ВСТУПАЮТЬ В ДІЮ З 09.02.2021 р.
Зміст:
- Визначення
- Загальні положення
- Обліковий запис
- Правила публікації оголошень
- Безкоштовні оголошення
- Платні оголошення
- Послуги з просування оголошень
- Оплата
- Послуга Рахунок OLX
- Послуга OLX Доставка
- Незаконні дії, та дії Користувачів, що суперечать Правилам
- Рейтинги та відгуки
- Порядок подачі скарг
- Досудове врегулювання спорів
- Заключні положення
Додатки:
- Додаток 1 - OLX Нерухомість
- Додаток 2 - Послуги з просування
- Додаток 3 - Ліміти оголошень
- Додаток 4 - Зразок заяви про відмову
- Додаток 5 - Заборонені та умовно дозволені позиції
- Додаток 6 - Пакети Старт, Преміум і Мега
1. Визначення
- Доставка - послуга з організації доставки Позицій у рамках проведеної Угоди, що здійснюється професійними перевізниками/експедиторами через послугу, яка надається відповідними підприємствами.
- День - 24 години поспіль.
- Гість - фізична особа-користувач Веб-сайту, що не має Облікового запису або не авторизована.
- OLX Group - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄМАРКЕТ УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 34716896, адреса місцезнаходження: вул. Болсуновська, 13-15.
- Кандидат - гість або користувач, що переглядає рекламу в категорії «Робота».
- Категорія - тематична категорія (наприклад, «Транспорт» або «Електроніка»), до якої відноситься Оголошення. Категорія може бути розділена на тематично пов'язані підкатегорії.
- Клієнт - Користувач, який є фізичною особою, що здійснює на Веб-сайті дії, не пов'язані безпосередньо з його діловою або професійною діяльністю.
- Обліковий запис - сукупність даних, що відносяться до конкретного Користувача, включаючи інформацію про його дії на Веб-сайті та інформацію, яка надана Користувачем на Веб-сайті. Правила щодо Облікового запису викладені в пункті 3 Правил.
- Покупець - Користувач, який здійснює Угоди з Продавцем, використовуючи функціональні можливості Веб-сайту.
- Ліміт - кількість безкоштовних Оголошень для вибраних Категорій/Підкатегорій, які Користувач може опублікувати на Веб-сайті в певний момент часу. Передбачено незалежне використання лімітів у кожній Категорії/Підкатегорії.
- Оголошення - пропозиція продати чи надати Позицію, яку зробив Продавець, а також запрошення, яке зробив Роботодавець до участі в процесі найму, що опубліковане на Веб-сайті на умовах, зазначених в пункті 4 Правил.
- Рахунок OLX - безкоштовна функція Облікового запису, яка описана в пункті 9 Правил, що спрощує платежі на користь OLX Group.
- Роботодавець - Користувач, який публікує Оголошення в категорії «Робота» на Веб-сайті.
- Позиція - товари або послуги, включені в Оголошення; в категорії «Робота» під позицією Оголошення маються на увазі опис і вимоги до вакансії, яка описана в Оголошенні Роботодавця.
- OLX Доставка - послуга, що надається за допомогою функціоналу Веб-сайту та дозволяє замовляти доставку і оплачувати Позиції з Веб-сайту.
- Правила - чинні Правила, включаючи додатки, що визначають принципи використання Веб-сайту. На Веб-сайті в будь-який час можна знайти останню версію Правил, завантажити їх, зберегти на жорсткому диску пристрою або роздрукувати.
- Реєстрація - процес створення Облікового запису Користувачем після надання їм відповідних даних, прийняття Правил і активації Облікового запису.
- Веб-сайт (Сервіс) - онлайн-платформа OLX Group, яка доступна на домені olx.ua і в мобільному додатку OLX.ua.
- Продавець - Користувач, який публікує Оголошення на Веб-сайті та здійснює Угоди з Покупцем.
- Угода - будь-який договір, укладений між Користувачами або Користувачем і Гостем щодо Позиції.
- Платні послуги - платні послуги, що надаються OLX Group Користувачеві, включаючи, зокрема, платні Оголошення або пакет Оголошень і Послуг із просування.
- Послуги з просування - платні послуги з просування оголошень, які описані в Додатку 2 «Послуги з просування».
- Користувач - фізична, юридична особа або відокремлений підрозділ, який наділений правоздатністю і використовує Веб-сайт після входу в Обліковий запис.
- Бізнес-користувач - Користувач послуг, який використовує Веб-сайт для ділової або професійної діяльності, і відповідає хоча б одній із зазначених у цих Правилах ознак. Користувач може вважатися OLX Group Бізнес-користувачем незалежно від того, чи зареєстрований такий Користувач як суб'єкт підприємницької діяльності в установленому законодавством порядку, або ж здійснює таку діяльність без відповідної реєстрації.
2. Загальні положення
1. Умови використання Веб-сайту, в тому числі правила Реєстрації, публікації Оголошень і покупки Платних послуг, а також питання, що стосуються порядку оплати та подачі скарг, викладені у Правилах. Кожен користувач Веб-сайту зобов'язаний ознайомитися зі змістом Правил.
2. Гості можуть використовувати тільки обмежені функції Веб-сайту на умовах, які викладені в цих Правилах, відповідно до закону і принципів справедливості.
3. Контент, опублікований на Веб-сайті, включаючи, зокрема, Оголошення, незалежно від їх форми, тобто текстові, графічні та відеоматеріали, є об'єктами права інтелектуальної власності, включаючи авторські права і право промислової власності, OLX Group, Продавців або третіх осіб. Без письмової згоди уповноваженої особи цей контент забороняється будь-яким чином використовувати. Заборонена будь-яка агрегація, обробка даних та іншої інформації, яка доступна на Веб-сайті, з метою її подальшої передачі третім особам на інших сайтах і за межами Інтернету. Також без згоди OLX Group заборонено використовувати позначення Веб-сайту та OLX Group, включаючи характерні графічні елементи.
4. Відповідно до ліцензії, наданої OLX Group згідно з пунктом 4.3, ці Правила не передбачають згоди на використання прав OLX Group або прав третіх осіб, які зазначені в пункті 2.3, але й не повинні тлумачитися як відмова від цих прав.
5. OLX Group не є стороною Угоди.
6. У рамках Веб-сайту можна здійснювати наступні дії:
a. перегляд контенту Веб-сайту;
b. використання Облікового запису та функцій, що пов'язані з ним, включаючи Рахунок OLX і OLX Доставка;
c. розміщення Оголошень у межах безкоштовних лімітів, які зазначені в Додатку 3 «Ліміти оголошень»;
d. платна публікація Оголошень за межами Лімітів;
e. використання Платних послуг (включаючи Послуги з просування).
7. Безкоштовно надаються послуги з перегляду контенту Веб-сайту, Облікового запису та публікації Оголошень у межах безкоштовних Лімітів. Решта послуг - платні.
8. Користувачі користуються послугами доставки й оплати, що надаються зовнішніми постачальниками на основі окремих правових відносин, стороною яких OLX Group не є.
9. Положення Правил поширюються на Оголошення в категорії «Нерухомість», якщо інше не зазначено в Додатку 1 «OLX Нерухомість».
