Додати оголошення

Центр підтримки

Услуга "OLX доставка"
Что делать при технической неполадке?

Сумнівні дзвінки

1. Якщо вам телефонує "покупець", котрий готовий зараз же перевести вам повну суму коштів за товар на вашу картку й просить підійти до банкомату для верифікації переказу з допомогою коду з SMS-повідомлення - рекомендуємо негайно припинити розмову. У результаті ви втратите всі кошти на картці, самостійно переславши їх третій особі.

2. Якщо вам телефонують невідомі особи, називаючись працівниками будь-якого банку (служби безпеки, служби моніторингу, контакт-центру), з вимогою провести "ідентифікацію", надати/підтвердити дані вашої картки чи надати будь-які інші ваші персональні дані, рекомендуємо негайно закінчити таку розмову.

Дані платіжної картки (повний номер картки, термін її дії, код CVV/CVV-2, ПІН-код до картки), логін/пароль для входу у веб-банкінг, є конфіденційними й не мають бути переданими третім особам (у тому числі й працівникам банків). Працівники банку ні за яких обставин не мають права телефонувати клієнту із запитом такої інформації. Повний номер картки, слово-пароль, сума й дата останнього нарахування на картку можуть надаватися виключено під час проходження ідентифікації під час вашого самостійного звернення в банк.

 

Якщо ви надали шахраям дані своєї платіжної картки, необхідно:

- звернутися до контакт-центру банку, у якому ви обслуговуєтеся (номери телефонів указані на зворотньому боці платіжної картки), і повідомити про факт шахрайства;
- написати заяву в поліцію, зареєструвати її.