії сервісу.

There was an error during processing your transaction в app при покупці 

Перевірте вкладку Доставка, замовлення оформлене успішно або виникла тимчасова затримка. Сервісні листи в такому випадку не приходять.

У профілі статус угоди Safedeal.transaction.status.card_payment_error

- встановлений ліміт на кількість транзакції. Додайте іншу карту або почекайте обнулення лімітів (відбувається 1 числа кожного місяця);

- ліміт на кількість операцій за певний період від міжнародної платіжної системи. Замініть карту в оголошенні.