10. Щоб використовувати Веб-сайт у повному обсязі, пристрій, який підключений до Інтернету, має відповідати наступним вимогам:
a. безперебійне Інтернет-з'єднання, що забезпечує двосторонній зв'язок через протокол HTTPS;
b. правильно встановлений і налаштований веб-браузер останньої версії, що підтримує стандарт HTML5 і технологію каскадних таблиць стилів (CSS3), наприклад, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge, Internet Explorer;
c. підтримка JavaScript і файлів cookies включена (зазвичай у браузерах включена за замовчуванням);
d. для мобільних пристроїв: оригінальна версія Android версії не нижче 5.0 або оригінальна версія iOS не нижче 10.0, додаток OLX має бути завантажений із офіційного магазину (наприклад, App Store або Google Play). Веб-сайт може некоректно відображатися на телевізійному екрані, на екранах Blackberry і Windows Phone.
11. OLX Group докладає всіх зусиль для підтримки безперебійної роботи Веб-сайту. Прагнучи забезпечити високу якість послуг і ефективне функціонування Веб-сайту, OLX Group залишає за собою право призупинити роботу Веб-сайту на умовах, які описані нижче:
a. Технічні перерви можуть проводитися в нічний час (22-06), протягом яких можуть бути обмежені або недоступні деякі функції Веб-сайту та послуги, що надаються OLX Group.
b. Технічний збій - виникнення технічної помилки через обставини, за які OLX Group несе відповідальність, у результаті чого:
-
-
- більшість або всі Користувачі не можуть отримати доступ до Послуги;
- основні функції Сайту недоступні або працюють некоректно, зокрема, це стосується неможливості опубліковувати, відображати, оновлювати або піднімати Оголошення.
-
12. Оголошення, що публікуються на Веб-сайті, відображаються у відповідних Категоріях у хронологічному порядку, тобто відповідно до наступних принципів: чим пізніше Користувач публікує Оголошення, тим вище воно знаходиться в списку з урахуванням Рекламних послуг. На головній сторінці Веб-сайту показуються тільки активні Оголошення в рамках Рекламних послуг - на головній сторінці Веб-сайту виводяться заголовки платних Оголошень у ротації.
13. Користувачі, які спілкуються з іншими Користувачами через чат на Веб-сайті, підтверджують, що ці розмови не є конфіденційними, і їх зміст може збиратися OLX Group. Приймаючи ці Правила, Користувач підтверджує, що OLX Group має право на доступ та аналіз змісту розмов, що проводяться через функцію чату на Веб-сайті, з метою підвищення безпеки Користувачів, запобігання зловживанням і поліпшення якості Веб-сайту. Більш детальну інформацію про те, як і чому OLX Group отримує доступ та аналізує зміст розмов, що проводяться через функцію чату на Веб-сайті, можна знайти в Політиці конфіденційності.
3. Облікові записи
1. Щоб скористатися функціональністю Послуг уповні, Гість повинен зареєструвати Обліковий запис і почати користуватися Веб-сайтом як зареєстрований Користувач. Обліковий запис передбачає, окрім іншого, такі функції Веб-сайту:
a. публікація та управління опублікованими Оголошеннями;
b. перегляд Оголошень інших користувачів;
c. управління платежами і рахунками, які пов'язані з послугами, що надаються на Сайті OLX Group;
d. відправка іншим Користувачам повідомлень і отримання від них повідомлень;
e. замовлення Рекламних послуг;
f. укладення Угод із використанням сервісу OLX Доставка.
2. Користувачем може бути тільки фізична особа з відповідним обсягом дієздатності, юридична особа або відокремлений підрозділ. У разі юридичних осіб та відокремлених підрозділів, тільки особа, яка уповноважена діяти від їх імені, може створити Обліковий запис і виконувати будь-які дії на Веб-сайті.
3. Користувач може мати тільки один Обліковий запис. Це правило не застосовується, якщо:
а. Користувач має Обліковий запис, що використовується в особистих цілях, і окремо Обліковий запис, який пов'язаний з його діловою діяльністю;
b. Користувач використовує різні Облікові записи в рамках своєї комерційної діяльності у зв'язку з обслуговуванням цих Облікових записів різними представниками або філіями бізнесу, який веде Користувач, із застереженням, що в рамках одного з Облікових записів є активний пакет Оголошень, і Оголошення, які розміщені в Облікових записах, не повторюються в межах одних і тих же місць;
c. необхідно створити інший Обліковий запис через відсутність можливості доступу до Облікового запису (забутий пароль)
Однак всі виключення в цьому відношенні повинні бути детально перевірені OLX Group, яка має право призупинити дію Облікового запису на час перевірки або видалити Облікові записи при відсутності підтвердження обставин, які виправдовують застосування вищевказаного виключення.
Вищевказані виключення не застосовуються, якщо вони використовуються Користувачем виключно з метою уникнути оплати за послуги, що надаються в рамках Сервісу.
4. Для реєстрації Облікового запису потрібно:
a. заповнити форму, яка доступна на Веб-сайті, і надати необхідні дані, включаючи вашу адресу електронної пошти або номер телефону українського оператора стільникового зв'язку та унікальний пароль або аутентифікацію через зовнішнього постачальника послуг, такого як Facebook, Google або Apple;
b. ознайомитися з Правилами та додатками до них, приймаючи їх умови.
5. OLX Group обробляє персональні дані Користувачів, осіб, що діють від імені Користувачів і Гостей, відповідно до умов Політики конфіденційності і Політики щодо файлів cookies та аналогічних технологій.
6. Після заповнення даних, необхідних для реєстрації, на адресу електронної пошти, яка вказана Користувачем, буде відправлено підтвердження реєстрації Облікового запису, посилання для активації Облікового запису та чинні Правила. Якщо для реєстрації Користувача використовується номер мобільного телефону, на зазначений номер буде відправлено SMS з паролем для активації Облікового запису. Реєстрація закінчується, коли Користувач активує Обліковий запис. На цьому етапі укладається договір про обслуговування Облікового запису. Термін дії посилання для активації закінчується через 30 днів із моменту отримання електронного листа з підтвердженням реєстрації Облікового запису, якщо протягом цього періоду активація не проведена, Обліковий запис не буде діяти. Користувач може знову зареєструватися, використовуючи ту ж адресу електронної пошти, звернувшись в OLX Group, використовуючи чат-функцію на Сайті.
7. Користувач гарантує, що дані, які надані під час Реєстрації і використання Веб-сайту, точні, правильні та актуальні, і що він має право використовувати ці дані. Користувач зобов'язується оновлювати дані в разі їх зміни. OLX Group залишає за собою право заблокувати Обліковий запис, якщо надані дані не відповідають зазначеним вище вимогам, відповідно до процедури, яка викладена в пункті 11 Правил.
8. Особа, яка користується Веб-сайтом від імені Користувача, який є юридичною особою або відокремленим підрозділом, підтверджує, що належним чином уповноважений діяти і виконувати всі дії на Веб-сайті від імені такого Користувача.
9. Користувач зобов'язується зберігати в таємниці дані доступу до Облікового запису і захищати їх від доступу неуповноважених третіх осіб. Користувач негайно інформує OLX Group, якщо йому стане відомо про те, що неуповноважені треті сторони отримали доступ до Облікового запису, і, якщо можливо, негайно змінює дані доступу.
10. Договір на обслуговування Облікового запису укладається на невизначений термін після його активації. Договір на обслуговування Облікового запису може бути розірваний Користувачем при дотриманні наступних правил:
a. право видалити Обліковий запис не впливає на право Користувача відмовитися від договору або розірвати його, що передбачено законодавством і цими Правилами;
b. видалення Облікового запису можливо шляхом: (i) вибору відповідної опції на панелі Облікового запису, (ii) відправки заяви про видалення через чат-функцію на Веб-сайті, або (iii) відправлення повідомлення про видалення в письмовій формі на адресу OLX Group;
c. після видалення Користувачем Облікового запису угоди, що залишилися між OLX Group і Користувачем щодо послуг, які надаються на Сайті, втрачають свою силу;
d. припинення дії Угоди про Обліковий запис набуває чинності відразу ж (на майбутнє), що означає, що платежі, зроблені Користувачем, не будуть повернені. OLX Group також не зобов'язана повертати еквівалент невикористаних сум у рамках Платних послуг;
e. після видалення Облікового запису або розірвання договору про Обліковий запис Користувач втрачає доступ до інформації, яка надана або створена під час використання Веб-сайту.
