Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Достигнут лимит, не могу опубликовать новое
Технические работы Portmone

Сумнівні дзвінки

  • Якщо вам телефонує "покупець", котрий готовий зараз же перевести вам повну суму коштів за товар на вашу картку й просить підійти до банкомата для верифікації переказу з допомогою коду з SMS-повідомлення - рекомендуємо негайно припинити розмову. У результаті ви втратите всі кошти на картці, самостійно переславши їх третій особі.
  • Якщо вам телефонують невідомі особи, називаючись працівниками будь-якого банку (служби безпеки, служби моніторингу, контакт-центру), з вимогою провести "ідентифікацію", надати/підтвердити дані вашої картки чи надати будь-які інші ваші персональні дані, рекомендуємо негайно закінчити таку розмову.

Дані платіжної картки (повний номер картки, термін її дії, код CVV/CVV-2, ПІН-код до картки), логін/пароль для входу у веб-банкінг, є конфіденційними й не мають бути переданими третім особам (у тому числі й працівникам банків). Працівники банку ні за яких обставин не мають права телефонувати клієнту із запитом такої інформації. Повний номер картки, слово-пароль, сума й дата останнього нарахування на картку можуть надаватися виключено під час проходження ідентифікації під час вашого самостійного звернення в банк.

Якщо ви надали шахраям дані своєї платіжної картки, необхідно:

  • звернутися до контакт-центру банку, у якому ви обслуговуєтеся (номери телефонів указані на зворотному боці платіжної картки), і повідомити про факт шахрайства;
  • написати заяву в поліцію, зареєструвати її.