Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Достигнут лимит, не могу опубликовать новое объявление
Компенсация за период обновления сервиса 6.12

Мобільна версія

Якщо ви виявили технічну несправність - скористайтеся нашими рекомендаціями зі статті Що робити при технічній несправності. Якщо ситуація не зміниться, будь ласка, у своєму зверненні надайте нам:

  1. скріншот несправності (обов'язково);
  2. модель пристрою (мобільного телефону, смартфона, планшета);
  3. версію прошивки пристрою;
  4. найменування операційної системи та версію (iOS, Android, Windows Mobile, Yandex.Kit або ін.);
  5. до якої країни (локації) прив'язаний Apple ID користувача (для пристроїв від Apple);
  6. який Інтернет використовується для завантаження додатки (WI-FI, EDGE, GPRS, 3G, 4G або ін.);
  7. яке сервісне повідомлення буде показане при збої завантаження;
  8. пробували ви повторно завантажити програму через деякий час;
  9. опишіть покроково ваші дії.

Заздалегідь вдячні, ми намагатимемося допомогти вам якомога швидше!