11. OLX Group має право розірвати договір з Користувачем, якщо Користувач:
a. не заходив в Обліковий запис протягом 24 місяців. У цьому випадку Користувач більше не зможе користуватися віддаленим Обліковим записом. Інформація про розірвання договору буде відправлена Користувачеві за 30 днів на адресу електронної пошти або номер телефону, вказаний при реєстрації. Якщо Користувач побажає і далі користуватися Обліковим записом, використовуючи функції, що надаються для цієї мети, для цього йому буде потрібно увійти в Обліковий запис. Право OLX Group на розірвання договору відповідно до цього положення не обмежує право Користувача на повторну реєстрацію на Веб-сайті. Однак OLX Group не гарантує, що поточне ім'я Користувача, пов'язане з Обліковим записом, буде доступне для використання під час нової реєстрації;
b. незважаючи на вимогу OLX Group про припинення певних дій або бездіяльності, що порушують положення Правил або загальноприйнятних правових норм, Правила все ще залишаються чинними, як зазначено у вимозі.
12. Для забезпечення належного функціонування Сервісу і захисту безпеки користувачів, OLX Group залишає за собою право на додаткову перевірку достовірності і правдивості даних, що надаються Користувачем, на запит у Користувача підтвердження його особи, інформації, яка міститься в Оголошенні або відноситься до здійснюваної Угоди, методом, вибраним OLX Group. У разі невдалої спроби підтвердження даних або особи Користувача, OLX Group може призупинити або заблокувати Обліковий запис на умовах, які викладені в пункті 11 Правил.
13. Відмова Клієнта від договору. Протягом 14 днів з дати укладення договору з OLX Group Клієнт може відмовитися від нього без пояснення причин, відправивши відповідну заяву через чат-функцію на Веб-сайті або на поштову адресу OLX Group. Після відмови від договору з обслуговування Облікового запису дія інших договорів, що пов'язують OLX Group з Користувачем, припиняється. Зразок заяви про відмову, яку може використовувати Користувач, представлений в інструкціях Додаток №4 «Зразок заяви про відмову».
14. Договір про обслуговування Облікового запису може бути розірваний Бізнес-користувачем відповідно до правил пункту 3.9. при відмові прийняти зміни в Правилах, про що Користувач буде проінформований відповідно до п. 16.1. b. У такому випадку, щоб розірвати договір про обслуговування Облікового запису, Користувач повинен не пізніше, ніж протягом 15 днів з моменту оголошення про зміни, повідомити OLX Group про свій намір. Припинення дії Користувачем вищезгаданого договору про обслуговування Облікового запису набирає чинності через 15 днів після повідомлення Користувача про зміни в Правилах, якщо тільки Користувач не відмовиться повідомити про свої наміри, не зробить відповідної заяви або ж не здійснить чітких дій на Веб-сайті, що підтверджують прийняття таких умов (наприклад, розміщення нового Оголошення).
4. Правила публікації Оголошень
1. OLX Group дозволяє Користувачеві опубліковувати Оголошення на Веб-сайті. Після заповнення відповідної форми і SMS-верифікації Користувач може опублікувати Оголошення на Веб-сайті. SMS-верифікація виконується одноразово і полягає у відправці перевірочного коду на номер телефону, вказаний Користувачем, який потім Користувач вбиває в форму, де один номер телефону може бути використаний для одного Облікового запису. SMS-верифікація може бути повторена у зв'язку з процедурами внутрішньої безпеки.
2. Реклама, яка опублікована Користувачем на Веб-сайті, доступна всім його користувачам. Поряд з Оголошенням також буде доступна контактна форма, що дозволяє іншим користувачам зв'язатися з Користувачем, який опублікував Оголошення, та відправити йому повідомлення.
3. У момент публікації Оголошення Користувач надає виключну, територіально необмежену і безкоштовну ліцензію на запис, відтворення і поширення Оголошення повністю або частково з метою його відображення на Веб-сайті - OLX Group і партнерам OLX Group, через яких здійснюється просування Веб-сайту, а також в будь-якому місці за допомогою Інтернет, включаючи пошукові системи (наприклад, Google) і соціальні мережі (наприклад, Facebook). Надання ліцензії необхідно для повноцінного використання Сервісу. У зв'язку з особливостями Інтернету OLX Group не має повного контролю над поширенням змісту, який опублікований або переданий із використанням функцій Веб-сайту іншим Користувачам, і не несе відповідальності за це перед третіми сторонами, зокрема, в разі копіювання і поширення Оголошення третіми особами на веб-сайтах і порталах, що не пов'язані з Сервісом.
4. Зміст кожного Оголошення повинен відповідати вимогам, що викладені в пункті 11.1 Правил, бути правдивим, недвозначним і зрозумілим, а також відповідати технічним вимогам, які перераховані OLX Group. Користувач може визначати зміст Оголошення в рамках закону і відповідно до таких вимог:
a. Оголошення складається українською або російською мовою, воно не містить слів і виразів, які зазвичай вважаються вульгарними або образливими. У категорії «Робота» Оголошення можна додатково скласти іншою мовою;
b. Користувач вибирає одну Категорію та підкатегорію, що відповідає темі, якої стосується Оголошення;
c. Користувач повинен вказати підсумкову вартість у національній валюті або еквіваленті (із зазначенням ПДВ, якщо застосовується) і, можливо, вказати, що ціна обговорюється. Позицію можна пропонувати безкоштовно або в обмін на інший товар або послугу. Це положення не поширюється на Оголошення в Категоріях «Робота», «Бізнес і послуги», для яких зазначення винагороди в Оголошенні не є обов'язковою вимогою;
d. Користувач вказує стан Позиції (нове або б/у) (за винятком оголошень в Категоріях/Підкатегоріях «Бізнес і Послуги», «Тварини», «Робота», «Нерухомість», «Продукти харчування / напої», «Транспорт», «Пошук попутників»,«Пошук груп / музикантів»,«Інше» (в Категорії «Хобі, відпочинок і спорт»), «Сад / город», «Квитки», «Антикваріат / колекції»;
e. Оголошення повинно містити зрозумілий, точний і повний опис Позиції, включаючи правдиву, та таку, що не вводить в оману інформацію про особливості Позиції;
f. Оголошення не може містити контактні дані - такі дані можуть бути вказані тільки в призначених для цієї мети полях форми. Допускається зазначення номера телефону, який відрізняється від номера телефону, зазначеного при реєстрації, для оголошень Користувачів, що зареєстровані за номером телефону;
g. Предметом Оголошення може бути тільки предмет, яким володіє Користувач, що знаходиться на території України (за винятком Оголошень у категоріях «Бізнес і Послуги» та «Робота», «Нерухомість за кордоном»);
h. Одне Оголошення може пропонувати одну Позицію;
i. необхідно вказати, чи пропонує Оголошення одну одиницю, кілька одиниць або комплект/упаковку (комплект означає набір елементів, що становлять одне ціле). В одне Оголошення можна додати інформацію про наявність Позиції в різних кольорах або аналогічних версіях (крім категорій «Бізнес і Послуги» та «Робота»);
j. Оголошення не може включати такий контент як, зокрема, рекламні пропозиції і будь-яку іншу рекламну інформацію, адреси веб-сайтів та інші елементи, які ведуть користувачів до ресурсів компаній, що надають такі ж або аналогічні послуги, що й OLX Group (тобто послуги по публікації пропозицій або рекламних оголошень користувачами Інтернету).
