Додати оголошення

Центр підтримки користувачів

Правила безопасных покупок
Почему заблокирован мой IP-адрес?

Не виходить купити\продати товар з доставкою

Чому операція відхиляється банком-емітентом?

Операція з картою може бути відхилена банком, який випустив вашу карту по одній з причин:

  • карта не активна для оплати в інтернеті;
  • встановлений ліміт на оплату в інтернеті нижче, ніж сума платежу;
  • суми доступних коштів на картці недостатньо для оплати всієї суми за товар, доставку і комісію;
  • код підтвердження з СМС не вказаний, чи зазначений не коректно.

Часто банки встановлюють ліміти на допустиму кількість неуспішних операцій в день або інший часовий інтервал (годину, тиждень і т.п.). Ці ліміти також можуть бути причиною відмови банку-емітента, навіть якщо дані карти вказані коректно. Для того, щоб встановити та усунути точну причину, за якою ваша транзакція відхиляється банком, зверніться до служби підтримки банку, який випустив вашу карту. Контакти, за якими ви можете зв'язатися з банком, як правило, вказані на звороті вашої картки або на сайті банку.

NP_UNDEFINED 

 Виникла оскільки в оголошенні вказане відділення Нова Пошта, що не існує (зачинене). Замініть на актуальні дані, якщо ситуація не зміниться - повідомте в Службу підтримки.

Якщо не приходить LOOKUPCODE для підтвердження оплати 

Дізнайтеся його в банку в телефонному режимі. Введіть код протягом 30 хв. (!) В банк може не надійти запит, якщо сторінка банку завантажується після підтвердження оплати або ви не відключили програми для блокування реклами в браузері - в такому випадку, змініть браузер і повторіть оплату.

Помилки MasterCard SecureCode при оплаті в додатку 

Надішліть листом до Служби підтримки дані, а саме: дату і час здійснення покупки та номер телефону покупця. Рекомендуємо здійснити оплату в десктоп версії сервісу.

There was an error during processing your transaction в app при покупці 

Перевірте вкладку Доставка, замовлення оформлене успішно або виникла тимчасова затримка. Сервісні листи в такому випадку не приходять.

У профілі статус угоди "Safedeal.transaction.status.card_payment_error":

- встановлений ліміт на кількість транзакції. Додайте іншу карту або почекайте обнулення лімітів (відбувається 1 числа кожного місяця);

- ліміт на кількість операцій за певний період від міжнародної платіжної системи. Замініть карту в оголошенні.

Я вводжу всі дані картки правильно, але гроші з картки не списуються.

Операція з карткою може бути відхилена банком, котрий випустив картку з декількох причин: картка не активна для оплати в інтернеті, встановлений ліміт на оплату в інтернеті нижчий за суму платежу, суми доступних на картці коштів не достатньо для оплати всієї суми переказу з комісією провайдера, код підтвердження з СМС не вказаний або вказаний некоректно. Часто банки встановлюють ліміти на допустиму кількість неуспішних операцій за день чи інший часовий інтервал (година, тиждень тощо). Ці ліміти також можуть бути причиною відмови банку, котрий випустив вашу картку, у проведенні транзакції, навіть якщо ви правильно вказали всі дані картки. Для того щоб встановити й усунути точну причину, з якої ваша транзакція відхилена банком, зверніться до служби підтримки банку, котрий випустив вашу картку. Контакти, за якими ви можете зв'язатися з банком, як правило вказані на звороті вашої картки чи на сайті банку. 

Які є обмеження для послуги OLX Доставка?