Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Достигнут лимит, не могу опубликовать новое
Технические работы Portmone

Труднощі при підключенні послуги "OLX доставка"

Приносимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за розуміння. Якщо при оформленні/підключенні послуги "OLX доставка" ви бачите помилку - пропонуємо наступні варіанти вирішення:

Відсутня кнопка "Купити з доставкою"

Кнопка "Купити з доставкою" зникає на 15 хвилин, якщо на неї натиснув потенційний покупець, але не зробив оплату. Якщо оплата була здійснена - послугу необхідно включити повторно.

Якщо, кнопка "Купити з доставкою" так і не з'явилася, опублікуйте оголошення повторно і повідомте його номер (ID) в листі до Служби підтримки.

NP_UNDEFINED 

Виникла оскільки в оголошенні вказане відділення "Нова Пошта", що не існує (зачинене). Замініть на актуальні дані, якщо ситуація не зміниться - повідомте в Службу підтримки.

Якщо не приходить LOOKUPCODE для підтвердження оплати 

Дізнайтеся його в банку в телефонному режимі. Введіть код протягом 30 хв. (!) В банк може не надійти запит, якщо сторінка банку завантажується після підтвердження оплати або ви не відключили програми для блокування реклами в браузері - в такому випадку, змініть браузер і повторіть оплату.

Помилки MasterCard SecureCode при оплаті в додатку 

Надішліть листом до Служби підтримки дані, а саме: дату і час здійснення покупки та номер телефону покупця. Рекомендуємо здійснити оплату на Десктоп версії сервісу.

There was an error during processing your transaction в app при покупці 

Перевірте вкладку Доставка, замовлення оформлене успішно або виникла тимчасова затримка. Сервісні листи в такому випадку не приходять.

У профілі статус угоди Safedeal.transaction.status.card_payment_error

- встановлений ліміт на кількість транзакції. Додайте іншу карту або почекайте обнулення лімітів (відбувається 1 числа кожного місяця);

- ліміт на кількість операцій за певний період від міжнародної платіжної системи. Замініть карту в оголошенні.