5. Якщо Користувач публікує Оголошення в неправильній Категорії, OLX Group має право перемістити його в іншу Категорію. Але якщо ця зміна призведе до публікації Оголошення за межами Ліміту, то таке Оголошення може бути розміщено тільки в разі оплати за його публікації за межами ліміту.
6. Позицією Оголошення не може бути:
a. пошук Позицій (крім Оголошень в Категоріях/Підкатегоріях «Бізнес і послуги», «Робота», «Бюро знахідок», «В'язка», «Пошук попутників», «Пошук груп/музикантів»);
b. пропозиція романтичного, шлюбного, сексуального характеру;
c. заборонені товари, які перераховані в Додатку 5 «Заборонені та умовно дозволені позиції», а також будь-які інші товари, заборонені до продажу чинним законодавством, вкрадені товари або товари, що стали предметом судового чи адміністративного спору, товари, що підпадають під виконавче провадження, процедуру банкрутства або ті, що становлять власність суб'єкта, що знаходиться в процесі санації.
7. Користувач публікує Оголошення на Веб-сайті таким чином:
a. натиснувши на значок «Додати оголошення» або аналогічний значок;
b. здійснення платежу (тільки для Платних оголошень).
8. Розміщення Оголошення на Сервісі розпочинається відразу після його публікації (за винятком платних оголошень, публікація яких відбувається з моменту зарахування оплати) і триває ще 30 днів, але не довше, ніж відбудеться одна з перерахованих далі обставин:
a. Користувач продав Позицію;
b. Користувач змінив Оголошення таким чином, що в ньому вказана інша позиція, а не та, яка була описана спочатку;
c. Користувач видалив Оголошення.
9. Якщо OLX Group стане відомо про виникнення обставин, які зазначені в пунктах 4.8.a) або 4.8.b), OLX Group має право видалити Оголошення відповідно до принципів, що зазначені в пункті 11 Правил.
10. У період розміщення Оголошення на Веб-сайті Користувач може змінити його зміст і деякі параметри, а також видалити це Оголошення. За 3 дні до закінчення розміщення Оголошення до дати закінчення розміщення Користувач може безкоштовно продовжити час показу Оголошення ще на 30 днів, але це продовження підлягає оплаті в платних Категоріях, і в разі перевищення Ліміту у відповідній Категорії, що зазначений в Додатку 3 «Ліміти оголошень».
11. Можливість зміни змісту Оголошення не поширюється на зміну ціни або будь-яких інших параметрів опублікованого Оголошення, що спрямовані на уникнення виплати належних OLX Group сум за послуги, які надаються в рамках Сервісу, або отримання повернення грошових коштів, що належать Користувачеві, у випадках, передбачених Правилами.
12. Після закінчення розміщення Оголошення, незалежно від причини, воно архівується у відповідній вкладці Облікового запису, де стає доступним Користувачеві протягом 6 місяців, якщо тільки він його не видалить до закінчення цього періоду. Користувач повинен заархівувати зміст Оголошення, а також інформацію про укладені Угоди. Це правило не застосовується до інформації про угоди, які укладені за допомогою послуги OLX-Доставка, для якої не передбачена можливість архівування інформації.
5. Безкоштовні оголошення
1. У рамках Ліміту Користувач публікує Оголошення на Веб-сайті безкоштовно. Ліміти для певних Категорій, ліміти для Бізнес-користувачів і ситуації, коли Ліміт не діє, вказані в Додатку 3 «Ліміти оголошень».
2. У межах Ліміту (безкоштовні Оголошення) Користувач може одночасно опублікувати 450 активних Оголошень.
3. OLX Group проінформує Користувача про вичерпання Ліміту, направивши повідомлення, яке доступне в Обліковому записі. Розміщення Користувачем іншого Оголошення на Веб-сайті або в Категорії, де не було надано Ліміту, є платним.
6. Платні оголошення
1. Розміщення Користувачем платного Оголошення на Веб-сайті можливо після того, як Користувач придбав:
a. одне Оголошення згідно встановленої вартості;
b. одне Оголошення разом із пакетом Платних послуг - Одне Преміум-оголошення згідно з Додатком 6 «Пакети Старт, Преміум і Мега»;
c. пакет Оголошень, доступний у пропозиції Сайту відповідно до Додатку 6 «Пакети Старт, Преміум і Мега», із застереженням, що в разі придбання пакета Оголошень до використання Ліміту, платний пакет буде використаний передусім.
2. Придбання пакета Оголошень або одного Оголошення можливо через відповідну форму, яка доступна на Веб-сайті.
3. Придбання Користувачем пакета Оголошень веде до надання такому Користувачеві статусу «Бізнес-користувач».
OLX Group на підставі аналізу діяльності Користувача на Веб-сайті має право відносити Користувача до категорії «Бізнес-користувач», незалежно від того, чи відніс себе Користувач до цієї категорії при публікації оголошення. Для віднесення Користувача до категорії «Бізнес» досить наявності в діях Користувача одного з таких ознак:
a. використання при розміщенні оголошення професійних фотографій (стічних фотографій);
b. наявність у тексті оголошення посилання на веб-сайт / сторінку веб-сайту;
c. наявність у тексті оголошення інформації про можливості вибору іншої моделі, наявності товару в асортименті, різних розмірів товару, можливості замовлення товару, надання Користувачем гарантії на товар;
OLX Group відносить Користувача до категорії «Бізнес-користувач» для тих Категорій/Підкатегорій, в яких Користувач здійснив дії, передбачені цим пунктом Правил, для всіх інших Категорій/Підкатегорій Користувач не набуває статусу «Бізнес-користувача».
4. Активація платних Оголошень у сервісі відбувається в момент надходження платежу на рахунок OLX Group.
5. Пакети Оголошень також включають Платні послуги, що зазначені в Додатку 6 «Пакети Старт, Преміум і Мега».
7. Послуги з просування оголошень
1. Для підвищення привабливості Оголошення Користувач може скористатися платними Послугами з просування у вигляді підняття Оголошення, Топ-оголошення та VIP-оголошення, що докладно описано в Додатку 2 «Послуги з просування».
2. Користувач може скористатися будь-якими Послугами з просування під час виставлення або показу Оголошення.
3. Послуги та пакети з просування оголошень діють для одного Оголошення, тобто використовувати пакет таких послуг для різних Оголошень неможливо.
4. Послуги з просування також доступні в пакетах, як зазначено в пункті 2 Додатку 2 «Послуги з просування». Активація пакету Послуг з просування відбувається, коли ви починаєте використовувати Послуги з просування, що включені в пакет. Правила щодо Послуг із просування, що включені в пакет, також можуть застосовуватися.
5. OLX Group не несе відповідальності за ефективність Послуг із просування, що тлумачаться як фактичне збільшення інтересу до Оголошення або його позиції.
8. Оплата
1. На Веб-сайті Користувача візуально проінформують про актуальну ціну обраних Платних послуг. Усі ціни, зазначені на Веб-сайті, є цінами брутто (включаючи податок на додану вартість), що виражені в національній валюті (UAH).
2. Платежі, які здійснені в рамках Сервісу, повинні проводитися авансом - у повному обсязі, який необхідний для замовлення цієї Платної послуги, до початку її надання - за допомогою платіжних форм, що надаються OLX Group.
3. Надання Платної послуги має розпочатися після повного зарахування на рахунок OLX Group оплати за таку Платну послугу.
