Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Достигнут лимит, не могу опубликовать новое объявление
Компенсация за период обновления сервиса 6.12

Досягнутий ліміт, не можу опублікувати нове оголошення

Повідомлення про досягнення ліміту вказує на те, що в цій рубриці ви вже використали всі доступні безкоштовні розміщення. При спробі розмістити наступне оголошення ви побачите таке повідомлення:

(!) Після того, як ви завершили створення оголошення й натиснули на кнопку Деталі, ваше оголошення вже зайняло доступне розміщення у рубриці.

А якщо видалити оголошення і спробувати розмістити нове?

Якщо оголошення деактивоване чи видалене (автором із профілю або під час модерації) до завершення терміну публікації (30 днів), воно все одно займає розміщення і нове оголошення на його місце можна буде опублікувати лише після 30 днів.

Зверніть увагу: якщо оголошення у процесі модерації відправлене на редагування, то після внесення в нього змін відповідно до Правил воно буде активоване у рамках того ж розміщення.

Приклад:
1 серпня ви розмістили 5 оголошень у рубриці з лімітом 5 розміщень
18 серпня деактивували 1 із них (продали товар)
31 серпня стане доступним розміщення нового оголошення на місці раніше деактивованого

Намагаєтесь розмістити перше оголошення і вже досягли ліміту?

Якщо ви професійний користувач сервісу і займаєтесь продажем з метою отримання регулярного доходу, для вас діють бізнес-ліміти.

Як збільшити кількість розміщень?

У вас є два варіанти:

Більш детально читайте в статті Що таке ліміти і пакети розміщень?

Ще кілька корисних матеріалів на тему:
Логіка розміщення оголошень
Чому я став бізнесом (професійним користувачем)?
Що таке ліміти і пакети розміщень?
В яких рубриках діють ліміти?
Що таке додаткове розміщення?
Як замовити пакет?
Скільки коштують пакети?
Ліміти для професійних користувачів