4. На власний розсуд Користувач може провести платіж, використовуючи один із доступних способів оплати відповідно до інформації, що надана в процесі вибору цієї послуги, дотримуючись платіжної інструкції в Рахунку OLX.
5. Використання будь-якого із способів оплати (за винятком платежів з Рахунка OLX) вимагатиме встановлення окремих правових відносин із постачальником цієї платіжної послуги і прийняття його правил. OLX Group не є стороною таких відносин і не має можливості втручатися в їх зміст або виконання. У разі виникнення проблем із оплатою користувач повинен звернутися до відповідного оператора, щоб уточнити будь-які сумніви або подати скаргу. Однак у виняткових випадках і в межах технічних і організаційних можливостей OLX Group може допомогти Користувачеві прояснити проблему. OLX Group не несе відповідальності за платіжні послуги, що надаються зовнішнім постачальником послуг.
6. Щоб отримувати рахунки, користувачі повинні заповнити відповідну форму «Реквізити», яка доступна після входу в свій обліковий запис на вкладці «Налаштування». Надана інформація буде підтверджена OLX Group і може бути змінена користувачем за допомогою запиту в OLX Group.
7. Користувач може вибрати спосіб отримання первинних облікових документів: поштою на паперових носіях або в електронному вигляді через сервіс «Вчасно». Ухвалення Правил також означає прийняття способу обміну первинними бухгалтерськими документами в розумінні чинного законодавства.
8. Акти прийому-передачі можуть бути надані Бізнес-користувачам, які є фізичними особами-підприємцями або юридичними особами, тільки в разі оплати, що проведена безпосередньо в OLX Group на підставі рахунка-фактури без використання послуг платіжних провайдерів.
9. У разі дострокового припинення показу Оголошення у зв'язку з його видаленням Користувачем, якщо Позиція була продана або Користувач змінив тему Оголошення таким чином, що вказується інша Позиція, а не та, що була позначена спочатку, плата, що стягується за розміщення цього Оголошення та пов'язаних Платних послуг за невикористаний період, не повертається.
10. Оголошення, що порушують закон або ці Правила, зокрема, додані в неправильну категорію, аналогічні або ті, що дублюють один одного, неодноразово повторюються (спам), що містять матеріали образливого або порнографічного характеру, спроби шахрайства, що порушують авторські права, будуть видалені, а плата, що раніше стягувалась за розміщення Оголошення та Платні послуги, пов'язані з цим Оголошенням, буде повернута в обліковий запис Користувача - рахунок «Повернення». На запит Користувача сума платежу може бути повернена безпосередньо на банківський рахунок, із якого була проведена оплата. Якщо Оголошення видаляється після розміщення на Веб-сайті, з Користувача буде утримана оплата за послуги, що надані до моменту видалення Оголошення з Веб-сайту.
9. Послуга Рахунок OLX
1. У рамках Облікового запису OLX Group дозволяє Користувачеві безкоштовно користуватися послугою Рахунок OLX, яка спрощує розрахунки з OLX Group за замовлені Платні послуги. Щоб уникнути непорозумінь, послуга Рахунок OLX не є платіжною, а одиниці, що переказуються на Рахунок OLX, не є електронними грошима в контексті положень про надання платіжних послуг.
2. Використання Рахунка OLX підпорядковується наступним правилам:
a. Користувач повинен покласти депозит на Рахунок OLX шляхом внесення коштів на рахунок OLX Group в одній із прийнятих валют відповідно до інформації, яка надана в сервісі;
b. Після того, як платіж буде зарахований на рахунок OLX Group, OLX Group привласнює Рахунку OLX цього Користувача кількість одиниць, що дорівнює сплаченій сумі. Ця сума оновлюється на постійній основі після кожної операції Користувача, що приводить до зміни її суми (поповнення рахунка призводить до збільшення суми одиниць в Рахунок OLX, оплата за конкретну Платну послугу призводить до зменшення суми одиниць у Рахунку OLX);
c. Користувач може повною мірою розпоряджатися коштами, які закріплені за його Рахунком OLX, протягом усього терміну дії угоди про обслуговування Облікового запису, за умови, що Обліковий запис активний;
d. У разі здійснення платежів з Рахунка OLX за конкретну Платну послугу, OLX Group знімає з Рахунка OLX Користувача відповідну суму, яку необхідно сплатити за надання конкретної Платної послуги (зменшення балансу).
3. Користувач може в будь-який час вимагати відшкодування коштів, що внесені на Рахунок OLX, в будь-якій сумі, що не перевищує баланс Рахунка OLX, з урахуванням платежів і поповнень, які проведені Користувачем. Цей запит відправляється за допомогою функції чату.
4. Повернення коштів з Рахунка OLX буде проведено без зайвого зволікання з боку OLX Group шляхом їх переведення на банківський рахунок, з якого був здійснений платіж, або з урахуванням використаного способу оплати. Запит на повернення коштів з Рахунка OLX не поширюється на бонуси, які перераховані в Обліковий запис у рамках рекламних акцій, конкурсів та бонусів, що доступні в Преміум-пакетах відповідно до Додатка 6 «Пакети Старт, Преміум і Мега». Бонуси нараховуються щоразу у відповідності з окремими правилами проведення акцій і дійсні протягом 30 днів, починаючи з моменту їх нарахування. Їх можна використовувати відповідно до правил, що зазначені в цих правилах.
10. Послуга OLX Доставка
1. OLX Group дає можливість Продавцю в рамках OLX Доставки додавати Оголошення з опцією доставки, яка буде виконана Логістичним партнером, а Покупцеві придбати Позицію з Доставкою шляхом переказу коштів у національній валюті між поточними рахунками фізичних осіб із використанням електронних платіжних засобів «Переказ з картки на картку».
2. Доставка здійснюється Логістичним партнером:
ТОВ «НОВА ПОШТА» (код ЄДРПОУ 31316718, 03026, Київ, Столичне шосе, 103, корпус 1, поверх 9), або
АТ «УКРПОШТА» (код ЄДРПОУ 21560045, 01001, Київ, вул. Хрещатик, 22)
Послуги з інформаційного і технологічного обслуговування, які полягають в наданні можливості формувати в електронному вигляді запити на отримання послуги переказу коштів у національній валюті між поточними рахунками фізичних осіб із використанням електронних платіжних засобів "Переказ з картки на картку» надаються Платіжним партнером - ТОВ «АЙГАМА» (код ЄДРПОУ 35624403, 04205, м. Київ, проспект Оболонський, 35).
3. Купівля (Замовлення) Позиції
a. Покупець, обравши Позицію, натискає кнопку "Купити з доставкою". У процесі оформлення покупки Покупець вибирає відділення Логістичного партнера, в якому він готовий забрати Позицію, вказує ПІБ Отримувача, дані банківської картки для оплати, а саме: номер, термін дії, CVV код.
b. Покупець оплачує вартість Позиції шляхом переказу коштів у національній валюті між поточними рахунками фізичних осіб із використанням електронних платіжних засобів «Переказ з картки на картку» і вартість Доставки, а також комісію Платіжному партнеру. Залежно від типу картки деякі банки можуть стягувати додаткову комісію: з Покупця - за переказ коштів, з Продавця - за зарахування коштів на рахунок.
c. Грошові кошти за товар не перераховуються Продавцю одразу, вони блокуються на транзитному рахунку Платіжного партнера компанії. Безпека цієї операції гарантована Платіжним партнером. Усі системи Платіжного партнера відповідають стандартам інформаційної безпеки PCI DSS.
4. Підтвердження замовлення
a. Після того, як Покупець оформить замовлення, Продавець отримує повідомлення у своєму Обліковому записі. У Продавця є 48 годин для того, щоб прийняти або відхилити замовлення в Обліковому записі OLX. При підтвердженні замовлення з OLX Доставка вперше, Продавець вказує в спеціальній формі:
ПІБ відправника;
номер банківської картки, на яку будуть зараховані кошти.
При всіх наступних підтвердженнях інформація буде автоматично завантажуватися у відповідну форму.
b. У разі, якщо замовлення буде відхилене Продавцем або він не підтвердить його протягом 48-ми годин, замовлення буде анульовано. Вартість Позиції і вартість Доставки повернуться на картку Покупця протягом 3 (трьох) робочих днів після скасування угоди. Термін повернення коштів залежить від банку, який емітував картку Покупця.
5. Відправка Позиції Покупцеві
a. Після підтвердження замовлення в Обліковому записі OLX, у Продавця є 3 робочих дні на відправку Позиції. Якщо це не відбувається, замовлення анулюється, вартість Позиції, вартість доставки повернеться на картку Покупця протягом 5-6 днів (без урахування дня переказу коштів, неділі та святкових днів).
b. Для того, щоб відправити Позицію, Продавець повинен прийти в будь-яке зручне для нього відділення Логістичного партнера і назвати оператору номер електронної накладної, яка створена в OLX. Для надійного транспортування посилки може знадобитися додаткова упаковка. Упаковку посилки завжди оплачує Продавець як окрему послугу Логістичного партнера.
c. Доставка Позиції відбувається в населений пункт і відділення Покупця, що вказане при оформленні послуги OLX Доставка. Доставка Позиції передбачена тільки за форматом «склад - склад». Змінити місто і/або відділення одержувача може Продавець на етапі оформлення відправки у відділенні Логістичного партнера. Переадресація і перенаправлення експрес-накладних, що створені з послугою OLX Доставка заборонені.
d. Усі відправлення в рамках послуги OLX Доставка застраховані. Розмір страховки становить вартість Позиції, яку вказав Продавець в Оголошенні в полі «Ціна».
6. Отримання Позиції
a. У момент надходження до відділення Логістичного партнера посилка з Позицією очікує Покупця 5 календарних днів, протягом яких у Продавця є можливість відкликати відправлення. Якщо Продавець відкликав відправлення, Покупцеві на картку повертається вартість Позиції (вартість Доставки не повертається).
b. Отримуючи Позицію, Покупець обов'язково повинен оглянути її. Якщо Позиція підійшла, Покупець забирає посилку з Позицією, вартість Позиції зараховується на картку Продавця. Якщо Позиція не підійшла, Покупець відмовляється від отримання, йому на картку повертається вартість Позиції (вартість Доставки не повертається).
с. Якщо Покупець не з'явився у відділення Логістичного партнера протягом 5 календарних днів, буде автоматично оформлене повернення посилки з Позицією Продавцю. Покупцеві на картку в цьому випадку буде повернена вартість Позиції (вартість доставки не повертається). Якщо Продавець не отримав посилку з Позицією, яка була відправлена йому назад протягом 25-ти календарних днів, посилка передається на утилізацію.
d. Після отримання або відмови від Позиції у відділенні Логістичного партнера, угода вважається закритою і всі розбіжності за такою угодою вирішуються безпосередньо між Продавцем і Покупцем. OLX Group, Платіжний партнер, Логістичний партнер не беруть участі в спорах, що виникають між Продавцем і Покупцем за закритими угодами.
7. Вимоги до оголошень
a. В оголошенні повинна бути вказана актуальна ціна, так як при оформленні замовлення на картці Покупця блокується сума вартості Позиції. Якщо ви продаєте набір/комплект товарів (відповідно до положень розділу 4 Правил), ціна повинна бути вказана за весь набір/комплект. Послуга OLX Доставка доступна для Позицій вартістю від 30,00 грн. до 24 799,00 грн.
b. З послугою OLX Доставка можна купувати і продавати товари з об'ємною вагою до 30 кг (при цьому найдовша сторона відправлення в поштовому відділенні не повинна бути більша 120 см).
с. Виходячи з обмежень по вазі і правил Логістичного партнера, послуга OLX Доставка не працює в Категоріях/Підкатегоріях:
-
-
- Бізнес і послуги;
- Будинок і сад (в підкатегоріях Меблі, Кімнатні рослини, Металопрокат / арматура, Вікна / двері / склo / дзеркала, Оздоблювальні та облицювальні матеріали, Пиломатеріали, Інші будматеріали, Елементи кріплення, в рубриці Продукти харчування / напої для товарів, які відповідають розділу 5 Умов надання послуг Логістичного партнера);
- Тварини (в підкатегоріях Безкоштовно (тварини і в'язка), Бюро знахідок, Гризуни, Інші тварини, Кішки, Птахи, Рептилії, Сільгосптварини, Собаки);
- Запчастини для транспорту (в підкатегоріях Транспорт на запчастини, Автошини, Мотошини, Диски і Колеса в зборі, крім підкатегорії Ковпаки);
- Нерухомість;
- Транспорт (у підкатегоріях Автобуси, Повітряний транспорт, Водний транспорт, Вантажні автомобілі, Інший транспорт, Легкові автомобілі, Мото, Причепи / будинки на колесах, Сільгосптехніка, Спецтехніка);
- Хобі, відпочинок і спорт (в підкатегоріях Пошук груп / музикантів, Пошук попутників, у підрубриці Піаніно / фортепіано / роялі);
- Електроніка (в підкатегоріях Герої ігор, Електронні сигарети, вапорайзери і аксесуари, Холодильники, Посудомийні машини, Пральні машини, В'язальні машини).
-
8. Оплата за послуги Логістичного і Платіжного партнера
a. Доставка оплачується Покупцем. Якщо Покупець не прийшов за товаром у відділення Логістичного партнера або відмовився від посилки, вона відправляється назад Продавцеві за його рахунок.
b. Покупець оплачує комісію Платіжному партнеру за здійснення транзакції переказу коштів з картки на картку. Розмір комісії встановлюється від 1% від вартості товару + 5 грн.
Для карт, які емітовані певними банками, можуть встановлюватися додаткові комісії, також додаткові комісії можуть бути передбачені при використанні кредитних коштів. Остаточний розмір комісії обов'язково відображається на сторінці оплати.
Якщо угода завершена не успішно, комісія платіжного партнера не повертається Покупцю.
с. OLX Group може проводити обмежені в часі Акції, в рамках яких:
-
- комісія Платіжного партнера за проведення транзакції переказу грошових коштів з картки на картку може повертатися на картку Покупця в разі неуспішної угоди;
- вартість зворотної Доставки Позиції в разі відмови або неявки Покупця у відділення Логістичного партнера буде покриватися за рахунок OLX Group.
9. Використання послуги OLX-Доставка вимагатиме надання персональних даних Продавця і Покупця Логістичному партнеру і Платіжному партнеру в обсязі, необхідному для здійснення Доставки, а також укладення з ними окремих угод шляхом прийняття відповідних положень і умов.
Використовуючи послугу OLX-Доставка, Продавець і Покупець погоджуються з
- Умовами надання сервісу перекладів і погоджуються на обробку своїх персональних даних Платіжним партнером;
- Умовами прийому платежів;
В залежності від обраного Логістичного партнера, з
- Умовами надання послуг Логістичним партнером НОВА ПОШТА;
- Публічним договором Логістичного партнера ПОШТА;
Або
- Порядком пересилання відправлень «Укрпошта Експрес»;
- Договором про надання послуг за пропозицією (офертою).
OLX Group не є стороною таких угод і не може втручатися в їх зміст або виконання. Зокрема, в разі виникнення будь-яких проблем з Доставкою, Продавець або Покупець повинен зв'язатися з Логістичним партнером і/або Платіжним партнером, щоб з'ясувати проблему або подати скаргу.
11. Незаконні дії, та дії Користувачів, що суперечать Правилам
1. Користувач має право використовувати Сервіс відповідно до його призначення, дотримуючись закону і гарного тону інформаційного суспільства, поважаючи права і інтереси інших осіб. Зокрема, Користувач зобов'язується:
a. не вживати дій, які можуть перешкодити нормальному функціонуванню Сервісу, в тому числі не втручатися в зміст Сервісу, свій Обліковий запис, Облікові записи інших користувачів або в інформаційно-технічні елементи Сервісу;
b. не вживати незаконних дій, у тому числі не використовувати функціональні можливості Сервісу для передачі або публікації матеріалів, які порушують закон та особисті права, контент терористичного змісту, що містить або поширює дитячу порнографію, що порушує права на інтелектуальну власність інших осіб, а також дискримінаційного або расистського характеру;
c. не використовувати функціональні можливості Веб-сайту для продажу (або здійснення інших дій з аналогічним ефектом) Позицій, які перераховані в Додатку 5 «Заборонені та умовно дозволені позиції", не здійснювати їх продаж без виконання умов, які перераховані в Додатку 5, а також інших Позицій, за умови, що їх продаж виключений відповідно до чинного законодавства, а також Позицій, які були вкрадені або з приводу яких ведеться судовий або адміністративний спір, або Позицій, які підлягають виконавчому провадженню, банкрутству або санації;
d. не вводити в оману користувачів Сервісу і OLX Group, наприклад, шляхом надання неправдивої інформації про Позицію або приховування відповідної інформації;
c. утримуватися від недобросовісних дій, зловживання функціональністю Сервісу, використання Сервісу всупереч його цілям і Правилам.
2. Користувач зобов'язаний виконувати зобов'язання, які перелічені в пункті 11.1 Правил, на кожному етапі використання Сервісу, щодо кожної запропонованої функціональності, в тому числі в разі публікації Оголошень і відправки повідомлень іншим Користувачам.
3. Публікація або передача будь-якого контенту на Веб-сайті здійснюється автоматично з використанням інтерфейсу Веб-сайту та без участі OLX Group. OLX Group не перевіряє автоматично весь контент, який передається з використанням функцій Веб-сайту.
4. У разі зміни змісту Оголошення після того, як Користувач розмістив його на Веб-сайті, OLX Group має право редагувати контент, який не відповідає Правилам, або видалити Оголошення.
5. Будь-яка особа, що використовує Сервіс, має можливість повідомити OLX Group про будь-який незаконний або такий, що суперечить Правилам і положенням, контент, що постачається з використанням функцій Сервісу. Для цього є функція «Скарга», яка доступна під Оголошенням («Скарга»). Наскільки це можливо, Скаржник повинен надати дані, що дозволяють OLX Group перевірити Звіт про зловживання, включаючи, зокрема, ID оголошення, пояснення причин, за якими він вважає контент незаконним або таким, що суперечить Правилам, а також, на свій розсуд, контактні дані.
6. У разі отримання достовірного повідомлення (на підставі повідомлення про зловживання або будь-яким іншим способом) про те, що контент, відправлений або опублікований із використанням функцій Сервісу, є незаконним або порушує положення Правил, OLX Group може:
a. негайно заблокувати цей текст, включаючи, зокрема, Оголошення, а також відповідні Послуги по просуванню. У разі блокування контент буде непомітний або недоступний для осіб, які використовують Сервіс;
b. провести відповідні розслідування для встановлення обставин справи, діючи пропорційно і розумно, в тому числі, наприклад, зв'язавшись з інформатором, постачальником контенту, компетентним органом або зовнішнім консультантом;
c. у разі блокування певного контенту, не пізніше, ніж коли блокування набере чинності, проінформувати постачальника цього контенту, вказавши на заблокований контент, причини рішення про його блокування, надавши підставу для рішення з посиланням на Правила;
d. Положення пункту 11.6.c) не застосовуються, якщо через повідомлення компетентного державного органу, обов'язкових положень закону або необхідності забезпечення безпеки життя, здоров'я людей або держави потрібно не розголошувати інформацію, яка зазначена в цьому пункті.
7. Користувач має право оскаржити рішення про блокування контенту, який переданий або опублікований ним із застосуванням функцій Сервісу, заперечивши проти надання інформації про блокування цього контенту з боку OLX Group. Положення, що регулюють процедуру розгляду скарг, застосовуються відповідно.
8. Якщо заперечення, яке згадане в пункті 11.7, вважається виправданим або таким, що вичерпує сумніви щодо обставин, які виправдовують незаконність або суперечність Правилам цього контенту:
a. заблокований контент відновлюється, після чого він стає доступним, Користувач може опублікувати його через Сервіс;
b. якщо на Оголошення поширювалася одна з Платних послуг, оплата, яка раніше стягувалася за розміщення Оголошення та Платні послуги, що пов'язані з цим Оголошенням, буде повернена в обліковий запис Користувача - рахунок «Повернення». Повернення грошових коштів здійснюється за ті години, в які послуга не надавалася. Для здійснення розрахунку суми коштів, що підлягають поверненню, приймається астрономічні години, повернення відбувається за ті години, коли послуга фактично не надавалася. На запит Користувача сума платежу може бути повернена безпосередньо на банківський рахунок, із якого була проведена оплата.
9. Якщо заперечення, яке вказане в пункті 11.7, вважається необгрунтованим або Бізнес-користувач не подає заперечення протягом 7 днів з моменту отримання інформації, яка зазначена в пункті 11.6.c:
a. Заблокований контент безповоротно видаляється з Веб-сайту;
b. Якщо на означений контент поширювалася одна з Платних послуг, оплата, яка раніше стягувалася за розміщення Оголошення та Платні послуги, що пов'язані з цим Оголошенням, буде повернена в обліковий запис Користувача - рахунок «Повернення». Повернення грошових коштів здійснюється за ті години, в які послуга не надавалася. Для здійснення розрахунку суми коштів, що підлягають поверненню, приймається астрономічні години, повернення відбувається за ті години, коли послуга фактично не надавалася. На запит Користувача сума платежу може бути повернена безпосередньо на банківський рахунок, із якого була проведена оплата.
10. OLX Group має право видалити Оголошення або заблокувати Обліковий запис, якщо є підозра, що дії, які загрожують безпеці інших користувачів в рамках Сервісу, можуть статися через Оголошення або Обліковий запис, а також у разі, якщо Оголошення негативно впливає на репутацію або шкодить іншим чином OLX Group.
11. У разі серйозного порушення закону в процесі використання Сервісу, а також серйозного або неодноразового порушення Правил, зокрема, в разі неодноразових спроб публікації або поширення незаконного контенту конкретним Користувачем або Користувачами, що діють спільно за домовленістю, включаючи використання різних Облікових записів, OLX Group може, відповідно до принципів пропорційності і поваги свободи поширення, призупинити, тимчасово або назавжди заблокувати Обліковий запис або Облікові записи, що буде рівноцінно тимчасовому припиненню надання послуг Користувачеві з урахуванням наступних правил:
a. Призупинення дії Облікового запису означає тимчасове припинення його роботи. Користувач, чий Обліковий запис був припинений, втрачає можливість активно користуватися Сервісом, а це означає, що він не може відправляти повідомлення, використовуючи його функції, опубліковувати і редагувати Оголошення. Однак ви можете переглядати Сервіс, історію повідомлень і опубліковані Оголошення, а також вносити кошти на Рахунок OLX, але для виведення призначених коштів вам слід звернутися до служби підтримки клієнтів, використовуючи функцію чату.
b. Блокування Облікового запису означає, що Користувач втрачає можливість увійти в нього.
12. У разі блокування певного контенту, не пізніше, ніж коли блокування вступить в силу, Користувача проінформують про це в електронному листі (для користувачів, зареєстрованих на Сервісі за допомогою електронної пошти) із зазначенням заблокованого контенту, причин і підстав для такого рішення, що випливають з Правил. Користувач, що зареєстрований за номером телефону, буде проінформований за допомогою push-повідомлення, вся зазначена вище інформація доступна для такого Користувача в Обліковому записі.
13. Щоб уникнути сумнівів, висувати або не висувати ефективні заперечення в ситуаціях, які викладені в пп. 11.6 або 11.11., Правила не впливають на право Користувача подавати скаргу відповідно до пункту 13 Правил.
12. Рейтинги та відгуки
1. У рамках Сервісу передбачена система рейтингів і відгуків, яка дозволяє Користувачеві залишити суб'єктивну оцінку продавців щодо свого транзакційного досвіду з таким продавцем. Транзакційний досвід розуміється, зокрема, як: надання Користувачам чіткого і надійного опису Товару, форми і способу спілкування між Користувачами, чуйність, залученість, час відправки і доставки придбаного Товару, пунктуальність. Фінальною підставою для оцінки може бути будь-яка взаємодія між Користувачами і не обов'язково укладення транзакції (угоди).
2. Рейтинг видається в порядку, формі, термінах і категоріях, які зазначені на Сайті. Рейтинг буде представлений на Сайті в оголошеннях Користувача за шкалою від 1 до 10 (до одного знака після коми) на основі середнього рівня всіх рейтингів, які надані Користувачами.
3. Описовий відгук доступний тільки для Користувача, щодо якого він був залишений, в акаунті цього користувача. Додатково такий відгук буде грати допоміжну роль для перевірки Компанією дій Користувачів.
4. Якщо Користувачеві присвоєно більше одного рейтингу одним Користувачем, до середнього рейтингу Користувача буде включений тільки останній залишений рейтинг.
Відгук не може порушувати положення чинного законодавства і не може містити:
- ненормативну лексику, нецензурний і порнографічний контент або контент, що розпалює ненависть, расизм, ксенофобію і міжнаціональні конфлікти,
- адреси веб-сайтів або посилання на інші веб-сайти,
- рекламний контент, інший комерційний контент,
- дані користувачів або інших фізичних осіб, в тому числі, але не виключно: ім'я та прізвище, місце проживання, номер телефону, адреса, номер банківського рахунка,
- контент, що порушує права третіх осіб, включаючи права інтелектуальної власності, особисті права, включаючи добре ім'я, репутацію інших Користувачів або третіх осіб,
- контент, який є результатом домовленості з іншими Користувачами або третіми сторонами з метою впливу на рейтинг або відгуки,
- контент, який є хибним, наклепницьким, містить прояви недобросовісної конкуренції.
5. OLX Group має право не включати наданий рейтинг у середній рейтинг Користувача, або видалити рейтинг чи відгук повністю або частково, коли рейтинг чи відгук:
- стосується користувача, що не є Користувачем, якого оцінюють,
- надається Користувачем щодо самого себе,
- надається працівниками, родичами, ріднею тощо Користувача,
- надається в результаті контакту з Користувачем тільки з метою визначення рейтингу і/або оцінки (наприклад, для штучного завищення або заниження рівня довіри до Користувача),
- було надано з аккаунта з адреси електронної пошти, яка створена виключно для реєстрації облікового запису,
- було надано таким чином, що вказує на автоматизацію розміщення, або розміщення за допомогою рішень, які уникають аналізу мережевого трафіку,
- іншим чином порушує умови Правил.
6. Що стосується змісту відкликання, Користувач надає OLX Group невиключну, територіально необмежену і безкоштовну ліцензію на умовах, які зазначені в пункті 4.3. Правил та інших застосовних положень Правил.
13. Порядок подачі скарг
1. Якщо в роботі Сервісу спостерігаються будь-які збої, в тому числі в окремих технічних службах, ви або Гість повинні спочатку зв'язатися зі Службою підтримки клієнтів через функцію чату, надавши дані, які необхідні для визначення проблеми.
2. OLX Group докладає всіх зусиль, щоб надавати послуги найвищої якості. Незалежно від вищевикладеного, Користувач має право безкоштовно подати скаргу в разі ненадання або неналежного надання послуг OLX Group, які передбачені Правилами.
3. Скаргу можна подати, відправивши електронне повідомлення через функцію чату або лист на адресу OLX Group.
4. Скарга повинна містити як мінімум: ім'я та прізвище, адресу електронної пошти Користувача, яка прикріплена до Облікового запису, або номер телефону, який прикріплений до облікового запису (для користувачів, зареєстрованих за номером телефону), ідентифікаційний номер Оголошення, обставини, що підкріплюють скаргу, а також запит Користувача, який пов'язаний зі скаргою.
5. Якщо дані або інформація, яка надана у скарзі, не дозволяють її розпізнати, OLX Group попросить Користувача прояснити будь-які незрозумілі моменти або надати додаткову інформацію, точно вказавши сумніви або вимоги, якщо OLX Group необхідно визнати скаргу.
6. OLX Group визнає скаргу протягом 15 днів з моменту її отримання або отримання додаткової інформації, яка зазначена в пункті 13.5 Правил. Відповідь OLX Group на скаргу має бути відправлена на адресу електронної пошти, яка прикріплена до Облікового запису, якщо тільки Користувач не попросить відправити відповідь на поштову адресу, яка вказана у скарзі.
14. Досудове врегулювання спорів
1. Клієнт може вдатися до досудового врегулювання споживчого спору відповідно до законодавства України, подавши скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів.
Офіційний сайт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів - https://dpss.gov.ua/pres-centr/kontakti?v=5f4f583dd5f84
15. Заключні положення
1. OLX Group залишає за собою право вносити зміни в ці Правила при дотриманні наступних принципів:
a. Ті, які вносяться до Правил зміни можуть стосуватися організаційних, юридичних чи технічних питань, а також тарифів та умов надання Платних послуг;
b. Користувача проінформують про кожну зміну шляхом розміщення інформації на сторінці Сервісу. Вони будуть помітні при правильному вході в Обліковий запис.
c. Поправки набувають чинності протягом періоду, зазначеного OLX Group - не менше, ніж через 15 днів з моменту повідомлення про зміни в Правилах, якщо інше не передбачено положеннями загальноприйнятого законодавства;
d. Зміни не можуть обмежувати або позбавляти користувача прав, які пов'язані з набутими Платними послугами. Платні послуги, які придбані до набрання чинності змін у Правилах, будуть надаватися на діючих принципах.
2. Положення Правил у нинішній редакції застосовуються до Платних послуг, які діють до дати набрання чинності нових Правил.
3. Користувач, що не приймає поправок до Правил, має право в будь-який час розірвати договір на обслуговування Облікового запису.
4. Дія права України переважає, якщо інше не передбачено обов'язковими положеннями законодавства і нормами, які можуть застосовуватися до угод між Користувачем і OLX Group. Вибір на користь права України не позбавляє Клієнта захисту, який наданий йому у відповідності до положень, від яких не можна відступати за договором і через закон, що застосовується за відсутності вибору.
5. Всі суперечки, пов'язані з наданням послуг OLX Group в рамках Сервісу, повинні передаватися в компетентні суди загальної юрисдикції.
6. Додатки до цих Правил є їх невід'ємною частиною.